ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Tblair2

Active member
Heheh. Unohdin kertoa. Vuokraisanta tuli eilen kaymaan hakemaan sita vuokrasopimusta. No enhan ma sita muistanut allekirjoittaa. Muistin viime hetkella ja pistin nimea paperiin... doubtful :confused:

eek! eek!

Witnessed by:.....!!! No eihan mulla mitaan todistajia ollut. Ei muuta kun hatusta: Mr Stefan Kaufmann ja Snaken vanha osoite. Ja hyvin meni lapi. Tutun tuttu... wink

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee:
Tblair:
Osta itelles jouluolutta.
Bisse on täällä niin tautisen halpaa ja tupakka toisaalta taas yhtä kallista kuin Suomessa, joten en mä sitä rahamäärää saa millään bisseen kulutettua. Seuraava ehdotus! eek!
Lahjoita köyhille opiskeleville kotimaanpelleille.....
Ett silleen!!!!!!

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
jaska:
OoPee:
Tblair:
Osta itelles jouluolutta.
Bisse on täällä niin tautisen halpaa ja tupakka toisaalta taas yhtä kallista kuin Suomessa, joten en mä sitä rahamäärää saa millään bisseen kulutettua. Seuraava ehdotus! eek!
Ett silleen!!!!!!
Loistava ajatus. Tai sitten Bobakin Mazdanhuoltorahastoon.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska:
Heti ollaan saatana lakki kourassa, kun rahasta on puhe! Minä sanon, että köyhillä opiskelevilla kotimaanpelleillä näyttää tuota vapaa-aikaa olevan siinä määrin runsaanpuoleisesti, että voisivat opiskelun ohella käydä aivan hyvin duunissa elantonsa ansaitsemassa!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee:
jaska:
Heti ollaan saatana lakki kourassa, kun rahasta on puhe! Minä sanon, että köyhillä opiskelevilla kotimaanpelleillä näyttää tuota vapaa-aikaa olevan siinä määrin runsaanpuoleisesti, että voisivat opiskelun ohella käydä aivan hyvin duunissa elantonsa ansaitsemassa!
Kuules rikas ulkomaanpelle - tätäkin viestiä kirjoitetaan töistä, eli ei köyhyys siitä johdu, etten raataisi!
Ett silleen!!!!!1

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
OoPee:
jaska:
Mistä sä tiedät vaikka me oltais koko ajan töissä kun ei se työ sunkaan täällä pyörimistä tunnu liikaa rajoittavan wink

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Bobakki:
OoPee:
jaska:
Mistä sä tiedät vaikka me oltais koko ajan töissä kun ei se työ sunkaan täällä pyörimistä tunnu liikaa rajoittavan wink
Kato Bobakki, noi ulkomaanpellet ilmeisesti luulee, että Suomessa firmoihin ei ole vielä saatu Internet-yhteyksiä...
Ett silleen!!!!!!1

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ilmeisesti opiskelevat kotimaanpellemme "raatavat" väärässä firmassa. Tervetuloa tänne, täällä on ruoho vihreämpää ja olut halvempaa :)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee:
Ilmeisesti opiskelevat kotimaanpellemme "raatavat" väärässä firmassa. Tervetuloa tänne, täällä on ruoho vihreämpää ja olut halvempaa :)
Harkinnassa tuo onkin, mutta ensin pitäisi saada nämä opiskelut päätökseen eek!

Saisikos täksi ajaksi OlutTukea, korjaamaan tätä oluen-hinnan erotusta :confused:
Ett silleen!!!!!!

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Saat, tuu tänne hakemaan, siellä takapihalla venaa kopallinen, pirauta kun oot Antwerpenin kohdalla niin lähen duunista.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska:
Saisikos täksi ajaksi OlutTukea, korjaamaan tätä oluen-hinnan erotusta :confused:
Lupaan todistajien läsnäollessa tarjota Jaskalle Tuki-Tuopin hänen valitsemassaan wieniläisessä anniskeluravintolassa! Millos tuut hakeen?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Palkopoika:
Saat, tuu tänne hakemaan, siellä takapihalla venaa kopallinen, pirauta kun oot Antwerpenin kohdalla niin lähen duunista.
Vielä kun Teba, Noppis ja Myllis lupaavat saman, niin jaskan euroopan reissuhan alkaa tulla jo melkein kannattavaks :D

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee:
jaska:
Lupaan todistajien läsnäollessa tarjota Jaskalle Tuki-Tuopin hänen valitsemassaan wieniläisessä anniskeluravintolassa! Millos tuut hakeen?
Hmm... Olen maaliskuussa Hanoverissa, siitä on tämän hetkisten suunnitelmien mukaan tarkoitus hankkia auto ja suunnata kaverien luoksi Nizzaan.....? Silloin :confused:
Ett silleen!!!!!!1