ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Tblair2

Active member
Jollei mies pysty viittakymmenta kommenttia paivassa vetamaan, saattaa olla aika siirtya elakkeelle.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tblair:
Jollei mies pysty viittakymmenta kommenttia paivassa vetamaan, saattaa olla aika siirtya elakkeelle.
Tämä on siis sinun 73s päivä täällä, vai oletko kenties eläkeellä...?
Ett silleen!!!!!!!

Tblair2

Active member
jaska:
Tämä on siis sinun 73s päivä täällä, vai oletko kenties eläkeellä...?
Ett silleen!!!!!!!
Ala viisastele! Sitapaitsi ma menen tanaan katsomaan Valioliigan futista!! Hahahaha!! Hajoa sinne. Mene tsiigaamaan vaikka Gnistanin matsia!!!!!

:D :D :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mullon sen verran tiukka iltapäivän ohjelma, että tää dtszättäily saattaa loppua ihan kohta tältä päivältä! eek!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tblair:
Sitapaitsi ma menen tanaan katsomaan Valioliigan futista!! Hahahaha!! Hajoa sinne.
Paljon mieluummin katon matsia HJK-MYPA, kuin Arsenal-Liverpool!
tai sit en (tähän kuuluisi itkeviä hymiöitä, mutta kun niitä ei ole, niin) YHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
YYYYYYYHYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHYYYYY
YYYYYYYYYHYHYHYHYYYYYY
Ett silleen!!!!!!!

<small>[ 11-09-2002, 12:47: Message edited by: jaska ]</small>

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Voi vittu! Nyt se YHYHYYY lyhyemmäksi perrrkele! Mä en jaksa tässä vaiheessa alkaa veteleen edes takasin tätä juttua hei!!!!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Korjattu voi olla, mutta tosta jäi ikuinen arpi sydämeen. Päivä on pilalla, another 11.9.... :( frown

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee:
Nopeahuoli:
Mullon sen verran tiukka iltapäivän ohjelma, että tää dtszättäily saattaa loppua ihan kohta tältä päivältä! eek!
Muistithan ottaa mailat mukaan? :D
wink Huomenna vasta, ja perjantaina on kisa. Tänään piti olla pari 'juttua', mutta nekin peruuntui äsken ja olenkin täällä taas teidän piikiteltävinä koko iltapäivän. Lälläs lälläs liaru, sulta pääsi piaru!

Tblair2

Active member
Mulla jaa dzattaily ensi viikonlla karvan verran vahemmalle. Olen Belgradin konttorissa ma-to. Mutta ei hataa! Siella on internet yhteydet ja foorumille tullaan vaikka verta pierren. :D

Ne lupas juottaa mulle Slivovicia ja laulattaa Serbialaisia kansanlauluja, joissa vedetaan turkkilaista turpaan. eek! doubtful

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Huomenna vasta, ja perjantaina on kisa. Tänään piti olla pari 'juttua', mutta nekin peruuntui äsken ja olenkin täällä taas teidän piikiteltävinä koko iltapäivän. Lälläs lälläs liaru, sulta pääsi piaru!
Näyttää pahasti siltä, että jätän piikittelyt tuossa puolentoista tunnin kuluttua hetkeksi muiden harteille, on meinaan taas se viikottainen lässynlässynpalaveri :rolleyes:

Ei päässy viälä mutta ootaas..... NOIIIIIN! eek!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair:
Ne lupas juottaa mulle Slivovicia ja laulattaa Serbialaisia kansanlauluja, joissa vedetaan turkkilaista turpaan. eek! doubtful
Serbialaisia kansanlauluja en ole harrastanut, mutta Slivovicia tuli vedettyä kaverin kanssa aikoinaan pullollinen Prahassa barokkikonserttia seuratessamme, haussshhkaa oli :)