ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Tblair2

Active member
Ja nyt Carphone Warehouse soitti ja sanoi, etta ne antaa mulle uuden kannykan ilmaiseksi. Minka vaan! eek! eek!

Vittu ma mitaan uutta ota. Wanha 3310 toimii mainiosti.

Tblair2

Active member
Tarviiks teidan aina lahtee niin aikaisin himaan... doubtful

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair:
Vittu ma mitaan uutta ota. Wanha 3310 toimii mainiosti.
No eihän toi edes oo niin wanha, mut olisit nyt ottanu sen uuden kameramallin, niin oltais saatu sulta tilannekuvia ruudun äärestä wink

Tblair2

Active member
Voihan tee-se-itse mies!

Aina olen inhonnut kaikenmaailman poraamista ja laittamista. No eilen paatin ripustaa uudet salekaihtimet. Siina oli ihan sellainen helppo ripustussysteemi, eli ruuvaat vaan ne kiinnikkeet seinaan ja niksautat sen kiinni.

No. Naputin naulalla 2 pienta kuoppaa ja siihen sitten ruuvaamaan ruuveja kiinni. Ensimmainen sentti meni hyvin minka jalkeen alkoi 'ahistamaan'. En tieda mika saatanan kivi siella seinassa oli, mutta mihinkaan ei mennyt. Siis naapurilta lainaamaan porakonetta.

Naapurilta tulitera akkuporakone kehiin. Ja paatin jatkaa reikaa. Ei mihinkaan! eek! Porasin vihalla hampaat irvessa ja yhtaan ei reika syventynyt. Koko mies tarisi ja siihen hyytyi. Vein porakoneen takasin ja sanoin, etta paska vehje.

Tuli vitutus ja paniikki. Paatin ruuvat ne ruuvit pystyyn siihen sentin reikaan mika vihaporatessa oli levinnyt. Vaansin ne vakisin Lethermannilla pystyyn ja pakelsin ne kannattimet siihen. Vituksi meni kun vapaussota ja vinoon. Olkoon perkele! Se on viimeinen kerta taas vahaan aikaan kun laitan jotain. Riisi paloi pohjaan ja tuli tenniskyynarpaa.

...kele! :mad:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Voi Teba sua :D

Ensinäkin sä tarttet ehdottomasti proput, ei niitä ruuveja pelkkään betoniin tai mitä se seinä nyt onkaan, ruuvata, Ajan myötä ne ruuvit ja samalla sun kaihtemis tulee sun syliis! ELi meet ja ostat sopivat proput, ei tartte olla kovin kummoset, kunhan vaan ovat oikean kokoiset.

Akkuporakone taas on ihan käypä peli huonekalujen kokoamiseen (eli nehän ovat pääasiassa tarkoitettu ruuvien kiristämiseen ja irroittamiseen) ja kipsiseinien poraamiseen, mutta ei siinä ole tarpeeksi tehoa betoniseinän poraamista varten. Siihen tarvitset iskuporakoneen ja betoniporan. Mars mars kauppaan tai lainaamoon!

Itse olen sitä mieltä, että kun jotain tekee, niin sitten joko tekee kunnolla tai ei ollenkaan, ei mitään ryssävirityksiä perkele! wink

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Niin joo, siis se eka sentti meni sen vuoksi hyvin, että siinä seinässä on todennäköisesti sentin laastikerros päällä ja siellä alla sitten se betoniseinä! wink

Tblair2

Active member
No olihan mulla proput, mutta ne oli 2,5 senttia pitkat eika mahtunut sinne sentin reikaan. Perkeleen saatana! Ryssaviritys tuli, mutta tulkoon. :eek:

Ahem...siis tarkoitan, etta proput oli sen jalkeen kun yritin ensin pelkilla ruuveilla. Nyt havettaa.

<small>[ 04-09-2002, 12:05: Message edited by: Tblair ]</small>

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair:
No olihan mulla proput, mutta ne oli 2,5 senttia pitkat eika mahtunut sinne sentin reikaan. Perkeleen saatana! Ryssaviritys tuli, mutta tulkoon. :eek:

Ahem...siis tarkoitan, etta proput oli sen jalkeen kun yritin ensin pelkilla ruuveilla. Nyt havettaa.
Sussa on kyllä Teba selkeää ainesta partiolaiseksi! Sissi saatana! :D

Sijainti
Ulkomaanpelle -toimisto
Hola! En ole pelle minä mutta voisiko minä saadaa paikka tässä? Olen Españasta ja asun Los Helsinkistä (keksin tämä itse!) nyt. Olen Fez, se on lempinimi josta veli minälle antoivat.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Istu alas vaan "Fez" :D :D

Mulla oli kerran muijakaveri Epanjasta, onkohan milläänlailla tuttu??

Sijainti
Ulkomaanpelle -toimisto
Kyllä tunsin! Se olin se jonka oli paljon karva... mikä se on suomiksi se tuohon olkapää alle??... ja viiksi. Huoño nainen. Minä tunsit myös toinen: se olin Barcelonassa. Sillä ei karva missään!!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ei ollut sit sama! :D

Onko kukaan muuten koskaan kertonut, että sun suomen kieli on aika vitun huonoa?? eek!