ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Kasvaakohan mullekki tollanen fleda, jos ostan ton vehkeen? eek! eek!

Toivottavasti ei! yuck

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
HERÄTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS!

Move it move it move it move it!!!!! :mad :mad:

Hiiiiiiii UP!

Left right left right left right....

1 2 3 4, I dont need to sleep nomore....

Left... left... left... left...

I dont know but I've been told... (chorus)
Eskimo's pussy's mighty cold... (chorus)

Left... left... left... left...

Where the hell is montonen... (chorus)
army's calling him again... (chorus) eek!

Hiiiii UP! Left... left... left...

ATTTTTTENTION!

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
OoPee on varmaan tehnyt niistä sienistä jotain... doubtful

Tblair2

Active member
Nyt se sitten alkoi. Vetta 6 kuukautta putkeen. Vittulan vittu.

Tblair2

Active member
No niin! Nyt se sitten tapahtui. Tuli kenkaa!! :D

Ottivat mun johonkin puhutteluun. Sanoivat, etta mun pitaa olla enemman tiimihenkinen eika olla niin epakohtelias. Eli: Tietyt henkilot oli vaantanyt mun selan takana hirveeta paskaa musta eivatka voineet tulla suoraan sanomaan. Mulla naksahti paassa ja meni hermot totaalisesti. eek!

Ensin haukuin kaikki ihan juurta jaksaen. Selvitin kuka tan homman oli aloittanut ja kaskin niitten painua vittuun. Haukuin uuden PR-muijan joka saa enemman palkkaa kun mina ja sanoin, etta se imee pomon munaa. Haukuin kaikki pomot valehteljoiksi ja perseenimijoiksi. Haukuin koko firman toiminnan ja sanoin, etta ei tallainen kusilafka voi enaa kannattaa. Ne alkoi rahisemaan mun loppuvuoden boonuksista ja kaskin niiden tyontaa ne boonusrahat perseeseensa ja ostaa lopulla kokkelia. Ja loppuun tallasin "piss off!!" ja kavelin ulos. :cool:

Nain!!! Ulkomaanpelle lahtee tyylilla sitten kun lahtee. Tammikuuhun saakka on irtisanomisaika.

:D :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ohhoh! eek! eek! Mitäs nyt sitte? Ootko vielä linjoilla ainakin tammikuuhun asti? Mitens duunien kanssa siellä? Luuletko että löytyy uutta helposti?

Mutta toisaalta :D :D (anteeksi naurunpyrskähdykseni!) toi muistuttaa syksyä '95 kun meikäläisele kävi aivan samalla tavalla, kun pari tyyppiä alko puukottamaan selkään oikeen urakalla (toinen halusi vaimonsa mun "pallille") ja tuli kenkää. Haukuin dirikat ja "lafkan" pystyyn ja lopuksi menin sanomaan selkäänpuukottajille, että mähän paan teitä turpaan joku kerta kun nähdään, kun ei kerran olla enää kolleegoita.

Siitä sitten IFKn matsiin, sulkista pelaamaan ja sit soikin jo kännykkä: muijakaveri ehdotti nopeaa kotiintulemista. Siellä oli pari siviilikyttää venaamassa ja aihe oli: tappouhkaus eek!

Noooh, huumorilla siitä selvittiin kun selitin tilanteen.

Mutta että hauskoja tilanteitahan noi on! :D :D

Tblair2

Active member
Istun taalla kun morko ja naama on kun perse tammikuuhun asti. Haen samalla uutta duunia. Saaliksi kay noita ihmisia.

Heitin pomolle aika pahan asken: "I am young, you are old. I am good looking, you are an old fat bastard. I am funny, you are not. The only difference between us is that you have more money. Lets go to a bar and see who scores. You or me? You might spend more money than me but you are the sad wanker who ends up home alone. Now fuck off!" :D :D

Ai vittu kun on vauhti paalla!! Tulisi nyt joku muukin tohon aukomaan!!!

Niin...ja firman pikkujoulussa joku saa turpaan ja tana vuonna heitan VARMASTI kopteria.

<small>[ 16-10-2002, 15:53: Message edited by: Tblair ]</small>

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
VR:
OoPee on varmaan tehnyt niistä sienistä jotain... doubtful
...tai vaimo doubtful

Maanantain ja tistain välisen yön vietin vessassa laatoituspuuhissa ja tiistaipäivän sitten sängynpohjalla vajaan 39 asteen kuumeessa ja vatsakivusta kärsien. Nyt alkaa jo vähän helpottaa, mutta safkaa ei edelleenkään tee mieli. Maanantaina sit taas duuniin eek!

Johan tässä oltiinkin yli 2 viikkoa terveinä, mutta toisaalta olihan tämä ennakolta arvattavissa, koska tytär ehti jo sairastaa saman, tosin lievemmässä muodossa. Ja nyt on vaimokin sitten sairaana eek!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Lapsia kun on nykyaan, niin paljon enemman iskee vatsataudit ja perusflunssat. Taa on tata. :(

Hitto, mua kyrsii tulevat 2 viikkoa. :mad:
Ma en edes tieda saanko nettiyhteytta jenkkilasta, en ole tuota lappariani siella viela kayttanyt. Taytyy ottaa laja kaapeleita messiin...

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Se on pojjaat niin, että kun ei oo skidejä, niin ainoa "tauti" joka välillä iskee on tua noinnii tua rapula. Jos vaan muistaa kummia käyttää eek! eek!

Tblair2

Active member
Vittumaista kelia. Aamulla saatanan kylma ja on pakko vetaa long johnit jalkaan. Istun toimistossa aamupaivan. Aurinko nousee ja kun menee lounaalle niin tulee persehiski ja vaahtomuna. Kun taas lahdet toista klo.18:00 on taas saatanan kylma ja jaatyy kalikaksi. Tulee kylma-kuuma ja duha paalle. Huomenna ennakoin ja pistat puolipitkat delsarit ja talkkia muniin.