Iacchus
Well-known member
MöhömMatxi sanoi:1. Barrichello 64p
MöhömMatxi sanoi:1. Barrichello 64p
Loistavaa:thumbup:Matxi sanoi:Jos nyt kävisikin niin, että Michelin tiimit ja kuskis hyljättäis koko kaudelta niin tilanne olisi :
1. Barrichello 64p
2. MSchumahcer 58p
3. Monteiro 58p
4. Karhikeyan 40p
5. Albers 28p
6. Friesacher 17p
1. Ferrari 122p
2. Jordan 98p
3. Minardi 45p
hmmm, tekis mieli kysyä että mikä tuosta tekee niin loistavaa että MM-sarjassa ajaisi yhtäkkiä vain 6 autoa...mn97 sanoi:Loistavaa:thumbup:
"let maiköl päss för te sämpiönsipp!"Iacchus sanoi:MöhömBarrichellolla sittenkin teoreettiset mahdollisuudet maailmanmestaruuteen. Kyykyttäisivätköhän Ferrarilla Barrichelloa vielä tuossakin vaiheessa Schumin eduksi... Kyllä minua ainakin hävettäisi olla "maailmanmestari", jos niin kävisi.
No jos nyt kävisikin noin, niin voit olla varma, että ketään ei kiinnostaisi koko vitun sarja, ja kuolleessa sarjassa ajaisi vain Ferrarit ja ehkä Jordanit ympyrää :yuck:Matxi sanoi:Jos nyt kävisikin niin, että Michelin tiimit ja kuskis hyljättäis koko kaudelta niin tilanne olisi :
Tuskinpa ne noin tekisi. Tuli vain itelle yhtäkkiä mieleen millainen MM-taulukko olisi jos FIA oikein kusipääksi alkaisi!Ukyo Katayama sanoi:No jos nyt kävisikin noin, niin voit olla varma, että ketään ei kiinnostaisi koko vitun sarja, ja kuolleessa sarjassa ajaisi vain Ferrarit ja ehkä Jordanit ympyrää :yuck:
Mutta eihän FIAsta ikinä tiedä...
Kuljettajat eivät ikinä missään tilanteessa olisi suostuneet moiseen pelleilyyn. Ennemmin otettaisiin riski renkaan pettämisestä kuin tekisivät itsestään julkisen pellen.Driver #8 sanoi:Epäilyttää hieman että talleja ei kiinnostakaan ajaminen itsessään, vaan ainoastaan menestyksen tuoma typerä maine ja kunnia.
Näin o näreet!naukkis sanoi:Kuljettajat eivät ikinä missään tilanteessa olisi suostuneet moiseen pelleilyyn. Ennemmin otettaisiin riski renkaan pettämisestä kuin tekisivät itsestään julkisen pellen.
MTV3"- Kattojärjestö voittaa aina, joten en ole huolissani, vaikka tallit asettuisivat vastahankaan. Mitä he voivat tehdä?", Mosley kysyi The Guardian -lehdessä.
Mosley on sanonut, ettei kuljettajia rangaista tapauksesta, joten heidän pisteisiinsä ei kosketa.Matxi sanoi:Jos nyt kävisikin niin, että Michelin tiimit ja kuskis hyljättäis koko kaudelta niin tilanne olisi :
1. Barrichello 64p
2. MSchumahcer 58p
3. Monteiro 58p
4. Karhikeyan 40p
5. Albers 28p
6. Friesacher 17p
1. Ferrari 122p
2. Jordan 98p
3. Minardi 45p
Totta. Mutta tuo olikin ajatusleikkiä. Jännä sinänsä että Monteiro ja Schumi olisi tasapisteissä kiitos Monteiron tasaisten sijoitusten.Felix sanoi:Mosley on sanonut, ettei kuljettajia rangaista tapauksesta, joten heidän pisteisiinsä ei kosketa.
Way to go Mäks!Reef sanoi:Juu, et talla asenteella:
MTV3
Mosleyn asenne on tosiaan 107%:sti perseestä. Taitaa tosiaan haluata ajaa alas koko FIA:sen.Reef sanoi:Juu, et talla asenteella:
quote:"- Kattojärjestö voittaa aina, joten en ole huolissani, vaikka tallit asettuisivat vastahankaan. Mitä he voivat tehdä?", Mosley kysyi The Guardian -lehdessä.
MTV3
mn97 on katkera Mika Salo fani!FO110K sanoi:hmmm, tekis mieli kysyä että mikä tuosta tekee niin loistavaa että MM-sarjassa ajaisi yhtäkkiä vain 6 autoa...
tosiasia kuitenkin lienee että jos nuo pinnat viedään ja pistetilanne on tuommoinen niin saattaa tiimit alkaa boikotoimaan loppukauden kisoja suht nopsaan...
Totta. Mutta asenne julkisuuteen voisi olla hieman erilainen. Itse päätöksien sisällöstä lienee turha enää edes mainita mitään.pmv sanoi:Tuota noin. Mosleyn kannanotto on toki kärkevä ja provosoiva. Se ei kuitenkaan poista tosiasiaa että Mosley on oikeassa. Kattojärjestöjen valta urheilun urheilullisissa kysymyksissä on ylin mahdollinen. Kaupallisissa kysymyksissä ulkopuolinen oikeusistuin kyllä voi määrätä urheilun kattojärjestöä.
Ei se homma GPWC:ssä muuttuisi mihinkään. Pian huomattaisiin sielläki että tallit eivät kykene tekemään keskenään päätöksiä ja jonkun täytyy tehdä ne päätökset tallien puolesta. Autourheiliusarjan johtaminen on vaikeata. Kaksi parhaiten menestyvää sarjaa on johdettu rautaisella kädellä. NASCAR ja F1 eivät ole mitään keskustelkerhoja joissa kaikilla on kivaa. Menestys on tullut rautaisten päättäjien ja omiiin näkemyksiin luottavien miesten ansiosta.