ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Tblair2

Active member
Ma psyykkasin ja on alkanut komppeja tipahtelemaan. wink

Maanantaina muutetaan sitten uuteen toimistoon. Nyt kaikki on niin touhuissaan ja kuvittelee, etta tasta kusifirmasta tulee yhdessa illassa joku hieno lafka kun istutaan siella puvut paalla. Niin just!!!! Saatana!!! Sundet paalla joka paiva. Vittu sanon mina. Mina en pista, ellei firma maksa. :mad:

Menkoon vittuun pukujensa kanssa. Mina en siella hyppaa elleivat maksa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair:
Mulla on pysynyt rookinveto kurissa suht. hyvin. Kannissa tulee vedettya, mutta selvinpain ei. Taytyy toi kannirookaaminenkin pystya lopettamaan...
Se on näköjään mulla joko tai. Nyt meni röökiä jo tahtiin yli aski per päivä (duunipäivinä) eek! Täällä kun ei tartte polttaa kadulla perse jäässä niinkuin Suomessa vaan ihan tässä työpöydänkin ääressäkin, niin minähän sitten aikani kuluksi polttelin :rolleyes: No viime viikolla meni pari päivää siinä kunnossa, ettei maistunu edes rööki, joten kun ne pari ekaa päivää kuitenkin ovat ne vaikeimmat, niin päätin, että se on nyt sitten loppu kun tähänkin asti on ilman pärjätty.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair:
Ei, mutta sinne on viela pari kuukautta aikaa.
Niinniin, ja just sen vuoksihan sulle todennäköisesti on jotakuinkin sama vaikka tulisit duuniin pelkissä sukissa wink

<small>[ 22-10-2002, 15:28: Message edited by: OoPee ]</small>

Tblair2

Active member
Pita AINA muistaa pienemman pahan teoria. Jos istun SUOSIOLLA puku paalla, kukaan ei vittule eika puhu. Jos en, niin alkaa se rutina ja saattaa olla pakko vetaa turpaan.

Tblair2

Active member
OoPee:
Mä en edelleenkään ottais Tebaa duuniin doubtful :confused:
Siis hetkinen! Taahan oli jo sovittu juttu. Alkaakos Itavallan poika tehda oharia. Taytyy kai kayda soittamassa pari puhelua...

Tblair2

Active member
Viime hetkella pelastit! Muuten olis tullu viulukotelomiehet oven taakse. Mulla oli jo kaksi Armenialaista tuttua langan paassa. eek!

<small>[ 22-10-2002, 15:54: Message edited by: Tblair ]</small>

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Just, mut millon se saapuu? eek!

<small>[ 22-10-2002, 15:55: Message edited by: OoPee ]</small>

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair:
Taa on taa saatanan Wessexin Jaarlin nappaimisto. Taidan heittaa vittuun ja hakea paikallisesta K-Raudasta uuden. :mad: eek!
Et kai vaan oo päivittäny DirectX:ää? Ajuri kusee sen kanssa kaaressa eek! Sama koskee OpenGL:ää ja Dual Chip Modea!

<small>[ 22-10-2002, 16:44: Message edited by: OoPee ]</small>

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Kävin tänään mielenkiintoisilla kotisivuilla wink

Tiedoksi :rolleyes:

Hei kundit, mä oon sitte hörppimässä punaviiniä Normandiassa koko loppuviikon. Pitäkäähän pulju pystyssä ja palataan asiaan maanantaina! Soom moro!