Ahdin......:doubtful:http://www.worldcarfans.com/111040431241/gallardo-replacement-cabrera-to-sport-600-hp-supercharged
Tämän mukaan uutta Carberaa liikuttaisi 600 heppainen ahdettu (ikävä kyllä) V10 moottori.
Carberasta löytyisi aventadorin tapaan mm. hiilikuidusta tehty monokokkirunko ja neliveto. :thumbup:
Tuon Carberan muutes sotkee hyvin vikkelään TVR:n Cerberaan...:nope:http://www.worldcarfans.com/111040431241/gallardo-replacement-cabrera-to-sport-600-hp-supercharged
Tämän mukaan uutta Carberaa liikuttaisi 600 heppainen ahdettu (ikävä kyllä) V10 moottori.
Carberasta löytyisi aventadorin tapaan mm. hiilikuidusta tehty monokokkirunko ja neliveto. :thumbup:
Niin ja Porschen Carrera malleihinTuon Carberan muutes sotkee hyvin vikkelään TVR:n Cerberaan...:nope:
Mallinimi on Cabrera, eikä välttämättä ole vielä lopullinen. Puhuttiinhan Aventadoristakin ennen julkistusta pitkään medioissa koodinimellä "Jota". :frank:Tuon Carberan muutes sotkee hyvin vikkelään TVR:n Cerberaan...:nope:
Hieno yhteiskuva kieltämättä!:thumbup:
Balboni itse Miuran ratissa.
Muistellaanpa, mikä on tuon harvinainen (18 kpl!) esikuva:http://www.automafia.net/uudet/uutiset/alfa-romeon-4c-concept-esitellaan-genevessa/
Mites onko tätä uutta sportti-Alfaa (Alfa Romeo 4C) noteerattu vielä tässä toikissa? Yleensä lyttään nämä 200hv "urheiluautot" samantien jo tuohon teholukemaan perustuen (siis uudet, koska uudet autot vaan painavat tonnikeijun verran vaikka olisi mikä Golf Gti), mutta Alfassa vakuuttavat kieltämättä väitteet alle 850kg omapainosta ja 0-100km/h alle 4 sekunnissa:thumbup:
Kaunis resepti: B-ryhmän rallipelien painoinen, takaveto, kaunis muotoilu ja puhutteleva kiihtyvyysarvo! Ja se on Alfa Romeo, ei VW, Toyota tai Opel.
Toivon todella noita saatavan Suomeen joskus ja fiksuun hintaan (Saksassa jää hinta vain 45 000€ tasolle!)
Ihanaa kun automaailmassa aletaan heräilemään:ahem:
Pakko vähän kommentoida. Olen tytyväinen omaani vaikka se ei olekkaan AMG ja on snadisti vanhempikin. Vaikka se on vai Märsu.Äh...tuokin on vain Märsu.:dunno:
Oli tehoa miten paljon tahansa, se on vaan uusi Märsu.
Antakaa mulle se Gulwing, niin sitten muuttuu kellossa ääni heti.
Muuten Tuulilasissa oli tuon Italian koeajo; matalilla kierroksilla pakoputkista on käytössä vain ja ainoastaan keskimmäinen. :yuck:
Kun taas sitten happea annettaessa jonkin sortin läpät aukee ja sitten on melodiaa koko kansalle kertalaakista kaikista rööreistä.
On tämä EU sun muu viherpiiperöhöpötys mennyt kyllä överiksi jo. Tuossahan on start-stop järjestelmäkin liikennevaloja ajatellen....
Urheiluautoista tehdään Priiuksia. Jesh.