FO110K
Banned
no parempi sekin kuin että näkee vain 6 autoa radalla ja maikkarin katkoo lähetystä urakalla...Törni sanoi:Sinusta olisi ollut hienoa katsoa Kimin ajoa kun olisit etukäteen tiennyt että hänet hylätään ajon jälkeen?
Vai olisiko tämä tieto pimitetty yleisöltä ja annettu yleisön uskoa että todelliset päätökset syntyivät vasta kisan jälkeen käsitellyissä protesteissa? Melkoista yleisön aliarviointia ja kusetusta.
Sinua tällaiset kulissikilpailut joissa "saadaan ainakin kilpa-autoilua radalle" saattavat kiehtoa. Minua eivät.
yleisöltähän pimitettiin nytkin kuulemma tietoa tuosta mitä tapahtui, miten olisi mun skenaario eronnut nyt tapahtuneesta?
älä yleistä että mua kiehtoisi tuollainen ajatus, sanoin että olisi ollut parempi vaihtoehto kuin nyt tapahtunut fiasko...
edit: ja niinkun sanoin aiemminkin, pointtini oli että tuollaisella toiminnalla oltaisiin ehkä vältytty tältä tapahtuneelta, ja mahdollisesti varmistettu ensi vuodeksikin USA:n GP kalenteriin...
nyt tapahtuneen fiaskon ansiosta on todennäköistä ettei ensi vuonna indyssä ajeta...
susta en tiedä, mutta mä haluaisin nähdä tulevinakin vuosina indyssä kisattavan...
Viimeksi muokattu: