ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Sä, sä, sä! Emmä sitä oo vaihtanukku noi! Perkele, just opin käyttämään sitä vanhaa ja nyt toi uus, joka on kun Audi TTn kojelauta! :(

"Mistä tästä saa kahvia!!!!?????" Täytyy taas mennä... frown

Tblair2

Active member
Vahintaan 5-6 kuppia paivassa tulee vedettya. Aamulla ensimmaisten tuntien aikana about 3 niinkuin Noppis.

Kavin sitten eilen taas lenkilla. :mad:

Teen yleensa sellaisen 6km kierroksen. Tietysti juuri siina pisteessa missa olin kauimpana kotoa alkoi armoton myrsky. Kotiinpain juostessa oli 30 m/s vastatuulta ja vetta tuli vaakasuoraan. Siina oli varmaan enkut ihmeissaan kun suomi-poika juoksee hullunkiilto silmissa ja saatana-perkeletta huudetaan.

Oli muuten virkistavaa. Ja yhtaan en mennyt hapoille.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tblair! Sä oot kovakuntoinen heepo! Katos mä korisen niin pahasti siinä asthmoissani etten edes pystyisi kiroilemaan. Kuolan räkäiseminenkin käy jo työstä lenkkeilessä. :mad:

Eikä tässä todellakaan vielä kaikki! Mun vauhti on sellaista että hyttyset pystyy syömään mut lennosta :( doubtful

Tblair2

Active member
Puhutaan paskaa niinkuin ennenkin. Meni aivan mahroottomaksi tuolla toisessa otsikossa. Ei miehet. Ei chattia nain kayda. Mennaanpas tuonne kahteensataan niin, etta heilahtaa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair:
Puhutaan paskaa niinkuin ennenkin. Meni aivan mahroottomaksi tuolla toisessa otsikossa. Ei miehet. Ei chattia nain kayda. Mennaanpas tuonne kahteensataan niin, etta heilahtaa.
No mennään eek!

Hei kundit... onko teitä koskaan yritetty "iskeä" McDonald'sissa? En sano mitään, minä vain kysyn eek! :confused: :eek:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ei ole, mutta muistan ikuisesti tämän jo kerran kerrotun tarinan kun Perthin Burger Kingissä (meikä edellisiltana tullu Ausseihin!) yks kundi rupee moikkaileen ja kun en ujona poikana vastannut moikkailuun, niin se rupee huutamaan, et mikäs vittu sulle on tullu kun et oo enää tuntevinaan.

No mä siihen, et enhän mä tunne sua "mate" kun vasta eilen tulin Ausseihin ja oon Skandinaviasta. Pyyteli anteeks, olin kuulemma ihan kaverin näkönen. Ja sama toistu uudelleen, kun yks vanhempi äijä teki saman lentokentällä!!! eek! eek!

Who the fuck looks like me???? (sääliks käy!! :D :D )

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Nopeahuoli:
Ei ole, mutta muistan ikuisesti tämän jo kerran kerrotun tarinan kun Perthin Burger Kingissä (meikä edellisiltana tullu Ausseihin!) yks kundi rupee moikkaileen ja kun en ujona poikana vastannut moikkailuun, niin se rupee huutamaan, et mikäs vittu sulle on tullu kun et oo enää tuntevinaan.

No mä siihen, et enhän mä tunne sua "mate" kun vasta eilen tulin Ausseihin ja oon Skandinaviasta. Pyyteli anteeks, olin kuulemma ihan kaverin näkönen. Ja sama toistu uudelleen, kun yks vanhempi äijä teki saman lentokentällä!!! eek! eek!

Who the fuck looks like me???? (sääliks käy!! :D :D )
Onkohan sulla Ausseissa sinulle tuntematon Identtinen kaksonen (like Scwartsenegger ja DeVito siinä leffassa) - en kerro kumpana sinua pidän...
Ett silleen!!!!!!1

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Molemmat on pituudeltaan vajaita, joten ihan kumpana vaan wink

MITÄ VITTUA????

<small>[ 10-09-2002, 14:12: Message edited by: Nopeahuoli ]</small>