ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Tblair2

Active member
Jahas. Aletaanpas Obbe painamaan. Naytetaan mallia noille kahdelle kekkulille, miten kommentteja nakutellaan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Joo, tais muuten mylliksenkin läppäri jäädä kuljetushihnan väliin puristuksiin kun ei miehestä oo mitään kuulunu eek!

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Ettekö te olekaan muistaneet kysellä siltä IT-mieheltä, että mikä mättää?

Tblair2

Active member
Mua alkaa ihan oikeesti huolestuttamaan toi Mylberin duunimaara. Kohta pumppu pysaa ja tulee burnoutti. frown

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
AJ:
Ettekö te olekaan muistaneet kysellä siltä IT-mieheltä, että mikä mättää?
ei se kehveli julkaissut IT-miehen yhteystietoja. Kysyin ulkomaan numeropalvelusta (02 02 08) "IT-mies, Sveitsi"-haulla yhteystietoja, mutta heidän mukaansa sellaista vankia ei ole olemassakaan... :mad:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ai saatana, melkein sääliks käy tätä sveitsin it-nörttiä, mutta toisaalta tuskin se edes ehtii tajuta mitä tapahtui vai käskitkö sä niitten ensin kiduttaa? eek!

<small>[ 23-10-2002, 14:19: Message edited by: OoPee ]</small>

Tblair2

Active member
En. Nopeasti ja kivuttomasti. Aanenvaimenninta rullasivat kiinni kun viimeksi nain...

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Käyttäkää Igoria Pietarista, mikään ei käy kivuttomasti tai nopeasti, minä olen kanta-asiakas! Ennen kaikkea "Igorin Perintätoimisto LY (laiton yhtiö) on tehokas, monet velkani olen saanut moninkertaisina takaisin!
Ett silleen!!!!!!1

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska:
monet velkani olen saanut moninkertaisina takaisin!
Ett silleen!!!!!!1
Annappas sen Iikorin numero, ottaisin meinaan minäkin mielelläni kaikki velkani moninkertaisena takas, mutta pankki ei oo vielä tähän suostunu eek!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee:
jaska:
monet velkani olen saanut moninkertaisina takaisin!
Ett silleen!!!!!!1
Annappas sen Iikorin numero, ottaisin meinaan minäkin mielelläni kaikki velkani moninkertaisena takas, mutta pankki ei oo vielä tähän suostunu eek!
Olet väärän pankin asiakas...
Laitas tekstareita ni privaa, ni saat vastauksena Igorin vierailun ja voit keskustella liiketoimista... :D
Ett silleen!!!!!1