Bobakki
@f1hog
Miksi Michelin sitten sanoo, että muillakin on ollut vastaavia ongelmia?Matxi sanoi:Kuitenkaan muut tallit ei ole myöntänyt, että heillä samanlaisia ongelmia olisi ollut.
Miksi Michelin sitten sanoo, että muillakin on ollut vastaavia ongelmia?Matxi sanoi:Kuitenkaan muut tallit ei ole myöntänyt, että heillä samanlaisia ongelmia olisi ollut.
Kaksi Micheliniä puhkes Tojotissa meille tuntemattomasta ja muilla ei ongelmia. Mistäs tiedät että Michelinit ei ole kestäviä kumeja? Tuskin ne ainakaan kulutuksen puolesta on liian vähäkestoisia. Ja mistä tiedät ettei Michelin vaan halua tuoda nopeampia renkaita kisoihin kun on käyny ilmi että Ferrari näyttää voittavan?Maranelloman sanoi:Täysin samaa mieltä. Jos kerran suorituskyky on renkaiden suunnittelussa asetettu turvallisuutta tärkeämmäksi, niin turha nyt on itkeä. Kerätköön Michelin-leiri vaan kamansa ja häipykööt kehittelemään hieman paremmin kestäviä (ja hitaampia) kumeja.
Hienoa. Sitten ei olekaan mitään ongelmia ja kisa voidaan ajaa aivan normaalisti.J.Heldenview sanoi:Kaksi Micheliniä puhkes Tojotissa meille tuntemattomasta ja muilla ei ongelmia. Mistäs tiedät että Michelinit ei ole kestäviä kumeja? Tuskin ne ainakaan kulutuksen puolesta on liian vähäkestoisia. Ja mistä tiedät ettei Michelin vaan halua tuoda nopeampia renkaita kisoihin kun on käyny ilmi että Ferrari näyttää voittavan?
Dennisin mukaan ongelma on vain kun rengaspaineet ovat liian alhaiset. Ongelmaa ei siis ole.Maranelloman sanoi:Hienoa. Sitten ei olekaan mitään ongelmia ja kisa voidaan ajaa aivan normaalisti.
Just... Mitäs jos turva-auto tulee radalle?J.Heldenview sanoi:Dennisin mukaan ongelma on vain kun rengaspaineet ovat liian alhaiset. Ongelmaa ei siis ole.
Kerro hyvä mies tuo tieto heti myös jenkkeihin. Siellä on kuulemma koko kisan läpivienti vaakalaudalla.J.Heldenview sanoi:Ongelmaa ei siis ole.
Ovaalilla saa painaa hana pohjassa mutta ei ole pakko jos ei uskalla.Bobakki sanoi:Just... Mitäs jos turva-auto tulee radalle?
FIAn sivuilta kaivelin itekkin tuota tietoa. 2005 Sporting regulations ilmoitti tällaista:McLaren 4ever sanoi:Paljonkos niitä autoja edes pitää olla radalla, että kisa voidaan ajaa..? :doubtful:
Nii, kuten sanoin. Toyotan säätöihin...J.Heldenview sanoi:Dennisin mukaan ongelma on vain kun rengaspaineet ovat liian alhaiset. Ongelmaa ei siis ole.
juu samaa mieltä tuosta.MaranelloRed sanoi:Suurimpana vastustajana koko kisalle näkyy olevan Flavio Renaultilla. Liekö ukolla pelko siitä että vaikka kumet kestääkin niin Kimi leikkaa Alonson pistejohtoa taas kymmenellä pojolla.
jaah, valaiseppas tuota mullekin, jos meinaan tarkoitat nyrren tapahtumia, niin on aika paksua väittää että joku muu talli olis tehny asian erilailla kun voitosta oli kyse...No McLarenhan viisveisaa kuljettajiensa turvallisuudesta kunhan vain mahdollisuus pistejohdon kaventamiseen on olemassa (onhan se nähty).
Berniehän on jo kai kehottanut talleja osallistumaan vaikka väkisin kisaan ettei F1 menetä kasvojaan jenkeissä :jaska:McLaren 4ever sanoi:Paljonkos niitä autoja edes pitää olla radalla, että kisa voidaan ajaa..? :doubtful:
ei huono ajatus, mutta tuossa on yksi huono puoli...Jeeves sanoi:Mitäs jos Bridgestone-tallien autoja hilattaisiin lähtöruudukossa 10 pykälää ylöspäin, Michelin-tiimien saadessa vaihtaa uudet renkaat ennen kisaa?
Kyllä aika lapsellista MaranelloRed! Kuinka aikuisella miehellä on noin suuri viha McLarenia kohtaan. Vaikka meistä moni ei Ferrarista pittaa niin ei mullakaan noin suuria antipatioita.MaranelloRed sanoi:Ompahan sekoitus.
Suurimpana vastustajana koko kisalle näkyy olevan Flavio Renaultilla. Liekö ukolla pelko siitä että vaikka kumet kestääkin niin Kimi leikkaa Alonson pistejohtoa taas kymmenellä pojolla. Willams on suostuvainen kisaan ja McLarenilla ollaan hiljaa. No McLarenhan viisveisaa kuljettajiensa turvallisuudesta kunhan vain mahdollisuus pistejohdon kaventamiseen on olemassa (onhan se nähty). No ei se mitään. Joka tapauksessa jänittävä kisa tulossa ja jälkipyykkiä riittää pitkälle syksyyn kestivät kumet tai ei.
Ja viime vuonna Macci testasi uutta autoversiotaan täyttä häkää vaikka sillä ei oltu käyty vielä edes FIA:n törmäystesteissä. Joten se siitä McLarenin "turva-ajattelusta".FO110K sanoi:
jaah, valaiseppas tuota mullekin, jos meinaan tarkoitat nyrren tapahtumia, niin on aika paksua väittää että joku muu talli olis tehny asian erilailla kun voitosta oli kyse...