OoPee
Nuori ikäisekseen
Mitä turhaan, mullakin on vielä talvinakit alla enkä oo kerinyn edes tekemään ajanvarausta vaihtoa varten :thumbfh:Täällä päin vois jo ihan hyvin laittaa kesärenkaat alle. On vaan toi takatalven pelko edelleen.
Mitä turhaan, mullakin on vielä talvinakit alla enkä oo kerinyn edes tekemään ajanvarausta vaihtoa varten :thumbfh:Täällä päin vois jo ihan hyvin laittaa kesärenkaat alle. On vaan toi takatalven pelko edelleen.
Juuei. Vaikka kyllahan tama toimii nain nekatiivinakin...Et lähde sitten raahaamaan kainalossa ulkoista screenia? :eek!::doubtful:
Millon sä oot siellä Floridassa, ettei vaan oltais samaan aikaan? :eek!:2 viikkoa Raleighissa, Myrtle Beachilla ja lopussa Floridassa Daytona Beachin laheisyydessa. 3000 meni koko perheen lentoihin Nykkiin, pari hotlaa meni BW-pisteilla, mm. 4th of July Manhattanilla. :thumbup:
Itse teen duunia 4 paivaa, perhe on sen aikaa missalie Raleighissa.
Voe perse. Lennetaan takasin 05.07. :thumbfh:Millon sä oot siellä Floridassa, ettei vaan oltais samaan aikaan? :eek!:
Me lennetään 6.7. ja ollaan 2 ja puoli viikkoa reissussa.
No voi helvata :frown:Voe perse. Lennetaan takasin 05.07. :thumbfh:
Lennetaan jo 20.06. Ois ollut mageeta olla siella yhta aikaa...
Ja pakka kontoomeja.No voi helvata :frown:
Ainakin läheltä liippas. Olis siinä voinnu mennä bisse jos toinenkin, välissä pari mojitoakin
Ei tartte, me ollaan Mylliksen kanssa kumpikin terveitä.Ja pakka kontoomeja.
:thumbup:Ei tartte, me ollaan Mylliksen kanssa kumpikin terveitä.
Mulla tulee aina 200vu:sta mieleen intin uintimerkin suorittaminen...Alusta täysillä ja karkuun. Loppu muita tarkkailen ja kiristät jos on tarvis.:ahem:
HÄHHÄÄÄ. Jätkä on ollu mun kans samaan aikaan intissä!Mulla tulee aina 200vu:sta mieleen intin uintimerkin suorittaminen...
En ollut enaa 7 vuoteen uinut, mutta usko itseen oli kova. Vedin ekan satasen taysilla, minuutin pintaan. 150m kohdalla tuli taydellinen seina vastaan, ei noussut enaa kadet pinnan paalle. Lopun tulin rintauintia ja selkaa, kunhan pinnalla pysyin. Just ja just paasin 2.40 alle ja sain kultasen merkin lopulta.
Uinnissa kun tulee toi seina vastaan (joka itsella tulee helposti perhosessa 75m jalkeen), niin siina ei paljon naurata...
En kylla ihmettelis vaikka oltais oltukin... :thumbup:HÄHHÄÄÄ. Jätkä on ollu mun kans samaan aikaan intissä!
Ei vaan noita vastaavia oli varmaan aika paljon. Meillä ainakin muutama lähti hölmönä ku viitapiru myrskyämään muhontakroolia ja altaallisen jälkeen pojat kellutteli maaliin. Lekendaarista settiä.
Kyllä nyt muutakin voit tehdä. Esim. siirtää Hankitoja -toikista tuon partakoneen Paskoja hankintoja -toikkiin.Ei muuta kuin partaa kasvattamaan :thumbfh:
Ei kästänyt enää hetkeäkään katsella sun märkää adoniksen-kroppaa siellä.Yhteensa meni 1500m, kun vaimolla oli kiirus poies.