Vanhaan tarttuen..Etkös sinä lähtenyt Flightforumilta kun ei joku/jotkut ollut samaa mieltä McLarenista?
Ei erimieltä oleminen ollut syy sieltä lähtemiseen. Ne syyt on ihan jotain muita kuin tämä. Ja tämän ruottiminen ei tänne taida sen enempää kuulua. Jos on kysyttävää vai selittettävää; kirjota privaa, mutta älä pilaa tätä topikkia tällä.
Sielä tuli vähän oltua eri mieltä, mitä sitä salailemaan.
Mutta sen sanon tästä eri mieltä olemisesta, vieläkin on vaikea ymmärtää sen kirjoittajan ajatusmaailmaa.
Jos henkilö pääsee kerran elämässään ajamaan F1 tasoista autoa, ja valittaa miten epämukava se on, miten hankala sinne on mennä, miten jäykkä alusta ja ohjaus sun muuta siinä on, ja kuitenkin samaan hengenvetoon selittää F40:sen unelmasta, joka ei taatusti ole lähelläkään F1:sen mukavuuksia. Ainakin mun on hyvin vaikea ymmärtää yhtäkään noista mainituista asioista. KUN puhutaan tämän tasoisista autoista, F1:sestä ja F40:estä tai vanhemmista Lamboista. EI FORD MONDEOISTA!
Se oli vaan mun mielipide, kun olen ymmärtänyt tähän asti, että F1 tai F40 ovat autoja; joita ei verrata Ford Mondeoon; ja nuo moitteeksi joutuneet kohdat ovat kuin suoraan jostain TM:n kestotestistä.....
Yleensäkin, jos te pääsette ton tyyppisen auton rattiin, oli se sitten mikä tahansa urheiluauto; etsittekö te heti siitä ne kaikki huonot puolet??!
Olettaako tälläsen laukoja näiden olevan jotain LH600 Lexuksia? Mukavia ja hiljasia ja kevyitä ajella? Aika hiljasta on jos olettaa.
Luulisin vähänkin asioista perillä olevan ymmärtävän, ettei F1 tai F40 EI VOI OLLA Mukava.Se ei voi olla Ford Mondeo, missään suhteessa. Noita asioita ei tarvitse edes mainita, ne on täysin selviä asioita, ainakin autoista perillä olevalle.
Jokainen tietää urheiluauton auton olevan matala. Jokainen autoista tietävä tietää alustan olevan jäykkä. Maalaisjärkikin sanoo kuljettajan sijainnin keskellä olevan hankalempi kuin vasemmalla tai oikealla puolella. Jokainen joka vähänkin on tekniikasta perillä tietää ettei näissä ole ohjaus/jarrutehostimia sen enempää. Ja sitten niistä pitää valittaa kun on niin rankkaa??
Ja olipa muistaakseni siinä vielä Lamboistakin haukuntaa samaan tyyliin. Muistaakseni Countach:n ratin kääntäminen paikallaan tarvitsi puntisali-reenin..... Jos vähän asioista on perillä lienee selvää, ettei Countach omista ohjaustehostinta.....
Liekö sitten kateellisuutta kun ei itsellä ole F1:stä tai Countachia, kun pitää naurettavista asioista mollata, mutta huvittavaa tuo oli joka tapauksessa. Voiko tehostamaton ohjaus olla kevyt yleensäkin? Voin vaan kysyä, terve menoa vanhan Twingon rattia kääntämään, ei sekään yhellä sormella käänny, sitten voi sitäkin valittaa kun ei 155/80 renkailla olevaa autoa voi kääntää sormen päällä, voi voi sentään. Iso Miinus.
Harmi vaan, etten löytänyt sinne parempia sanoja.
Ferrari-chatissa eräs kirjoittaja haukkui Diablon, aikapitkälti näistä samoista asioista. Oli kova ajaa, melusa ja epämukava, raskas kääntää jne. jotka pitäs olla ihan täysin selviä asioita tällästen autojen ollessa kyseessä. Ei noita tarvitse mainita erikseen.
Vastaukseksi hän sai "what did you expected, four door country sedan?!"
Minä ainakin ihmettelen tälläsiä kommentteja todella, miten joku voi oikeesti jaksaa noista valittaa. Tällästen autojen kohdalla.
Itsestään selvyyksiä.
Ei pysty ymmärtämään, ei millään.
Olkaa muut mitä mieltä olette, mutta mulle nuo jutut ei mene jakeluun.