ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tblair:
Arkistoitiinks se meidan kakkosterassi vai ei!
Ei vielä. Asia on Montosen päätäntävallassa ja siten vielä käsiteltävänä. En näe sen tulevaisuutta kuitenkaan kovin valoisana.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sssssccccchhhwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnngggg !!!!

Huomenia.

Tama viikko menee aikalailla isannoidessa jollekin jenkkipellelle, joten meika saattaa olla aika hiljaa nain julkisuudessa.

Yritan kuitenkin hairikoida sita mukaan kun kerkean :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Noniin :(

Vaimo kertoi sitten eilen että se on kyllästynyt ja haluaa uuden. Sanoin että eikö tämä ole huono ajankohta kun meillä on lapsikin, mutta hän ei kuulemma millään tahdo tottua pieneen vaikka kuinka on yrittänyt, vuosikaudet kun on kuitenkin aikaisemmin ollut vain isompaa tarjolla. Pyysin häntä kuitenkin vielä harkitsemaan ja miettimään asiaa ja jos vielä vuoden kuluttua siltä tuntuu, niin ehkä sitten, minkä sille voi, elämä on laiffia :(

Hän lupasi miettiä asiaa.

Nyt kyllä kieltämättä harmittaa. Vastahan me pari vuotta sitten se 106 ostettiin ja ihan hyvin on toiminutkin doubtful

Tblair2

Active member
Jeeee!!! Mulle tuli kutsu maanpuolustuskurssille! Taytyiskohan lahtea vahan puolustamaan isanmaata! :D :cool:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Täh? Ja mä oon aina kuvitellu, että ne ei kutsu ulkomailla asuvia, koska joutuvat nähdäkseni myös maksamaan matkat eek!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mä lähtisin viivana! :)

Maanpuolustuskurssi on kai eri kun kertaukset? Ei siellä tetsata, siellä vaan kuunnellaan luentoja?? Isi kerto frown

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Maanpuolustuskurssi on kai eri kun kertaukset? Ei siellä tetsata, siellä vaan kuunnellaan luentoja?? Isi kerto :(
Tuli sama mieleen, kai se sit noin on. Mut hööö... mitä sitä kuivia luentoja kuunteleen, kun vois ryömiä kurassa pakki nivuksissa ja repiä rynkkyä irti puitten juurista ja kaiken hauskan päälle vielä tapella puoli vuotta jalkasientä vastaan :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mulla on hei kundit jo kolme päivää vanha vittunaama ja jofatkin alkaa olla jo näyttelykelpoiset, tosin ne onkin jo vanhemmat! :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Kuva! Kuva! Kuva! Kuva! Kuva!

Mut tohon kertaus -asiaan, niin mulla ei todellakaan olis mitään vastaan käydä kertaamassa 10 päivää vaikkapa Lohtajalla! Mul on keto hei kertaus-fiilarit hei! Eilen tuli G.I. Jane TVstä ja mul stondas pari tuntii putkeen!!!!

Nyt lähen! Moijo!