ettelbruck
Well-known member
Vaikka se on vai Märsu.
..ei oo Voorti?...mut tää taitaa olla onaniapalsta vailla todellisuuskosketusta...
Vaikka se on vai Märsu.
Pakko vähän kommentoida. Olen tytyväinen omaani vaikka se ei olekkaan AMG ja on snadisti vanhempikin. Vaikka se on vai Märsu.
..ei oo Voorti?...mut tää taitaa olla onaniapalsta vailla todellisuuskosketusta...
Onko siis niin, että vaikka MB tekisi kuinka loisteliaan tai urheilullisen mallin ja vaikka sillä on mahtava historia, tullaan merkki aina rinnastamaan johonkin tällaiseen:
Mielipide/makuasioista kun ei voi kiistellä.
Itseasiassa voi ja pitää, kofka faktoista kiisteleminen se vasta turhaa on :wink:
Parasta keskusteluahan on juurikin mielipiteiden jakaminen ja niistä vääntäminen, mieluiten tosin hyvässä hengessä.
Itsekään en ehkä mersua ostais sellasessa tilanteessa, koska minä tahtoisin vain Lamborghini LM400 tai DeTomaso Panteran...
Pakko kysyä, mistä autosta tämä on napattu? Eikös Chevroletilla ollut 427-koneita, kenties Corvette? Hieno väri muuten, nykyään vastaavia sävyjä ei todella näe kuin Lamborghineissa.:thumbup:
Edit: ja postiautoissa![]()
The One-77 will feature a full carbon fibre monocoque chassis, a handcrafted aluminium body, and a naturally aspirated 7.3 litre V12 engine with 750 hp (560 kW). Aston Martin claims that this will be the most powerful naturally aspirated production engine in the world when the car is delivered.
The car will also use a strengthened version of the DB9's 6-speed automated manual transmission and height-adjustable pushrod suspension coupled with dynamic stability control. It will feature Pirelli P Zero Corsa tyres (255/35 ZR20 front, 335/30 ZR20 rear) and Carbon Ceramic Matrix brakes
The projected weight is 1,500 kg (3,307 lb)
-Nyt on projekti näköjään edistynyt:
Mene ja tiedä.
Jyrkästi tuon mielipiteeni tuola esitin, lähinnä nyt omalta puoleltani tuon esitin. Pahoitteluni siitä.
Mun henk.koht kanta on vaan lyhyesti se; jos pitäisi tuo 300 000 euroa pistää autoon kiinni, niin ei se mun kohdalla Mersu olisi. On se kisahistoria sitten miten hieno vaan.
Gulwingin mainitisinkin tuola jo; tuo ei taida edes 300 000 eurolla irrota tänä päivänä. Kukin tavallaan, jokaiselle jotakin. Ei näistä saa hernettä nenään ottaa.
Mielipide/makuasioista kun ei voi kiistellä.
Vanhaan tarttuen..Etkös sinä lähtenyt Flightforumilta kun ei joku/jotkut ollut samaa mieltä McLarenista?
Eikös tuossa ollut juuri kyse mielipide-eroista?Ei erimieltä oleminen ollut syy sieltä lähtemiseen.
Eikös tuossa ollut juuri kyse mielipide-eroista?
Jos joku ei tykkää jonkun superauton ominaisuuksista/autosta itsestään niin sille nyt vain ei mahda mitään. Ei kaikkien tarvitse olla samaa mieltä. Joku on hc Ferrarifriikki ja joku toinen Lambofriikki etc.. Oma merkki saattaa silloin olla parsa ja muut ihan paskoja. Sillä ei olekaan järjen kanssa mitään tekemistä vaan lähinnä pelkästään tunteen.