Kolmas kerta toden sanoo, tässä on maanantain viimeinen....Bobakki:
Älä OoPee linkoa kissoja, jooko. Hakkaa ennemmin omistajat, niiden vika, ei ne kissit luonnolleen mitään voi. Mutta omistajat sen sijaan voivat.![]()
Ett silleen!!!!!!1
Kolmas kerta toden sanoo, tässä on maanantain viimeinen....Bobakki:
Älä OoPee linkoa kissoja, jooko. Hakkaa ennemmin omistajat, niiden vika, ei ne kissit luonnolleen mitään voi. Mutta omistajat sen sijaan voivat.![]()
No kyllä se hölmömpikin joskus onnistuu yuck idea eek!OoPee:
Tulihan se sieltä?![]()
Huomisen IS:n otsikko: "Suomalainen kissanvihaaja riehui Itävallassa"OoPee:
Linkoan saatana niin kissit kuin niiden omistajatkin doubtful
Minä en kyllä sua Teuvo duuniin ottais ja jos rehellisiä ollaan, niin ihme, että ovat siellä virmassa sua noinkin kauan kattelleet eek!Tblair:
Istun taalla kun morko ja naama on kun perse tammikuuhun asti. Haen samalla uutta duunia. Saaliksi kay noita ihmisia.
Heitin pomolle aika pahan asken: "I am young, you are old. I am good looking, you are an old fat bastard. I am funny, you are not. The only difference between us is that you have more money. Lets go to a bar and see who scores. You or me? You might spend more money than me but you are the sad wanker who ends up home alone. Now fuck off!"![]()
![]()
Ai vittu kun on vauhti paalla!! Tulisi nyt joku muukin tohon aukomaan!!!
Niin...ja firman pikkujoulussa joku saa turpaan ja tana vuonna heitan VARMASTI kopteria.
En mä mikään kissanvihjaa ole vaan vihaan tasapuolisesti ihan kaikkia, jotka käyvät paskalla mun nurtsilla doubtfuljaska:
Huomisen IS:n otsikko: "Suomalainen kissanvihaaja riehui Itävallassa"
Jaaa, no oletpa kapeakatseinen, et anna omalle nurmikolles paskoa!OoPee:
En mä mikään kissanvihjaa ole vaan vihaan tasapuolisesti ihan kaikkia, jotka käyvät paskalla mun nurtsilla doubtful
Lähetä Myllikselle, se saattais tarvita webbiadministraattoria, sillä kun on kuulemma joku nettiprojekti. Sen tarkemmin en kyllä asiasta tiedä winkTblair:
Lahetin CV:n jo! eek!
Mä tarttisin kissan hätistelijää/paskanpoimijaa. Epäkohteliaisuus olis tossa duunissa pelkästään eduksi enkä myöskään vaadi minkään asteista yhteistyöhalukkuutta asiakkaiden kanssaTblair:
Ja kamatkin on pakattuna. Selvitin kaikki tyoluvatkin ja kampat valmiiksi. Ma pidin ihan salettina, etta Obbehan mulle duunin hoitaa.
Täs on:jaska:
Niin Oopee, kun saat Teban CV:n odotan että laitat sen tänne....
Saat pitää kaiken löytämäs plus 10 centin ponus per kikare (trust me, you'll be rich!), safkat tulee talon takaa, työsuhdeauto on sellanen iso, punainen ja Wienin vaakunoilla varustettu. Oma kuski!Tblair:
Palkka? Luontaisedut? Onko tyosuhdeauto?
Juu, aika verkkaiselta näyttää tuo tahti. Syynä voi tietysti olla myös se, että muut pidättelevät jo kauhuissaan henkeä ja odottelvat sinun uhkauksen toteutumista... doubtfulTblair:
No ei tule kylla talla vauhdilla...