Urheiluautot

S.A (Orginal)

Well-known member
Liittynyt
13.2.2001
Viestit
1018
Sijainti
Vantaa
On, mutta siksi se onkin niin tylsä.:D
Ymmärrän toki viherpiiperöitten painostuksen Porschea kohtaan, mutta jotain rajaa kuitenkin.
Haluaako joku meistä ajaa todellisella Urheiluautolla; joka kuullostaa Toyota Priukselta ja suhisee ja se vähä meteli mitä siitä lähtee on kierrosluvulla 9000?:doubtful: Tyyliin tuo?
NOU THANKS.
 

DuckAvenger

Katollaan
Liittynyt
30.10.2008
Viestit
780
On, mutta siksi se onkin niin tylsä.:D
Ymmärrän toki viherpiiperöitten painostuksen Porschea kohtaan, mutta jotain rajaa kuitenkin.
Haluaako joku meistä ajaa todellisella Urheiluautolla; joka kuullostaa Toyota Priukselta ja suhisee ja se vähä meteli mitä siitä lähtee on kierrosluvulla 9000?:doubtful: Tyyliin tuo?
NOU THANKS.
Aika kaukana Priuksesta...

http://www.youtube.com/watch?v=6f4phgrpeR8
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Urheiluautoissa tuollaiset start and stop -neppailut ei oikein kuulosta luontevalta. Toki säästöä tuostakin tulee, mutta mutta.

Itse näkisin hybriditekniikan huomattavasti parempana ratkaisuna kun vaan akkuteknologiaan tulee sovelias ratkaisu (keveys, kapasiteetti). Mikäli toimintamatka sähkön varassa olisi n. 80km, se riittäisi jo siihen että kaupungeissa voisi ajaa pelkän sähkön varassa. Painon kannalta paras ratkaisu olisi, että sähkömoottori olisi moottorin ja vaihdelaatikon välissä tai sitten vaihdelaatikon päässä.

Etuvedon lisääminen sähkömoottorein toteutettuna tuo lisää painoa ja ajettavuuden viilaaminen menee hankalammaksi. Lisäksi komponentit vievät tilaa.
 

S.A (Orginal)

Well-known member
Liittynyt
13.2.2001
Viestit
1018
Sijainti
Vantaa
Urheiluautoissa tuollaiset start and stop -neppailut ei oikein kuulosta luontevalta. Toki säästöä tuostakin tulee, mutta mutta.
Joo ei todellakaan. Lörpähtää lahkeessa aika pahasti ja pysyvästi.
Perusteli sitä miten vihrein aattein tahansa; lörpähtää ja pahemman kerran.
Onneksi on historia ja vanhat autot.
 

S.A (Orginal)

Well-known member
Liittynyt
13.2.2001
Viestit
1018
Sijainti
Vantaa
Ai että muistu mieleen monta muistoa NFS 2:sen tiimoilta. :cool:
McLaren F1, Lamborghini Diablo, Honda NSX... Ai että. Jostain syystä nämä samat autot on tänäpäivänäkin itselle ainakin niitä upeimpia.:rolleyes:
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6729
Sijainti
Täällähä mä
Ai että muistu mieleen monta muistoa NFS 2:sen tiimoilta. :cool:
McLaren F1, Lamborghini Diablo, Honda NSX... Ai että. Jostain syystä nämä samat autot on tänäpäivänäkin itselle ainakin niitä upeimpia.:rolleyes:
Ferrari F40 , Jaguar xj220 , Porsche 993 Gt2 voisi ainakin listaan nimetä =))

Jännä homma , tuli eilen itekki fiilisteltyä Nfs 2:sen videoiden parissa. Huoh saisinpa retropelikoneeni kasaan nopeammin .
 

S.A (Orginal)

Well-known member
Liittynyt
13.2.2001
Viestit
1018
Sijainti
Vantaa
On tuo QV? Countach kyllä aika poikkeavan näkönen ilmestys tossa letkassa. Miura tulee hyvänä kakkosena.:cool:
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18386

GTA SPANO

Merkki on synnytetty espanjalaisen Domingo Ochoan ilmeisen syvästä kukkarosta. Kokemusta autojen valmistuksesta GTA Motors on kerännyt tahkoamalla F3 ja Superleague ratasarjoja.

Espanjan lahja superautojen ystäville on GTA. Voimalana 8.3-litrainen kymppi:820 hv. Kori on keviarvahvistettua lasikuitua, eli suorituskyky on samaa tasoa Lambo Aventadorin kanssa. 0-100 km/h 2.9s. Autoa valmistetaan vain 99 kappaleen erä.
 
Viimeksi muokattu:

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Ai että muistu mieleen monta muistoa NFS 2:sen tiimoilta. :cool:
McLaren F1, Lamborghini Diablo, Honda NSX... Ai että. Jostain syystä nämä samat autot on tänäpäivänäkin itselle ainakin niitä upeimpia.:rolleyes:
Ensimmäinen NFS omistaa kaikki jatko-osat melko kevyesti.

Siinä oli ensimmäisiä kertoja kunnon fysiikkamallinnus ja realistisen tuntuiset maantiepätkät poliiseineen ja muine tielläliikkujineen. Jatko-osat ovat enemmän tai vähemmän arcadea.

Kerta kaikkiaan mahtava peli aikanaan ja miksei vieläkin. Autojen tyystin erilainen ajokäyttäytyminen keskenään (esim. 911:n mutkakäyttäytyminen "vasaraheilahduksineen"), autojen realistisen tuntuiset äänet.... :wink:
 

Joppe_001

Well-known member
Liittynyt
1.11.2003
Viestit
3764
Sijainti
Tois pual jokkee
Ensimmäinen NFS omistaa kaikki jatko-osat melko kevyesti.

Siinä oli ensimmäisiä kertoja kunnon fysiikkamallinnus ja realistisen tuntuiset maantiepätkät poliiseineen ja muine tielläliikkujineen. Jatko-osat ovat enemmän tai vähemmän arcadea.

Kerta kaikkiaan mahtava peli aikanaan ja miksei vieläkin. Autojen tyystin erilainen ajokäyttäytyminen keskenään (esim. 911:n mutkakäyttäytyminen "vasaraheilahduksineen"), autojen realistisen tuntuiset äänet.... :wink:
Mitä ajotuntumaan tulee, niin väittäisin kyllä että edelleen sarjan paras osa on Porsche 2000. Sen jälkeen taidettiin palata perus arcademeininkiin.
 

Don Vito

Sekakäyttäjä
Liittynyt
2.3.2000
Viestit
4743
Sijainti
Event horizon
Olen aika pitkälti samaa mieltä. Ei tuosta Need for Speed sarjasta ole kyllä realismin puolesta mitään hyvää sanottavaa. Ei voi puhua samana päivänäkään jonkun Playstationin Gran Tourismo -sarjan kanssa.

PC:lla taas R-Factor kaikkine mahdollisine modeineen on täysin toiselta planeetalta. Jopa niin pitkälle, että R-Factoria on turhauttavaa edes yrittää pelata ilman kunnon ratti-poljin-penkki viritelmää.
 
Ylös