azai
Pornokeisari
Onnea ja menestystä isomppiin remppoihin Corollan asentajalleFO110K sanoi:lexuksen määräaikaishuollon saa tehtyä myös tammerautossa, ei ole ongelma.
Onnea ja menestystä isomppiin remppoihin Corollan asentajalleFO110K sanoi:lexuksen määräaikaishuollon saa tehtyä myös tammerautossa, ei ole ongelma.
no muutaman asentajan tuolta kun tunnen, niin voinee sanoa suoraan että niillä on kokemusta myöskinazai sanoi:Onnea ja menestystä isomppiin remppoihin Corollan asentajalle
Tämäkin on aivan varmasti huoltokohtaista. Etelässä uskon että Tojon pajalta löytyy näitä asentajia jotka ehkä osaavat huoltaa Avensiksia sekä Lexuksia. Ainakin tuttava koki suuria ongelmia IS 200:sensa kanssa paikallisessa Toyotan huoltopisteessä. Noh Lexuksen puolustukseksi voin sanoa että on tässäkin taloudesta kokemuksia aiemmin kyseisestä Toyota-pajasta, jonka asiakaspalvelu on muutenkin ala-arvoista. Ei tarvitse ihmetellä miksi jo hyvin alkanut japsi 300tkm putki katkesi.FO110K sanoi:no muutaman asentajan tuolta kun tunnen, niin voinee sanoa suoraan että niillä on kokemusta myöskin
Äläs nyt hyvä mies suutu. Ei ne asiat huutamalla paraneFO110K sanoi:pidetään se nokka ummessa jos ei asiasta ole tietoa siellä takapenkissä.
azai sanoi:Kuinka uskotte Suomen -30 asteen talvipakkasilla hybridiautojen akkujen toimivan, kun ranskalaisille ja välimeren autoille tämäkin tekee jo tiukkaa? Minä en usko.
Onhan Jeremy hauska pelle mutta oliko kysymys alunperin faktoista?:alppu:azai sanoi:
Eikös kyse ole kuitenki yleensä siitä, että jotku "ihannoi" jotain ihan muuta merkkiä ja se on suurin syy siihen, miksei niille kelpaa kymppitonnin halvempi "riisikippo"?Tinppa sanoi:ikinä en ole käsittänyt ihmisiä, jotka ihannoivat riisikippoja.. käyttöauton pitää olla saksalainen.
en huutanut, trust me, olisit sen huomannutazai sanoi:Äläs nyt hyvä mies suutu. Ei ne asiat huutamalla parane
heh.. kyllä, jos joku siis haluaa jotain muuta kuin riisin niin se sitten varmaan ostaa jonkun muun unelmiensa auton..VJR sanoi:Eikös kyse ole kuitenki yleensä siitä, että jotku "ihannoi" jotain ihan muuta merkkiä ja se on suurin syy siihen, miksei niille kelpaa kymppitonnin halvempi "riisikippo"?
No, kannattaako sitte provoilla?azai sanoi:Äläs nyt hyvä mies suutu. Ei ne asiat huutamalla parane
Zep sanoi:Mikään MR2:n kolmesta versiosta ei kyllä anna kovin ruusuista kuvaa Tojosta ja valitettavasti suurin osa Celicoistakin on vain Corolloja uudessa kuosissa. Celica GT-Fourit ja Sainz Editionit toki on sitten jo lähes urheiluautoja. En nyt unohtaisi myöskään Supraa. Joskin Honda ja Nissan kyllä lyttää varsin tehokkaasti Tojon noilla markkinoilla.
