Lujin väärin.Muutaman kerran kuussa, enimmäkseen burbiruokaa.
No nyt on Chiltonin raflasyömiset käsitelty. Entäs sä?Ehk Max kerran viikossa.
Ruoka on mulle ruokaa, ei mitään pikkurilli pystyssä närsittävää, taiteellisesti aseteltua ja ulkomaaks nimettyä hevonpaskaa. Siksipä en ihan hirveästi keksi syitä, miksi menisin ulos syömään.
Mitäs hauskaa tässä on? Mä ainakin syön pubissa aina pikkurilli pystyssä. Ja Subwayssa eritoten. Niillä on niin taiteellisesti asetellut leivätkin.
Nepalilaista massuttamassa. Butter chicken ja lamb kofta chilli. Naaniakin on.
Game, set and tulitikku mr R-swampBa-naania? Sitä kuulemma tarvitaan ulkoruokailuun. Lisäksi tarvitaan set eli rahaa.
Komp. Sen lisäksi ulkoruoasta menee vatsa tukkoon ja se maistuu tekotaiteelliselta paskalta. Ainakin jos yrittää olla ns. parempi paikka. Välimäen sun muut suosiot perustuu hypeen ja statukseen jonka saa pikkurilli pystyssä syönnistä, eikä siitä että se ruoka oikeasti olisi jotenkin hyvää tai parempaa. Parin kerran perusteella voin väittää päinvastoin.Ruoka on mulle ruokaa, ei mitään pikkurilli pystyssä närsittävää, taiteellisesti aseteltua ja ulkomaaks nimettyä hevonpaskaa. Siksipä en ihan hirveästi keksi syitä, miksi menisin ulos syömään.
Takaan että mikä tahansa ulkoruoka on ainakin parempaa kuin mikään mun väsäämä syötävä.eikä siitä että se ruoka oikeasti olisi jotenkin hyvää tai parempaa.
Ehkä se ei vaan tunnu miltään kun on tottunut status-elämään eikä syö makkaroita sinapilla ja lihapiirakoita ketsupilla.Minkähänlaisessa kuplassa mä olen elänyt, kun en pysty näkemään minkäänlaista statusarvoa sillä että käy vaikka italialaisessa pastalla?
Syöpäs.Ehkä se ei vaan tunnu miltään kun on tottunut status-elämään eikä syö makkaroita sinapilla ja lihapiirakoita ketsupilla.