ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

DTM:n portsari

Sellun pilaaja
Sijainti
UP-Terassi. 2 kerros.
Noppis uusi obywi valmis! Laszlo otta malli Ecco-kenka! Hyvä nahka. Katso. Laszlo polttaa tuosta kulma sytkarillä! Ei mitään jalki tule. Paskanruskea väri kauppa päälle.

Laszlo iloinen! :D :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Kerroinko ma jo hullusta (?) sveitsilaisesta kirjoittamattomasta saannosta?

Svedukamu vaihtaa naina paivina duunipaikkaa, ja kesakuun neuvotteluissa hanelle sanottiin jotta saat tyosuhdeauton, kaytossa on 65'000,- CHF sen ostoon. Mutta sen taytyy olla Audi tahi VW.
No kamu lahti autokauppaan tutkailemaan, loysi mieleisensa Audi A4 farmarin kolmen litran koneella. Tilasi sitten sen ilman erikoismausteita, silla hinta oli aikalailla rajalla.
Kuukautta myohemmin kavi firmassa juttusilla taas ja mainitsi ohimennen jotta autokin on nyt sitten tilattu.
Henkilostopaallikko meni ihan vaikeksi, ja sanoi etta "Miten nyt taman selittaisin? Ruotsalainen kun olet, et vissiin tieda kirjoittamatonta saantoa jonka mukaan tyosuhdeauton moottori ei saa olla esimiehen tyosuhdeauton moottoria suurempi, tehokkaampi tahi edes mielellaan samaa luokkaa.... eek! :confused: .

No, henkilostopaallikko totesi etta lisataan tuota rahaa tuohon auton ostoon (75'000,-), mutta nyt menet ostamaan sellaisen pienemmalla koneella. Lisavarusteita saa olla vaikka kuinka paljon.

Kamu meni, ja nyt on tulossa sitten sama peli mutta 2.5 TDi koneella. Ja on quattroa, navigaattoria ja niin eespain. Ja hiukka kalliimpi kuin edellinen vaihtoehto.

Ihme pikkupippelipomoja taalla kylla on. doubtful

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jos pomo olis pelimies, niin se ajelis Suzuki Altolla jossa litran kone. eek!

Tblair2

Active member
Ja taas taalla...

Viikonloppuna oli hirvea hevimetallimeno. Raportti myohemmin tanaan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kumoon meni saatana, just ilmoitettiin virallisesti! eek!

Terkkuja vaan Kärnteniin :D

Tblair2

Active member
Ku-mo-mo-mo-mo-mo-mo-mo-mo ko-ko-ko-ko-ko-ko-ko-kommmpppiiiiii!!!!!!!! :D eek!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair:
Mika mika? Kumoon? Ei kai vaan... eek!
Äh, ei ny sentään eek!

Itävallan hallitus vaan meni kumoon :D FPÖ sai ihan itte hoidettua sen mihin ei oppositio eikä EU-maiden pakoitteet kyenneet. Rupesivat tappeleen keskenään, siis oman puolueen ihmiset, kuin pikkulapset ja lopullinen niitti tuli eilen ku varapääministeri ja valtiovarainministeri sekä hallitusryhmän puheenjohtaja erosivat. Tänään ilmoitti pääministeri (Schüssel ÖVP:stä) että hallitus eroaa ja marrakuussa tai viimeistään joulkuussa on ennenaikaiset vaalit wink

Elämme mielenkiintoisia aikoja täällä Össimaassa :rolleyes:

Edit: No huh! FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFPÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

<small>[ 10-09-2002, 13:56: Message edited by: OoPee ]</small>

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tiedätte varmaankin nämä tilanteet, jolloin naurattais, mutta kun ei sais nauraa eek!

