UP't Kevatlaitumella...

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
Huu ja haa.

Täällä sitä on taas vedelty ympäri hollandiaa tuntemattomassa ja vähemmän tuntemattomassa seurassa. Tänään otin ekaa kertaa kunnolla arskaa bikinit päällä. Kyllähän oli siisti fiilis kun lämpötila pakahdutti. :ahem:
Huomenna paluu arkeen.
Hieman on ollut kyllä lämpötiloja tässä lähiaikoina, ei voi valittaa. Auringossa meinaa olla oikeesti kuuma :cool:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Onpa taalla muuten kuuma. Kavin hakemassa Friteriesta naposteltavaa, ja auton mittari naytti +25°C... :eek!::thumbup:

Saapas nakee toimiiko Liegen hotellin ilmastointi... :doubtful:
Punttiksella tulee ainaskin kuuma.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nyt hotlalle. Mennyt aikalailla aikaa tanaan selvittaa kuinka Vitus Notesin allakat ja osoitteet saa siirrettya iPhonelle. Nyt taitaa olla selkia. :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kyllä nyt muutakin voit tehdä. Esim. siirtää Hankitoja -toikista tuon partakoneen Paskoja hankintoja -toikkiin.

Aika nopeasti menee aika. Muistan ihan hyvin kun ostit tuon koneen...:eek:
Suon niille nyt vielä mahdollisuuden fiksata tilanteen, muutenhan toi meinaan on ihan hyvä partakone, mutta toi akkuhommeli on kieltämättä persiistä :dunno:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Himbesa.

Tanaan tuli uintikisoissa taas kaytya. Tytar ui vaparissa hienosti, paransi aikaansa taas yli sekunnilla. Rinulissa meni huonommin, ehkapa mun huutamien neuvojen takia, silla ekalla 25 metrilla oli huippuvauhdissa, mutta ymmarsi mun viittomat vaarin... :thumbfh:

Itsella vaparissa jai 0.3 sekkaa ennatyksesta, mutta selassa ennatys parani yli 0.5 sekkaa ja tuloksena pronssimitali. Ja ekaa kertaa miesten sarjassa, ei missaan vanhojen pierujen sarjassa niinkuin Porvoossa missa tuli ekat mitalit. :thumbup:

Huomenaamulla taas kisat edessa, kokeilen rintauintia ja se on ihan fakta etta sielta ei menestysta tule, se on mun ehdottomasti huonoin laji. Mutta kokeilla taytyy.
Ja samalla kokeilen 200 vaparia, pitaahan sita hiukka kuntoillakin...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Uus tietsikkakin on nyt alla, mikalie gotohellwithdell latitude E5500. Toimii ainaskin, vaikkakin saakelin IT-posilo ei laittanut mulle admin oikeuksia, joten softia ei oikein voi updeitata... :thumbfh:
siis viela, silla panin kylla aika katkeraa meilia sinne taasen...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sundeita. Kisat meni suht OK, rinulikin jopa suht onnistui (inhoan ko. lajia kisalajina, kuntoiluun hyva) ja 200m vaparissa vedin itseni hapoille kun aloitin ekan satasen 1.10 aikaan... :thumbfh:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nonni. Kotihommat tehty, saunottu ja ens viikon duunivermeet pakattu laukkuun.
Nyt ömeisin reissiä, pari olutta ja nukkumaan aikaisin.

Torstaina himbeen, perjantaina hajen mopon. Sen jalkeinen viikko onkin helppo, maanantai stokiksessa ja loppuviikko lomaa. Taidan mopoilla, ellei lunta tipu taivaalta. Ja tietty taas uintikisa lauantaina Pirkkolassa....

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sieltä blondit, vihdoinkin, tippuivat.

Nyt pitäis täällä homo soffalla (home office) sitten raapia jonkinlainen skedule parille viikolle etiäpäin. Loman jälkeen menikin sitten 2 päivää kouluttaessa ja 1 päivä palaverissa Lahdessa.

Estate

Well-known member
Pieni mainostus:

Eräällä toisella palstalla kaivattaisiin ulkosuomalaisia (erityisesti miehiä) vastailemaan juttua varten Suomeen suuntautuvasta kesälomasta.
Ajattelin, että täällä ainakin voisi olla joitain potentiaalisia vastaajia, joskin rajoitus enintään n. 10 vuoden asumisesta ulkomailla taitaa tulla osalla vastaan.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Hei rakkaat!
Hitto kun tulee jo ihan ikävä, mutta tää sängystä töihin ja töistä sänkyyn rutiini ei oikein anna jaksamista postailuun.

Huomenna on vapaapäivä jonka sään salliessa ajattelin kuluttaa vapaasti bikineissä loikoillen ja netissä roikkuen..

Kaikkea oon taas vittu säätänyt. Tuli kirje, että joku tulee hakemaan mun kotoa kamaa 90€ edestä kun olin unohtanu maksaa parkki sakon..noh maksoin sen sit pois ja seuraavanapäivänä tuli kirje, että en oo maksanu autoveroa joulukuusta saakka. No voi ny perse sanon mä.
Olin laittanu koko ajan väärää tilinumeroa nettimaksu systeemiin...
Oman säästötilini numeroa vielä! Enkä oo edes tajunnu, ettei ne maksu oo menny läpitte! Voi himpskutti että oli idiootti olo kun kaveri huomautti että miksi laitat siihen omaa tilinumeroas (joka lukee isolla pankki tositteessa) ja mä sanoin, et ei toi oo mun tili. Ja sit se näytti et kyllä se on ja tänne sun pitäis maksaa..(viisas tosi pienellä präntättyä numeroa....)
Naurettiin varmaan vartti kippurassa, että multa olis menny vuosi huomata tommonen epäkohta. :D Hemmetin kielimuuri.