ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Juuri tuosta syystä päätin tehdä siitä lyhyen mutta sitäkin ytimekkäämmän wink

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Vidu, mulla on menny kylla viime viikot huolestuttavan huonosti tsattailyn suhteen... :( :mad:

Liikaa duunia.
Nytkin pitaa lahtea kentalle hetken paasta.
Katotaan josko paasen loungesta tannes.

Viikonloppu menee Italiassa, tunnin ajomatkan ( eek! :rolleyes: ) paassa Monzasta. Saapi nahda eksyyko sinnes... :)

Tblair2

Active member
Myllis hei. Taa on paha juttu. Vuosi sitten ma olin sua 500 kommenttia jaljessa ja nyt olen 1000 kommenttia edella. eek! eek!

Tasta voi vetaa hirvittavan johtopaatoksen!!! Duunia on aivan liikaa. Nyt nyrkki poytaan ja heti.

"Me Myllis, you turkish. Me chat, you work."

Tblair2

Active member
Mikko A. Maunula:
Pääseks etä-ulkomaanpelleks pariks kuukaudeks jos on ns. ulkona?
Toki, mutta siihen on kysyttava Laslon lupa. Palkattiin se kontrolloimaan ulkomaanpellejen jasenrekisteria kolme euroa paiva.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tblair:
Mikko A. Maunula:
Pääseks etä-ulkomaanpelleks pariks kuukaudeks jos on ns. ulkona?
Toki, mutta siihen on kysyttava Laslon lupa. Palkattiin se kontrolloimaan ulkomaanpellejen jasenrekisteria kolme euroa paiva.
Joo, Silanderi kun tuli kalliiks ja se rupes viä ryyppäämäänki! eek!

Onko DTMn portsarista kuulunu sen jälkeen kun se kävi torilta silliä ostamassa???

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Joo, Silanderi kun tuli kalliiks ja se rupes viä ryyppäämäänki! eek!

Onko DTMn portsarista kuulunu sen jälkeen kun se kävi torilta silliä ostamassa???
Siinähän kävi tosiasiassa niin, että kaverit "löys" toisensa ja nussivat toistensa lisäksi terassin rahatkin ja karkasivat Damiin myymään pers...ikoita doubtful

Kaks viikkoo sit tuli muuten niiltä kortti, jossa luki: "Ulkomaanpelle was wc" eek!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Kymmene postausta viä 7000iin!!!
No sitten ei kun menox!

...

Lässyttelykokouksen parhaita paloja oli muuten seuraava: Pankin (eli omistajan) taholta on tullut määräys, että henkilöstä on vähennettävä vuoden loppuun mennessä, meidän osastoltamme tämä tietää 15.5 henkilön vähennystä. 1.5 henkeä vähentyy itsestään, kun muutamat siirtyvät omasta halustaa puolipäiväduunareiksi ja loput 14 ovat ns. external-duunareita, joiden sopimus irtisanotaan vuoden lopussa..... ja taas kirjoitetaan uusi sopimis heti vuoden alussa ja kas, näin saamme tehtyä upean raportin, jossa todellakin näkyy, että vuoden lopussa henkilöstöä oli vähennytty juuri tuolla vaaditulla lukumäärällä :D :rolleyes:

Voi paska... ihan oli pakko sanoa ääneen (ja herättää närää wink ), että en kyllä yhtään ihmettele, että tässä maassa hallituskin kaatuu omaan pelleilyynsä :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Tosi hataseen sanoo han heips ! doubtful

Kones lahtee tunnin paasta, boarding alkaa piakkoin. Pakko vetaa viela yx ilmanen Feldschlossen ennen koneeseen astumista... :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Itse asiassa mun kiireiden pitais nyt helpottua kun palkattiin taas yx alainen lisaa. Saksalainen dibloomi-ingenjööri.
Hiljainen mies.

Saa nahda milloin oppii hommat niin etta voi delegoida about 90% sille... doubtful