Ei muuen tuu nyt ihan äkkiä mieleen leffaa, joka voisin sanoa olevan huomattavasti paskempi kuin Collateral Damage, anteeks nyt vaan eek! Luojan kiitos en ostanut vaan katsoin kaverin piraattiversion, jossa oli harvinaisen huono kuvanlaatu winkMyllis:
Ostin muuten 9 DVD-leffaa Walmartista. Hinnat vaihteli 19,- ja 11,- USD valilla.
Kaikki uutuuksia (Collateral Damage, Insomnia, Dont say a word, We were soldiers etc...)
Et varmaan ole nahnyt Life On the Linea....OoPee:
Ei muuen tuu nyt ihan äkkiä mieleen leffaa, joka voisin sanoa olevan huomattavasti paskempi kuin Collateral Damage...
Ja vittu tottakai kones on 1.5 tuntia myohassa....Myllis:
Ja taas Zürichin kentalla...
Odottelemassa lahtoa Puolaan.![]()
Onko se LOT niin huono (siis ylipäätänsä)?Mä olen kuullut siitä vain positiivista. doubtfulMyllis:
Vedan perkele kannin paalle, ja huomenna kayn vaan tehtaalla kiroilemassa. Taidan ottaa tiukan Teba-linjan. Saatanan LOT !![]()
Pyydan anteeksi tunteenpurkaustani LOTilta, silla lentofirmana se on hyva. Euroopan parhaita jopa, sanoisin.VR:
Onko se LOT niin huono (siis ylipäätänsä)?Mä olen kuullut siitä vain positiivista. doubtful
Ymmärrän. En ole siis LOTin palkkalistoilla, joten purkaudu rauhassa. winkMyllis:
Pyydan anteeksi tunteenpurkaustani LOTilta, silla lentofirmana se on hyva. Euroopan parhaita jopa, sanoisin.VR:
Onko se LOT niin huono (siis ylipäätänsä)?Mä olen kuullut siitä vain positiivista. doubtful
Mutta nyt silti vituttaa....![]()