ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Minä en. Ajattelin laittaa jotain dynaamisempaa päälle, ja talkin unohtaa kokonaan, sillä mulla on huomenna kuulkaas treffit kanadalaisen muijan kanssa. Blondi ja 180cm pitkä eek! eek! eek!

MAMMA!!! eek! eek!

Tblair2

Active member
Huomio! Siina tapauksessa laitat paalle seuraavaa:

- Mustat nahkahousut
- Kaarmeennahkabuutsit
- Pitka Rutger Hauer nahkarotsi
- Strech paita missa iso rinta-aukko
- Kuoriaislasit paahan (Aviator)

Sitten helvetisi koruja ja sellainen Ted Nugent meininki paalle. Talla lahtee aina.

wink

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Vittu, Ted Nugent rocks! Pitäiski ostaa sen pari cd:tä.

Kyselenpä kirppikseltä! :)

Ei sillai, et jossei huomenna oikeen tärppää wink niin mulla on aamiaistreffit yhden skotin kanssa sunnuntaina ja sit pari akkaa (belgi ja britti) ilmoitti, että "meidän pitäis käydä ulkona" eek! eek! Ja tänään tulee ex illalliselle eek! eek!

On se vaan hyvä et faija tulee maanantaina viikoks rauhottamaan tilannetta. Muuten vois tulla paitsio! eek!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Nopeahuoli:
Ei nyt tartte kyllä. On aika timmissä kondiksessa. Kiitti kuitenkin huolenpidosta eek!
Huijari, tuolla toisessa toikissa lupasit muuttaa sinne, pois täältä... JUUDAS, PETTURI, HUIJARI, VALEHTELIJA...!!! :mad: :eek: :mad: :eek:
Ett silleen!!!!!!1

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Nopeahuoli:
Olenhan vain "paskanåapuhjuja retsotelija"... wink
Ja sen lisäksi noita kaikki mitä sanoin!!!!
eek! :confused: :mad: :eek:

minä liityn Teban Anti-Noppis liikeeseen!!!!!
Ett silleen!!!!!!1

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ei siihen noin vaan liitytä! Se on ollut täynnä jo pitkään ja jonotuslistalla on ainaki 35 tyyppiä, jotka odottavat pääsyään tähän kerhoon, jonka kevätjuhlissa kilpaillaan siitä kenellä mahtuu suurin herne nenään.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Nopeahuoli:
Ei siihen noin vaan liitytä! Se on ollut täynnä jo pitkään ja jonotuslistalla on ainaki 35 tyyppiä, jotka odottavat pääsyään tähän kerhoon, jonka kevätjuhlissa kilpaillaan siitä kenellä mahtuu suurin herne nenään.
Alottelijoita, mä saan halutessani koko palokon nenään helposti...
Ett silleen!!!!!!1

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ma vedan tanaan pari bissee. :)

Kavin lounaalla uimassa, ja ilahduin kun kilsaan meni aikaa "vain" 24 minsaa (joskus "nuorena" :rolleyes: sentaan vedin kilsan Cooperin testissa :( ), ja pulssin keskiarvo oli vain 142. :)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Nopeahuoli:
Laihduta
MENE NYT SINNE TOISEEN TOIKKIIN!!!!!
(tähän kuuluisi hymiö joka vetää herneitä nenään, valitettavasti en sellaista löytänyt!)
Ett silleen!!!!!1