ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Pidetaan toikki elossa jotta bowserit jyllaa.. :D

Enaa vartti boardingiin... :)

Eikohan tama tasta. Kolmas bisse jo menossa, nyt jotain North Carolina Vienna Style Lageria. Kumman on tumman varista.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Jottei ikava totuus unohtuis, totean taas, etta ens viikolla tulen olemaan (taas :( ) suhteellisen hiljaa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis:
Ostin muuten 9 DVD-leffaa Walmartista. Hinnat vaihteli 19,- ja 11,- USD valilla.
Kaikki uutuuksia (Collateral Damage, Insomnia, Dont say a word, We were soldiers etc...)
Ei muuen tuu nyt ihan äkkiä mieleen leffaa, joka voisin sanoa olevan huomattavasti paskempi kuin Collateral Damage, anteeks nyt vaan eek! Luojan kiitos en ostanut vaan katsoin kaverin piraattiversion, jossa oli harvinaisen huono kuvanlaatu wink

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
No, yx paska kahdeksan hyvan joukossa ei ole huonosti... :rolleyes:

Taidan jattaa tuon elokuvan kankkuspaivalle, jottei tarvitse liikaa ajatella. doubtful

Nyt muuten vaihteeksi kotona, tunnin paasta lahden kentalle. Nukuin 3 tuntia, katsotaan miten illalla iskee zetlakki. frown

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Pitaisko jarjestaa taalla kisa meidan himasivujen designista? doubtful
(mina kun en osaa)

Voittajalle hc-jasenyys... :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Myllis:
Ja taas Zürichin kentalla...

Odottelemassa lahtoa Puolaan. :(
Ja vittu tottakai kones on 1.5 tuntia myohassa.... :mad: :( .
Joudun siispa todennakoisesti yopymaan Witun Warsowassa jossain kuppasessa airport hotlassa ja jatkamaan matkaa aikaisin aamulla. :mad:

Ihan niinkuin takana oleva jenkeista tanne tulo ja heti Puolaan reissaaminen ei olis ollut tarpeeks. Jetlagissa on jo tarpeeksi kestamista, puhumattakaan tasta paskasta.
NYT VITUTTAA ! :mad: :mad: :mad:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Onx toi 2750 nyt joku paalu sitten muka ?
Ei kai mutta eipa tassa muutakaan tekemista ole kun imea bissea ja kiroilla. :mad: frown

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Vedan perkele kannin paalle, ja huomenna kayn vaan tehtaalla kiroilemassa. Taidan ottaa tiukan Teba-linjan. Saatanan LOT ! :mad:

(eivat perkeleet edes uskaltautuneet portille, vaan BA:n ja Swissin heebot kertoivat taman infon mulle :mad: )

2750 on tassa. Nyt. yuck

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Myllis:
Vedan perkele kannin paalle, ja huomenna kayn vaan tehtaalla kiroilemassa. Taidan ottaa tiukan Teba-linjan. Saatanan LOT ! :mad:
Onko se LOT niin huono (siis ylipäätänsä)?Mä olen kuullut siitä vain positiivista. doubtful

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
VR:
Onko se LOT niin huono (siis ylipäätänsä)?Mä olen kuullut siitä vain positiivista. doubtful
Pyydan anteeksi tunteenpurkaustani LOTilta, silla lentofirmana se on hyva. Euroopan parhaita jopa, sanoisin.

Mutta nyt silti vituttaa.... :mad:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Myllis:
VR:
Pyydan anteeksi tunteenpurkaustani LOTilta, silla lentofirmana se on hyva. Euroopan parhaita jopa, sanoisin.

Mutta nyt silti vituttaa.... :mad:
Ymmärrän. En ole siis LOTin palkkalistoilla, joten purkaudu rauhassa. wink

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ma purkauduin jo himassa ennen lahtoa, oli sopivasti 5 tuntia aikaa ennenkuin piti palata kentalle... doubtful :)