UP't Kevatlaitumella...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Tuli toinenkin ponus, management sellainen. Hiukka vajaa parikyttonttua. Veroihin menee tietty aikalailla, mutta varasin ameriikan loman nyt sitten.

2 viikkoa Raleighissa, Myrtle Beachilla ja lopussa Floridassa Daytona Beachin laheisyydessa. 3000 meni koko perheen lentoihin Nykkiin, pari hotlaa meni BW-pisteilla, mm. 4th of July Manhattanilla. :thumbup:
Itse teen duunia 4 paivaa, perhe on sen aikaa missalie Raleighissa.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Kaytiin Suomen tivolissa. Lapset ihan hulluina. Huomenna joutunee menemaan uudestaan.

Upea kelli, Huilin terassi oli kylla houkuttavan nakoinen, mutta autolla olin liikkeella... Ehkapa huomenna lahdetaan fillarilla, niin isakin saa paan sekaisin.:doubtful:...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
2 viikkoa Raleighissa, Myrtle Beachilla ja lopussa Floridassa Daytona Beachin laheisyydessa. 3000 meni koko perheen lentoihin Nykkiin, pari hotlaa meni BW-pisteilla, mm. 4th of July Manhattanilla. :thumbup:
Itse teen duunia 4 paivaa, perhe on sen aikaa missalie Raleighissa.
Millon sä oot siellä Floridassa, ettei vaan oltais samaan aikaan? :eek!:

Me lennetään 6.7. ja ollaan 2 ja puoli viikkoa reissussa.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Millon sä oot siellä Floridassa, ettei vaan oltais samaan aikaan? :eek!:

Me lennetään 6.7. ja ollaan 2 ja puoli viikkoa reissussa.
Voe perse. Lennetaan takasin 05.07. :thumbfh:
Lennetaan jo 20.06. Ois ollut mageeta olla siella yhta aikaa...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Voe perse. Lennetaan takasin 05.07. :thumbfh:
Lennetaan jo 20.06. Ois ollut mageeta olla siella yhta aikaa...
No voi helvata :frown:

Ainakin läheltä liippas. Olis siinä voinnu mennä bisse jos toinenkin, välissä pari mojitoakin :eek:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huomenias. :thumbup:

Iltapaivalla taasen duuniin. Sita ennen pitais kayda kerran viela uimassa, ens viikonloppuna on kahdet kisat edessa...
Toisessa aion uida mm. 200vu ja pelottaa kuinka sita jaksaa. Pitais kokeilla voimanjakoa hiukka ettei veda itseaan liian puhki jos aloittaa kovaa...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Alusta täysillä ja karkuun. Loppu muita tarkkailen ja kiristät jos on tarvis.:ahem:
Mulla tulee aina 200vu:sta mieleen intin uintimerkin suorittaminen...

En ollut enaa 7 vuoteen uinut, mutta usko itseen oli kova. Vedin ekan satasen taysilla, minuutin pintaan. 150m kohdalla tuli taydellinen seina vastaan, ei noussut enaa kadet pinnan paalle. Lopun tulin rintauintia ja selkaa, kunhan pinnalla pysyin. Just ja just paasin 2.40 alle ja sain kultasen merkin lopulta.

Uinnissa kun tulee toi seina vastaan (joka itsella tulee helposti perhosessa 75m jalkeen), niin siina ei paljon naurata... :eek::D

Ned Flanders

Diddlido springfielder
Sijainti
Next door to Homer!
Näin se vaan on. Itsekin joskus joutunut roikkumaan köysissä. Perhonen menee niin, että ensin 15 metriä hengittämättä, sitten joka toisella vedolla ilmaa 2 kertaa ja sitten kerkee vetämään vettä keuhkoihin ennen kaakeleita. :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vein Philipsin partakoneen huoltoon. Ikää ei ole vielä kahta vuottakaan, mikä siis on laitteen takuuaika, ja akku on jo nyt risa vaikka oon tunnollisesti ladannut aina vasta, kun laite on ilmoittanut, että nyt tarttis ladata. Lataa 56 minuuttiin (90 minuuttia olis se normaali määrä) ja väittää, että on akku on täys. Sen jälkeen toimii muutaman päivän ja kun ruudulla on noin 40 minuuttia käyttöaikaa, niin vetäsee yhtäkkiä digitaalit pimeiksi eikä suostu enää käynnistymään paitti, jos heittää piuhaan kiinni.

Lähettävät kuulemma Saksaan ja korjaus kestää noin kaksi viikkoa. Kokemus tosin sanoo, että yleensä noiden firmojen pari viikkoa tarkoittaa vähintään kolmea viikkoa, yleensä kuukautta :doubtful:

Ei muuta kuin partaa kasvattamaan :thumbfh:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Mulla tulee aina 200vu:sta mieleen intin uintimerkin suorittaminen...

En ollut enaa 7 vuoteen uinut, mutta usko itseen oli kova. Vedin ekan satasen taysilla, minuutin pintaan. 150m kohdalla tuli taydellinen seina vastaan, ei noussut enaa kadet pinnan paalle. Lopun tulin rintauintia ja selkaa, kunhan pinnalla pysyin. Just ja just paasin 2.40 alle ja sain kultasen merkin lopulta.

Uinnissa kun tulee toi seina vastaan (joka itsella tulee helposti perhosessa 75m jalkeen), niin siina ei paljon naurata... :eek::D
HÄHHÄÄÄ. Jätkä on ollu mun kans samaan aikaan intissä! :D
Ei vaan noita vastaavia oli varmaan aika paljon. Meillä ainakin muutama lähti hölmönä ku viitapiru myrskyämään muhontakroolia ja altaallisen jälkeen pojat kellutteli maaliin. Lekendaarista settiä.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
HÄHHÄÄÄ. Jätkä on ollu mun kans samaan aikaan intissä! :D
Ei vaan noita vastaavia oli varmaan aika paljon. Meillä ainakin muutama lähti hölmönä ku viitapiru myrskyämään muhontakroolia ja altaallisen jälkeen pojat kellutteli maaliin. Lekendaarista settiä.
En kylla ihmettelis vaikka oltais oltukin... :thumbup:
En ollut ainoa kylla.

Hiukka havetti kun suihkussa sanoin etta kylla alle 2.10 pitais menna. Vikalla 25 metrialla meni sitten 2 voimansa oikein kayttanytta ohitse, enka ollutkaan parsa. :thumbfh:

Tanaan meni 1400m 24 minsaan (viereisella radalla kouluskidit ui Cooperin testeja, siita tiesin ajan). Yhteensa meni 1500m, kun vaimolla oli kiirus poies.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ei muuta kuin partaa kasvattamaan :thumbfh:
Kyllä nyt muutakin voit tehdä. Esim. siirtää Hankitoja -toikista tuon partakoneen Paskoja hankintoja -toikkiin.

Aika nopeasti menee aika. Muistan ihan hyvin kun ostit tuon koneen...:eek:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Huu ja haa.

Täällä sitä on taas vedelty ympäri hollandiaa tuntemattomassa ja vähemmän tuntemattomassa seurassa. Tänään otin ekaa kertaa kunnolla arskaa bikinit päällä. Kyllähän oli siisti fiilis kun lämpötila pakahdutti. :ahem:
Huomenna paluu arkeen.