Paitsi että tuota super-Lamboa valmistetaan tasan KOLME yksilöä, ja Lambo päättää ketkä saavat edes osallistua autojen huutokauppaan. Kenelläkään Tauno Tasalakilla ei ole saumoja vaikka lähtöhinnaksi määrätty 3 M Egee olisikin ylimääräistä taskun pohjalla.Jep. Kyllä nyt Lambo vie Vellali vikisee.
En olisi ihan vakuuttunut Lambon ylivoimasta teknisesti ja laadullisesti. Ferrariin liittyvistä laatuongelmista ei ole paljoa kuulunut, mutta uudehkoissakin Lamboissa on ollut pientä itsesyttymisongelmaa viime vuosina.Onko lukumäärällä mitään merkitystä? Molempien on tarkoitus edustaa valmistajan huippuosaamista.
Periaatteessahan Ferrari hävisi Lambolle siinä vaiheessa kun Volkswagen osti Lambon. Saksalaisilla on rahamassi ja resurssit pikkasen paremmalla puolen kuin italialaisilla. Ja todennäköisesti laatukin on hiukan toista..
Paitsi että tuo Lambo on vain uudesti puettu Aventador kun taas Ferrari on täysin uusi kiiltävä auto ja muutenkin parempi ja kauniimpi.Uusi Ferrari näyttää vähän köyhältä.... Compared to this!
Vaikkei ole tuhattaluupäätä konepellin alla, tässä on vapaasti hengittävä iso V12 selän takana. Enemmän kullia siis mun mielestä kuin näiss K(L)erssi-autoissa, mitä nyt työnnetään joka reijästä superauto markkinoille.
http://www.autoguide.com/auto-news/2013/03/lamborghini-veneno-official-details-750-hp-4-million-price-tag.html
Ferrareissahan on ihan samaa ongelmaa ollut.En olisi ihan vakuuttunut Lambon ylivoimasta teknisesti ja laadullisesti. Ferrariin liittyvistä laatuongelmista ei ole paljoa kuulunut, mutta uudehkoissakin Lamboissa on ollut pientä itsesyttymisongelmaa viime vuosina.
Ei tätä uutta pervon näköstä Lamboa olekaan tarkotettu Ferrarin tai McLarenin haastajaksi näiden uusien tulokkaiden suunnalle. Tämä on aikalailla uniikki konsepti, 3 kappaletta tullaan tekemään ja näiden ostajat varmasti maksavat näistä ihan mitä siitä sitten pyydetäänkin.Paitsi että tuo Lambo on vain uudesti puettu Aventador kun taas Ferrari on täysin uusi kiiltävä auto ja muutenkin parempi ja kauniimpi.
Sevverran sillä on merkitystä, että Fefen vastine on ainakin periaatteessa julkisesti kaupan maksukykyisille asiakkaille (mitä don Vito EI ole...) kun taas Lambon ostajaehdokkaista oli seulottu ne kolme onnellista jo ennenkuin edes auton tekniset speksit oli julkaistu - valmiista autosta puhumattakaan.Onko lukumäärällä mitään merkitystä? Molempien on tarkoitus edustaa valmistajan huippuosaamista.
KKK= Kelju K. Kojootti / Kalervo Kullervonpoika Kummola ???:tongue:Ferrareissahan on ihan samaa ongelmaa ollut.
Legenda kertoo KKK:n aikoinaan lausuneen, että Ferrareita pitää olla kaksi, koska toinen on aina huollossa..
Kalle Kustaa Korkki?KKK= Kelju K. Kojootti / Kalervo Kullervonpoika Kummola ???:tongue:
En nyt tiedä ymmärsinkö väärin pointtisi, mutta löytyyhän LaFerraristakin (Mikä nimi :dunno vapaasti hengittävä V12.Itse arvostan tässä sitä, että tässä on vapaasti hengittävä V12, toisin kun näissä kilpailijoiden uutuuksissa. Paras moottorivaihtoehto jos halutaan pelata ajettavuudella ja tunteella.
No joo 50%:sesti se meni oikein. :ahem:En nyt tiedä ymmärsinkö väärin pointtisi, mutta löytyyhän LaFerraristakin (Mikä nimi :dunno vapaasti hengittävä V12.
KERSin ansiosta moottorista on voitu tehdä vieläpä kunnolla ylävireinen (maksimi teho 9000 rpm), kun alaväännön puutetta on saatu sähkömoottoreilla kompensoitua.
Nykyään kannattaa muistaa ympäristön vaikutus.No joo 50%:sesti se meni oikein. :ahem:
Meinasin tässä, että se Lambon V12 on ilman mitään apuhärpättimiä vielä todellinen "old scool" laite verrattuna moneen muuhun. Ferrarillakin tätä Kerssiä pukkaa kohta joka autoon varmaan ja niin eespäin. Mutta Ferrarille iso :thumbup: siitä, että se V12 on todellakin ahtaamaton.:thumbup: