ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska:
Hmm... Olen maaliskuussa Hanoverissa, siitä on tämän hetkisten suunnitelmien mukaan tarkoitus hankkia auto ja suunnata kaverien luoksi Nizzaan.....? Silloin :confused:
Tervetuloa vaan, kyllä mä sen bissen tarjoon kunhan vaan ilmestyt maisemiin, mutta jos rehellisiä ollaan, niin on kyllä aika saatanallinen kiertotie, jos ajat Hannoverista Nizzaan Wienin kauttaa. Vähän sama kuin menisit Porista Turkuun Kotkan kautta :D

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee:
jaska:
Hmm... Olen maaliskuussa Hanoverissa, siitä on tämän hetkisten suunnitelmien mukaan tarkoitus hankkia auto ja suunnata kaverien luoksi Nizzaan.....? Silloin :confused:
Tervetuloa vaan, kyllä mä sen bissen tarjoon kunhan vaan ilmestyt maisemiin, mutta jos rehellisiä ollaan, niin on kyllä aika saatanallinen kiertotie, jos ajat Hannoverista Nizzaan Wienin kauttaa. Vähän sama kuin menisit Porista Turkuun Kotkan kautta :D
No eikös tuo ole nopein reitti eek! :confused: Minä ainakin suosittelisin jos joku kyselisi! :D
Ett silleen!!!!!!1

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska:
No eikös tuo ole nopein reitti eek! :confused: Minä ainakin suosittelisin jos joku kyselisi! :D
En mä vaan tiärä, mutta www.maporama.com sano seuraavaa:

Hannover-Nizza: 1260 km

Toisaalta taas:

Hannover-Wien: 931 km
Wien-Nizza: 1140 km

Mutta suosittele ihmeessä, kyllä meille wieniläisille on ennenkin turistien rahat kelvannu wink

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee:
jaska:
En mä vaan tiärä, mutta www.maporama.com sano seuraavaa:

Hannover-Nizza: 1260 km

Toisaalta taas:

Hannover-Wien: 931 km
Wien-Nizza: 1140 km

Mutta suosittele ihmeessä, kyllä meille wieniläisille on ennenkin turistien rahat kelvannu wink
No toihan on melkein suorin reitti, ei edes tuplamatka lyhimpään verrattuna!
Ett silleen!!!!!!1

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Mä lähen himaan, ekaks pääsen Ikeaan tappelemaan, kiroilemaan ja hikoilemaan pariks tunniks, tuli eukolle luvattua heikkona hetkenä. :mad: doubtful yuck
Viikonloppuja kaikille!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Hyvaa Viikonloppua myos taalta. :)

Huomenna lahtee lento takaisin.

Sundei aamulla kello 07:00 Zürichissa ja illalla heti Puolaan. Nyt pidetaan lompakosta kiinni. :mad:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Myllis:
Hyvaa Viikonloppua myos taalta. :)

Huomenna lahtee lento takaisin.

Sundei aamulla kello 07:00 Zürichissa ja illalla heti Puolaan. Nyt pidetaan lompakosta kiinni. :mad:
No ei siinä kauan ehitä kotona olla :(
Ett silleen!!!!!!1

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Terveiset Raleigh-Durhamin kentalta.
2 tuntia koneen lahtoon, ja taalla onkin Cyber-Cafe, jossa voi polttaa rookia koneen aarella. Ei paha.

NYCciin luvattu myrskya, joten vaihdon kanssa saattaa olla hankaluuksia. frown

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ostin muuten 9 DVD-leffaa Walmartista. Hinnat vaihteli 19,- ja 11,- USD valilla.
Kaikki uutuuksia (Collateral Damage, Insomnia, Dont say a word, We were soldiers etc...)

Viikon paasta lepaan himassa, otan muutaman oluen ja lohoilen sohvalla elokuvien (ja vaimon) seurassa... :)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Kavi muuten hyva tsaka tanne lentaessa. Olin ostanut halvat liput, ja istumapaikka ei ollut ihan varma, vasta portilla sanoivat antavansa. Joku heebo siina jai jo ilman lippua, sille sanottiin etta lennat sitten huomenna...

No mina ja joku toinen pidettiin hiukka metelia, ja hetken paasta meidan nimet kuulutettiinkin. Saatiin liput Pusiness-luokkaan :) .
12 tunnin lennolla tuota osasi jo arvostaakin.
Nyt ei kaynyt yhta hyva tuuri, paikka 32H, ja 9 tuntia lentoa.... frown

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Kello on 12:00 paikallista aikaa, ja tilasin jo toisen Miller Liten.

Nailla evailla kelpaa matkustaa 14 tuntia... doubtful