Olin tuossa perjantaina firman ruokalassa nauttimassa friteerattua kala-ateriaa ja kun saavuin salaattipöytään ammentamaan kuppia täyteen kaninruokaa, kohtasi minut äärinmäisen säälittävä näky. Joku firman pukumies siinä seisoskeli kädessään kymmenen metriä talouspaperia ja kuivas itseään saatuaan syliinsä litran verran oliviiöljyä, oli kuulemma ollut kastikepullo (sellanen jumalattoman kokoinen muovinen täytettävä pullo) huonosti kiinni ja öljyt oli tullu syliin samantien, kun oli pulloa kallistanut. Tässä vaiheessa ei vielä naurattanut ihan niin hirveesti, lähinnä tunsin myötätuntoa, olihan selvää, että kaverin tyylikäs puku oli roskiskamaa. Naurunkohtaus alkoi sitten iskeä siinä vaiheessa, kun kaveri luisteli liukkaalta öljypeittämältä lattialta eteenpäin käsillään huitoen ja lopullinen niitti iski juoma-automaatilla, kun kaveri alkoi puhdistaa talouspaperilla oliiviöljyä korvastaan :D Pakkohan siinä oli katsella muualle ja teeskennellä yskäkohtausta, oli se näky kaikesta traagisuudestaan huolimatta, niin hupaisa: kaveri pomppi yhdellä jalalla talouspaperi korvassaan yrittäen saada niitä viimeisiäkin korvaan menneitä öljyntippoja ulos päänsä sisältä eek! :D

Oikeen hävetti :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Outo kaveri! Tutkimusten mukaan oliiviöljy on hyväksi ihmiselle.

Meillä puolestaan asennetaan parhaillaan taas uutta kahvi/expressovempainta tohon meidän omaan keittiöön. Jo kolmas tämän kolmen vuoden aikana kun oon tällä osastolla istuskellut. Ei kyllästy sillälailla tohon sumppiin eek! eek!

<small>[ 10-09-2002, 10:34: Message edited by: Nopeahuoli ]</small>

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Oopee, vahingonilo on paras ilo, siihen ei liity tippaakaan kateutta.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Outo kaveri! Tutkimusten mukaan oliiviöljy on hyväksi ihmiselle.

Meillä puolestaan asennetaan parhaillaan taas uutta kahvi/expressovempainta tohon meidän omaan keittiöön. Jo kolmas tämän kolmen vuoden aikana kun oon tällä osastolla istuskellut. Ei kyllästy sillälailla tohon sumppiin eek! eek!
Juu, muttei vissiin vaatteille :rolleyes:

Meillä olis tossa parikin erilaista kahviautomaattia, toinen on on espresso ja toinen taas ihan tavallinen, mutta jostain syystä ei tuu sumppia kipattua duunissa juuri koskaan. Oliskohan tollaset 1-2 kuppia per kuukausi, jos edes sitäkään eek!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jps:
Oopee, vahingonilo on paras ilo, siihen ei liity tippaakaan kateutta.
Kateus ei tosiaankaan ollut ensimmäinen tunnetila, joka iski, kun sen oliviiöljyssä marinoidun kaverin toimintaa sivusta seurasin :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
1-2 per kuukausi??? Mä oon just kumonnu mun kolmannen tänä aamuna!! eek! eek! Ilmankos vähä ravistaaki!!! eek! eek!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
1-2 per kuukausi??? Mä oon just kumonnu mun kolmannen tänä aamuna!! eek! eek! Ilmankos vähä ravistaaki!!! eek! eek!
No juu, mä en oo koskaan ollu erityisen intohimoinen kahvinjuoja, himassa vetäisen kupillisen aamiaiseks ja viikonloppuna sitten toisen iltapäivällä. Duunissa sitä ei vaan tule juotua :confused:

<small>[ 10-09-2002, 11:06: Message edited by: OoPee ]</small>

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Nopeahuoli:
Meillä puolestaan asennetaan parhaillaan taas uutta kahvi/expressovempainta tohon meidän omaan keittiöön. Jo kolmas tämän kolmen vuoden aikana kun oon tällä osastolla istuskellut.
Sähän vaihdat keitintä kuin tblair tennissukkia doubtful