Albert Oil
Hippi ja juntti
EN MÄ KUULE MITÄÄN!
Hyvä on, voitte mennä.EN MÄ KUULE MITÄÄN!
Paradoksi.Miksi melkein naurahdin, ja naurahdinkin?
En jaksa vastata kysymykseesi vaikka tiedän.Miksi melkein naurahdin, ja naurahdinkin?
Kyllä se on varmaan hienoa syödä ulkona pikkurilli koholla, mutta aikamoista sörsseliä täytyy kyllä sanoa nyt.Pizza Vegetable und Pizza Capricciosa bitte schön!
Sit on it, dude! Onko, liian iso, onko? Koita sitten omaas SAATANANA!NANA!Kyllä se on varmaan hienoa syödä ulkona pikkurilli koholla, mutta aikamoista sörsseliä täytyy kyllä sanoa nyt.
Ei ollut tarkoitettu henkilökohtaiseksi loukkaukseksi vaan yleisesti ulkosyöntiannoksille. Mutta mikäs siinä kun viiniäkin soikeassa kipossa.Sit on it, dude! Onko, liian iso, onko? Koita sitten omaas SAATANANA!NANA!
Pahvimukiko olisi parempi?Mutta mikäs siinä kun viiniäkin soikeassa kipossa.
Poika ei saanut mitään?Jälkkäriksi otin friteeratun jäätelön mangosoosilla.
Ei ole koskaan ollut kiinnostusta noihin aasialaisravintoloihin, mutta kesälomamatkalla ensimmäistä kertaa kävin kiinalaisessa ravintolassa, kun ei kylästä äkkiseltään muutakaan löytynyt eikä huvittanu hirveesti ylimääräistä kävellä. Katselin ulkona ruokalistasta jonkun normiannoksen, mutta sisälle mentyäni tarjoilijarouva elehti ensin syömistä ja kysyi sitten "uno?". No enhän mä oikeesti mikää Uuno ole, mut huijasin ja vastasin "si". No sehän ohjasi pöytään ja kysyi mitä juotavaa. Siinä sitten istuin pöljän näköisenä (eli omana itsenäni) ja ihmettelin millos tilataan. Viiden minuutin päästä rouva näytti isoa pöytää, että siältä vaan hakemaan. No eihän siellä ollutkaan mitään koiran rintafilettä vaan ihan tavallisen näköistä apetta eikä tarvinnu tikuillakaan syödä. Yllätyin myönteisesti, joskin hintataso oli paikallisittain melko korkea, ehkä oli monopoliasema.Käytiin pojan kanssa Taivaallisessa Rauhassa syömässä kinkki-ruokaa.
Sai se katsella kun minä söin.:ahem:Poika ei saanut mitään?