Niin, jos huokean farkku mallin haluaa, kyllä se melko usein kääntyy Toitsuun tahi muuhun japsiin, ainoo vaan että Mitsu ja Subaru ovat hinnotelleet itsensä jo ulos ja Hondaki alkaa olla jo aika likellä ulos hinnottelua. Kaikki Eurooppalaiset on joko ylihinnoteltuja tahi erittäin epäluotettavia. (Fiat ja Italialaiset muutenkin) Tahi ei ole alunperinkään suunniteltu Suomen oloihin (Italialaiset, Ranskalaiset, Seat). Sitten on vielä nuo Korealaiset omana lukunaan joista kyllä välillä huomaa kuinka halvalla ne on valmistettu ja sen takia nekin usein ovat melko halpoja.butterfly sanoi:Paitsi että jo heti ensimmäinen generaatio teki autosta legendan
Ja azaikin tulee tänne raivoamaan paskaa suu vaahdossa. Sooda esitteli markkioiden parhaimmistoon kuuluvan (ehkä jopa parhaimman) henkilöauton uusimman mallin ja tänne tullaan kohkaamaan ihan asian vierestä. Ei mikään audi a4 eikä 300 bemari avensikselle/passatille perhekäytössä vertoja vedä. Tuo passat/avensis-kokoluokka vaan sattuu olemaan hinta-laatusuhteessa automaailman parhaimmistoa ja merkkitapaus aina kun joku kärkikilpailija uusiutuu.
Jos olisin perheellinen niin jompikumpi Ave tai passat alla olisi, todennäköisesti ave. Sit jos puhutaan niistä audeista ja bemareista jotka pystyvät ominaisuuksillaan päihittämään nuo niin hintalappu jo karkaa aika korkealle. Ja sillä rahalla saisin jo muuta mukavaa
Edittiä: Nyt puhun tästä toiseksi uusimmasta a4:sesta. Uusimpaan en ole perehtynyt vielä ollenkaan.
Paitsi että huokea ja toitsu ei kovin hyvin samaan lauseeseen mahdu. Ainakaan tällai käytettyä etsivälle. Monesti käytettynä esimerkiksi Volvon s60 on suht reilusti edullisempi kuin Avensis. Tietty kun pitää auto hyvin hintansa niin siitä saa aika paljon vaihdettaessa/myydessä. (Sillä tavalla ajateltuna tietysti toyotan kaikki mallit ovat huokeita.) Mutta juu, jotain 20 kiloerkkiä bouttiarallaa 03-04 avensiksesta on aika raaka hinta....IceManFani sanoi:Niin, jos huokean farkku mallin haluaa, kyllä se melko usein kääntyy Toitsuun tahi muuhun japsiin, ainoo vaan että Mitsu ja Subaru ovat hinnotelleet itsensä jo ulos ja Hondaki alkaa olla jo aika likellä ulos hinnottelua. Kaikki Eurooppalaiset on joko ylihinnoteltuja tahi erittäin epäluotettavia. (Fiat ja Italialaiset muutenkin) Tahi ei ole alunperinkään suunniteltu Suomen oloihin (Italialaiset, Ranskalaiset, Seat). Sitten on vielä nuo Korealaiset omana lukunaan joista kyllä välillä huomaa kuinka halvalla ne on valmistettu ja sen takia nekin usein ovat melko halpoja.
Kaikki on tietysti suhteellista. Missähän mielessä tuo ensimmäinen on legenda? Sai aikoinaan murska-arvostelut lähes kaikissa lehdissä. Taisi olla Tojon vastine Pontiac Fierolle -ja siihen ei paljoa vaadittu.butterfly sanoi:Paitsi että jo heti ensimmäinen generaatio teki autosta legendan
En tiedä miten paljon tuo uusi Avensis kasvaa kokoa uuden mallin myötä mutta ainakin tämän hetkinen Passatti on kyllä aivan selkeästi suurempi kuin Avensis. Taitaa tosin olla jo kourallisen kiloeuroja kalliimpikin.butterfly sanoi:Ja azaikin tulee tänne raivoamaan paskaa suu vaahdossa. Sooda esitteli markkioiden parhaimmistoon kuuluvan (ehkä jopa parhaimman) henkilöauton uusimman mallin ja tänne tullaan kohkaamaan ihan asian vierestä. Ei mikään audi a4 eikä 300 bemari avensikselle/passatille perhekäytössä vertoja vedä. Tuo passat/avensis-kokoluokka vaan sattuu olemaan hinta-laatusuhteessa automaailman parhaimmistoa ja merkkitapaus aina kun joku kärkikilpailija uusiutuu.