ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joo, se on perkeleen hieno (ja turha?) laite se laivahissi, mutta toisaalta ymmärrän asukkaita, sillä kukapa nyt ihan hirveesti siitä tykkää, jos 'takapihalle' tulee rahtilaivoja ym nostava hissi eek! eek!

Näkyy muuten piiiiitkältä pelloilta asti tuo laite, aina Bryssel-Paris motarille asti Nivellesin ja Monsin puolivälissä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Juu, ne esitteli sitä ylpeenä telkkarissa ja animation avulla näyttivät miten koko hökötys toimii. Idea oli kait, että tuon avulla saadaan ohjattua laivoja Saksasta Belgian kautta Atlantille.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tiedoksi:

Avasin juuri jättipussin rapeita ja ah niin hyviä Fazerin Turkin Pippureita.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Tiedoksi:

Avasin juuri jättipussin rapeita ja ah niin hyviä Fazerin Turkin Pippureita.
Ai niitä, jotka eivät mahdu kossupulloon kokonaisina? doubtful

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Ei, mutta samaa tavaraa sisältävään Finladia-pulloonpa mahtuvat wink
Ton ku olisin sillon aikoinaan tienny, ku päätin antaa faijalle joululahjaksi pullon ite tehtyä salmarikossua :confused:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Amatööri!

Mulla oli tarjolla 6 litran pulloa salmari-Finlandiaa täällä ekoissa tupareissani. Oli siellä kyllä muutakin, mutta kaikille annettiin sisään tullessa salmaria "snapsillinen" ja lisää sai ottaa oman maun mukaan. Se oli aika siistiä kun joillain ranskalaisilla ja kreikkalaisilla oli suoraan sanoen eek! -ilme kasvoillaan kun tempasivat 'diiselinsä' napaan :D :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ainoo, jolta kone rupes oikeen kunnolla nakuttamaan (tai oikeestaan se nakutus loppu!) oli Suomesta tullut paras kaverini, joka kannettiin pikkutunneilla, poliisin vierailun jälkeen, sieraimista (ais satana! eek! ) suihkuun. Heräs! :D :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Se on kuulkaas niin, että kaikki hyytyy (hyytyvät) missä (jotka) meikäläiselle vittuillaan (vittuilee)!

Pitäkäähän se mielessä wink

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Se on kuulkaas niin, että kaikki hyytyy (hyytyvät) missä (jotka) meikäläiselle vittuillaan (vittuilee)!

Pitäkäähän se mielessä wink
Noniin, nyt kun on sullaki taas päivät pullistelut kondiksessa, niin voimmeko taas jatkaa normaalin kaavan mukaisesti? wink

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mä oo viälä edes alottanu eek!

Haluuttekste nähä kummä steppaan? Tai puren itteeni pakarasta??

Tulee kato vähä pontta sanoihin!

No joko mä vedän jotain syskovitsia turpaan niin tääl ei muuta puhutakkaa!!!! :mad:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
arnold:
Ei mielellään. Olen nähnyt kahdesti Teletapit, joissa nalle steppaa. Se riittäköön!
Ainoastaan kahdesti? Voi sua onnellista, mä olen nähny nimenomaan juuri sen jakson niin monta kertaa (on nimittäin viteolla), että mulla steppaa nallet silmissä vielä duunissakin eek!