Ulkona syönti

Ulkona tulee syötyä

  • Useamman kerran päivässä

    Äänet: 0 0,0%
  • Lähes päivittäin

    Äänet: 5 13,9%
  • Muutaman kerran viikossa

    Äänet: 6 16,7%
  • Muutaman kerran kuussa

    Äänet: 11 30,6%
  • Muutaman kerran vuodessa

    Äänet: 8 22,2%
  • Joskus olen käynyt

    Äänet: 6 16,7%
  • Ei koskaan

    Äänet: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    36
  • Äänestys suljettu. .

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26882
en pysty näkemään minkäänlaista statusarvoa sillä että käy vaikka italialaisessa pastalla?
Sehän nyt onkin ihan junttimeininkiä. Pitää olla kallis ravintola, pitkä viinilista ja tylyn näköinen tarjoilija. Alle viidenkympin ateriat on roskaruokaa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ruoka on ruokaa, eikä se brassailua useinkaan ole. Jossain on erinomaista apetta ja jossain ei niinkään. Samahan tuo on kotikeittiössäkin. Pelkistä perunoista voi saada hyvän näköisen ja makuisen evään, pihvistä taas sitkeää kengänpohjaa...
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ravintoarvoja tulee mietittyä aika paljon ruokaa syödessä. Buffetista mättäessä yli puolet lautaset on salaatilla täytetty. Lisuketta en juurikaan ota (peruna, pasta, riisi, tms...).
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Ravintoarvoja tulee mietittyä aika paljon ruokaa syödessä. Buffetista mättäessä yli puolet lautaset on salaatilla täytetty. Lisuketta en juurikaan ota (peruna, pasta, riisi, tms...).
Liuketta? Noihan on ruoan ydintä, jotka pitäis tavalla tai toisella (lisukkeilla?) saada maistumaan.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Mitäs hauskaa tässä on? Mä ainakin syön pubissa aina pikkurilli pystyssä. Ja Subwayssa eritoten. Niillä on niin taiteellisesti asetellut leivätkin.
Älä nyt jaksa esittää tyhmää, jos et sitä kuitenkaan ole.

Kuten kirjoitin, mäkkejä ym. en laske ulkona syömiseksi. Subway on mulle aivan samaa ku mäkit, heset ja muut vastaavat, ja varmaan tiedätkin, että jos täällä Suomessa menee pubiin syömään, niin saa olla aika optimisti, että sitä tohtii edes ruuaksi kutsua.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
6012
Talvella en lähes koskaan, mutta kesällä sitten siitäkin edestä.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Älä nyt jaksa esittää tyhmää, jos et sitä kuitenkaan ole.

Kuten kirjoitin, mäkkejä ym. en laske ulkona syömiseksi. Subway on mulle aivan samaa ku mäkit, heset ja muut vastaavat, ja varmaan tiedätkin, että jos täällä Suomessa menee pubiin syömään, niin saa olla aika optimisti, että sitä tohtii edes ruuaksi kutsua.
Joo, en mä usko että minä meistä se tyhmä olen, jos sun käsityksesi ravintolaruuasta on se, että vaihtoehdot on 1) tekotaiteellisesti aseteltu pikkusormi pystyssä syötävä, ja 2) pikaruoka.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Joo, en mä usko että minä meistä se tyhmä olen, jos sun käsityksesi ravintolaruuasta on se, että vaihtoehdot on 1) tekotaiteellisesti aseteltu pikkusormi pystyssä syötävä, ja 2) pikaruoka.
Ravintolaruuasta? Toikissahan oli kyse ulkona syömisestä. Sulla alkaa nyt mopo karkailemaan poikkeuksellisen oudosti. Ooksää kännissä?
En mä ainakaan ole noita sun esittämiä vaihtoehtoja maininnut ravintolaruokien ainoiksi vaihtoehdoiks, kun en ole moiseen mitenkään edes viitannut.

Ja tämähän on tässä toikissa jo toinen kerta, kun sä alat aivan tolkuttomia olkiukkoja rakentelemaan. Edellinen veto kieltämättä nauratti, kun yhtäkkiä tulee mihinkään mitenkään liittymätön viesti: "Minkähänlaisessa kuplassa mä olen elänyt, kun en pysty näkemään minkäänlaista statusarvoa sillä että käy vaikka italialaisessa pastalla?"
Tuossakaan kukaan ei ollut mistään statusarvosta maininnut mitään*, mutta sun piti silti olla eri mieltä siitä.

Jos siinä aiemmin on ollut aiheeseen liittyvä viesti, niin en ole sitä nähnyt. Oli useamman tunnin tauko foorumista.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Okei, jompikumpi meistä on selkeästi kännissä. Menenpä tarkistamaan vesipullon sisällön.
 

Örfil

Guest
Miten sattuikin, useita kertoja päivässä juurikin siten että loppui tänään sellainen huithapeli ja muitten lautasten sotkeminen :thumbfh:
 

Örfil

Guest
kun en pysty näkemään minkäänlaista statusarvoa sillä että käy vaikka italialaisessa paskalla?
Toinen vaihtoehto oli, no, se toinen vaihtoehto :eek: :eek:

Kolmasti kävin tänään ennen kuin kone lähti. Siis kentällä paskalla.

Juuri par'hiksi turistiripulia kotiin potemaan.
 
Ylös