ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nyt on sitten talvikumit kummassakin automobiilissa ja varmaan just ton kunniaksi oli tänäaamun jo tossa ennen seittemää melkein 13 astetta lämpöö. Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, vittu shortsikelit vissiin kohta :rolleyes:

Ja aamulla kävin sitten elämäni ensimmäistä kertaa asianajajan puheilla, suunniteltiin miten nyhdetään rahat siltä mopokuskin vakuutusyhtiöltä wink

Tblair2

Active member
Ma tunnen yhden asianajajan. Jos homma menee kovaksi niin soita mulle. Se on oikein pesunkestava mulkku ja livekala.

Tblair2

Active member
Niin ja voisitkos Obbe kayda tuolla yllapidon puolella vahan editoimassa kun mua vahan vaivaa...3-2... wink

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Päättivät sitten evakuoida koko rakennuksen. Vartin verran ihmettelin 2500 muun ihmisen kanssa kadulla, minkä jälkeen porukka palasi vähin äänin takaisin sisätiloihin. Kaipa tuo sitten oli joku harjoitus :rolleyes:

"Achtung Alarm!" eek!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Heips jabat.

Ja terkut Raleighista !

Ei sitten skulannut yhteydet Houstonista, mutta nyte toimii...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Kelit on ollut ihan perseesta, jengi pelkaa joka puolella "sniperia" (taytyy myontaa etta itsekin mietin asiaa kun kavelin jattilaismaisen parkkialueen lapi) ja liikaa on duunia. Toivottavasti Teban pelko ei toteudu.

Niin jaa tuurikin on ollut perseesta.
Eilen lentaessa Houstonista Raleighiin hammastahnatuubi "rajahti" matkalaukussa ja aika moni vaate oli sotkeentunut. Taytin sitten pesulan pussin ja se piti aamulla jattaa respaan ennen klo:08:00, mutta perkele olin pannut heratyskelloon ajan 07:10 PM !!! eek! :mad: . Herasin sitten lopulta kello 09:05 ja moyhastyin duunista...

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Myllis:
Kelit on ollut ihan perseesta, jengi pelkaa joka puolella "sniperia" (taytyy myontaa etta itsekin mietin asiaa kun kavelin jattilaismaisen parkkialueen lapi) ja liikaa on duunia.
Eikös sieltä pari äijää otettu jo kiinni.