ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Piti muuten oikein googlella etsiä, että missä päin toi Raleigh on. En tiedä kuuluuko yleissivistykseen, mutta minä en tosiaankaan tiennyt eek!

Enivei, North Carolinassa näyttäis olevan.

<small>[ 25-10-2002, 11:28: Message edited by: OoPee ]</small>

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
MICROSOFT.COM.WILL.CRASH.IN.6MN.ORG
MICROSOFT.COM.WILL.BE.BEATEN.WITH.MY.SPANNER.NET
MICROSOFT.COM.WANTS.U.TO.HAXM.COM
MICROSOFT.COM.WANADOODOO.COM
MICROSOFT.COM.SUX.BUT.PYROFREAK.ORG.RULEZ.AND.DIOXYTECH.NET MICROSOFT.COM.SHOULD.GIVE.UP.BECAUSE.LINUXISGOD.COM
MICROSOFT.COM.RAWKZ.MUH.WERLD.MENTALFLOSS.CA MICROSOFT.COM.IS.SOON.GOING.TO.THE.DEATHCORPORATION.COM
MICROSOFT.COM.IS.NOT.SEXYCOOL.ORG
MICROSOFT.COM.IS.NO.MATCH.FOR-THE-WANNABE-TERRORISTS.AT.JIMPHILLIPS.ORG
MICROSOFT.COM.IS.A.STEAMING.HEAP.OF.FUCKING-BULLSHIT.NET
MICROSOFT.COM.HAS.ITS.OWN.CRACKLAB.COM
MICROSOFT.COM.FILLS.ME.WITH.BELLIGERENCE.NET MICROSOFT.COM.BLOWME.ORG
MICROSOFT.COM.AND.MINDSUCK.BOTH.SUCK.HUGE.ONES.AT.EXEGETE.NET
MICROSOFT.COM.AINT.WORTH.SHIT.KLUGE.ORG

:D :D :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ei kai välttämättä kukaan? Kyllähän noi osoitteet voi hyvinkin olla olemassa eek!

Tblair2

Active member
Aamulla taas keitti. Hirvee mysrky ja sateessa duuniin. Viimeinen niitti oli se kun maitoauto(niin just, niinta on viela!!)kasteli pataluhaksi.

Perustetaan ulkomaanpellejen firma ja aletaan myymaan sateenvarjoja joissa on tuuman paksuinen varsi. 'Heavy Metal Umbrellas'. Kauppa kavisi kun siimaa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vois pingailla suoraan ip-osoitteita (nekin toi Teuvon sivu siis luetteli), jos vaan ei olis tuota firewallia välissä häirittemässä! doubtful

Kokeilkaa muut!! wink

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Kerrankin oon päivähugissa mutta duunit häiritsee netillä hengaillua, kele.
Asias kolmanteen, oliko täällä juttua aikasemmin siitä millä tavalla saa näkymään Suomen tv-kanavat esim. täällä tekniikan perslävessä? Näin olen muistavinani?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Palkopoika:
Asias kolmanteen, oliko täällä juttua aikasemmin siitä millä tavalla saa näkymään Suomen tv-kanavat esim. täällä tekniikan perslävessä? Näin olen muistavinani?
Joo, oli, pistin sulle privaattimessuna Mylberin mulle aikoinaan lähettämän top secret raportin, josta poistin muutaman arvelluttavan kohdan, jottei Myllistä voida ainakaan tuon messun takia pistää linnaan wink

Mulla siis tuota ei vieläkään ole, mutta hiano olis tottakai :cool:

Palkopoika

Sijainti
Denver
Kiitti molemmille, pitääkin suunnitella. Työkaverillani toi kyllä futaa. Olis kyllä aika siistiä katella hokinaittia tai muitakin ylen duunaamia lähetyksiä. Näkyisköhän lätkän mömmöm? Epäilen kyllä että ei.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Myllis:

Niin jaa tuurikin on ollut perseesta.
Eilen lentaessa Houstonista Raleighiin hammastahnatuubi "rajahti" matkalaukussa ja aika moni vaate oli sotkeentunut.
Ole tyytyväinen ettei sinua pidätetty terrorismista.

Palkopoika

Sijainti
Denver
Vai oliko hokinaitti maikkarin ohjelma? doubtful En muista enää, muutettiin Stadista veke -83.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Palkopoika:
Kiitti molemmille, pitääkin suunnitella. Työkaverillani toi kyllä futaa. Olis kyllä aika siistiä katella hokinaittia tai muitakin ylen duunaamia lähetyksiä. Näkyisköhän lätkän mömmöm? Epäilen kyllä että ei.
Kysy Mylberiltä tarkemmin kun se taas zzziiiiiiiiiiiiiingahtaa joskus tänne pariksi kolmeksi minuutiksi, mutta muista olla nopee, muuten joudut taas venaan viikon taikka kaks eek!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mitä vit...? Sen piti olla ko-ko-ko-ko-komppi?

<small>[ 25-10-2002, 12:47: Message edited by: OoPee ]</small>