ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Perkeleen Teuvo! Kato nyt mitä sait aikaseks kun lähit myymään kaikenlaista 2. luokan kamaa kirppiksellä!!! Nysse on poistettu! Miten mä nyt saan Ted Nugentin cd:eitä???? frown

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joo, mut mä deletoin sen vahingossa ja unohdin sitte "hakee sen takasin", joten paatko uudestaan tulemaan?? Dänks!

Tblair2

Active member
Taytyypa tulla retsottelemaan kun olen viela(vahan aikaa)viiden tahden foorumilainen.

Tblair2

Active member
Purut-prut-prut-prut-pruuuuttt-slosshh!!!!

(taisi tulla housuihin eek! )

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
No siltä tuoksuu! eek!

Kävin muuten sitten Kirppiksen poistumisesta johtuneesta vitutuksesta johtuen ostamassa KAUPASTA seuraavan cd:n:

Ted Nugent: The Best of Great Gonzos!

Cat scratch fever dädädää, cat scratch fever dädädääää... :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mä lähen nyt kuulkaas runkkarit viikonlopun viettoon. Viikonlopun joka sisältää kolmet treffit ja kauden vikan golf-kisan.

Hajotkaa! wink

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ma varmaan sit runkkaan kun pitaa olla reissussa pitkaan... :rolleyes:

Huomenaamulla lahtee kones. Edessa on 18-19 tuntia matkustusta. :(

Ens sunnuntaina ehtii olla kotona 6 tuntia, etta eikohan siina ehdi pikapanot vetasta. doubtful

Tanaan otan kuitenkin muutaman olusen. :)

Jos musta ei kuulu ens viikkojen aikana, niin sitten meidan IT-jaba ei oo osannut konfiguroida mun lapparia. :mad:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Myllis:

Jos musta ei kuulu ens viikkojen aikana, niin sitten meidan IT-jaba ei oo osannut konfiguroida mun lapparia. :mad:
Pitäskö sun pistää tänne sen IT-jäbän sähköpostiosoite ihan varmuuden vuoksi ni me laitetaan hälle vähän "palautetta", jos sua ei näy :D

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
arnold:
Myllis:

Pitäskö sun pistää tänne sen IT-jäbän sähköpostiosoite ihan varmuuden vuoksi ni me laitetaan hälle vähän "palautetta", jos sua ei näy :D
Ton näkönen oli perjantain vika viesti!
Ett silleen!!!!!!1

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tuolloin en ollu vielä laatannu ja ripulikaan ei vielä pahemmin vaivannu, mutta se maanantain viimeinen siis oli haussa! doubtful