DTM:n portsari
Sellun pilaaja
Noppis uusi obywi valmis! Laszlo otta malli Ecco-kenka! Hyvä nahka. Katso. Laszlo polttaa tuosta kulma sytkarillä! Ei mitään jalki tule. Paskanruskea väri kauppa päälle.
Laszlo iloinen!

Laszlo iloinen!
Jones:
Jos pomo olis pelimies, niin se ajelis Suzuki Altolla jossa litran kone. eek!
Mika mika? Kumoon? Ei kai vaan... eek!OoPee:
Kumoon meni saatana, just ilmoitettiin virallisesti! eek!
Terkkuja vaan Kärnteniin![]()
Äh, ei ny sentään eek!Tblair:
Mika mika? Kumoon? Ei kai vaan... eek!
Juu, muttei vissiin vaatteilleNopeahuoli:
Outo kaveri! Tutkimusten mukaan oliiviöljy on hyväksi ihmiselle.
Meillä puolestaan asennetaan parhaillaan taas uutta kahvi/expressovempainta tohon meidän omaan keittiöön. Jo kolmas tämän kolmen vuoden aikana kun oon tällä osastolla istuskellut. Ei kyllästy sillälailla tohon sumppiin eek! eek!
Kateus ei tosiaankaan ollut ensimmäinen tunnetila, joka iski, kun sen oliviiöljyssä marinoidun kaverin toimintaa sivusta seurasinjps:
Oopee, vahingonilo on paras ilo, siihen ei liity tippaakaan kateutta.
No juu, mä en oo koskaan ollu erityisen intohimoinen kahvinjuoja, himassa vetäisen kupillisen aamiaiseks ja viikonloppuna sitten toisen iltapäivällä. Duunissa sitä ei vaan tule juotuaNopeahuoli:
1-2 per kuukausi??? Mä oon just kumonnu mun kolmannen tänä aamuna!! eek! eek! Ilmankos vähä ravistaaki!!! eek! eek!
Sähän vaihdat keitintä kuin tblair tennissukkia doubtfulNopeahuoli:
Meillä puolestaan asennetaan parhaillaan taas uutta kahvi/expressovempainta tohon meidän omaan keittiöön. Jo kolmas tämän kolmen vuoden aikana kun oon tällä osastolla istuskellut.