Kuten tuosta Oopeen kommentista voit lukea, ei tämä asia ole niin mustavalkoinen että paha Michelin on vaarantanut kenenkään henkeä nopeuden kustannuksella. Et kai sinä ihan todella usko että jos kaikki tallit olisivat 'vaatineet' FIA:lta jotakin, se ei olisi toiminut sen eteen? 9 ei ole sama asia kuin 10, varsinkin kun se yksi talli on hyvin merkittävä F1:n sisäisessä politiikassa.männänpalautusjousi sanoi:Millä perusteella? Vaikka tallit yhtenä rintamana vaatisivat että rataa pitäisi muuttaa ei FIA:n ole mikään pakko suostua siihen. FIA teki kantansa mielestäni aika selkeäksi. Tätä on aivan turha yrittää kääntää Ferrarin syyksi - Ferrari ajoi kilpaa kuten oli alunperin tarkoitus muidenkin kai tehdä.
Michelin on pelannut tietynlaista uhkapeliä koko kauden ja saanut sitä kautta ylimääräisiä pisteitä. Tällä kerralla uhkapeli meni metsään ja pisteet kilpailusta jakautuivat 36 - 0 Bridgestone - Michelin.
Sitä ei käy kiistäminen etteikö tapahtunut ole paha juttu lajin kannalta, mutta syylliset saavat katsoa peiliin eikä yrittää syytellä syyttömiä.
Homma ei mene niin että jos kaverisi tipahtaa jäihin, seisot vieressä toimettomana katsomassa hänen hukkumistaan ja sanot:"Mitäs menit heikoille jäille. Turha minua syyttää ongelmistasi. Itse olet ne aiheuttanut."