Vain elämää 2015

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Ihan mielenkiinnosta: Pistäpä tähän oma Vain elämää- seitsikkosi, jotka esiintyvät diktaattorinomaisesti tuottamassasi ohjelmassa. Varmaan kotimaisissa kuitenkin pysyttäis. Ja elävissä.
Captain Howdy
öö ruz
burb (viheltää instrumentaalina)
Pate Mustajärv'
Tapani Kansa
Marion
Tarza Turunen

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Aika mielenkiintoinen tehtävä. Välttämättä kaikkien seitsemän ei tarttis olla mua kiinnostavia. Jos nyt laitan listaa tyypeistä ja katson montako kertyy ja sit tarpeen mukaan karsin, hmm, Kaarle Viikate, Pekko Käppi, Mirel Wagner, Kauko Röyhkä, Aija Puurtinen, Jukka Nousiainen ja Marjo Leinonen.

Karsin listalta Mika Rätön ja Herra Ylpön, jotka olis kyllä ihan mielenkiintoisia, mutta karsiutuivat kun koitin saada lisää naisia ja vanhempaa kaartia. Naiset meni aika bluesiksi, mutta sillä mennään. Periaatteessa Kaarle Viikatteen vois vaihtaa johonkin vanhemman polven iskemäheppuun, jonka vois valita joku muu kuin minä.

Ohjelman tuotanto sais pysyä entisenään, ettei mun tarttis diktaattorimaisesti pakottaa ihmisiä katsomaan sitä.
Kyllä mä katsoisin - semminkin kun joukossa on henk.koht. tuttukin.

Örfil

Guest
Kyllä mä katsoisin - semminkin kun joukossa on henk.koht. tuttukin.
Minusta alkaa tuntua siltä, että jos kuka tahansa ihminen pyydetään luettelemaan vaikkapa viisi ihan ketä tahansa julkisuuden henkilöä, yksi niistä on väkisinkin Albertin tuttu. Ja Jone on kätellyt sitä.

Sattumaako?

WebSlave

Trackman
Kuuntelinpa juuri Anssi Kelan Nostalgiaa-levyn. On todella kasaritatsia haettu. Parikin biisiä on hyvin selvää Duran Duran-pastissia. Lisäksi saattoi aistia Paul Youngia, Michael Jacksonia sekä Level 42:a sovituksissa. Vähän myös Mark Knopfleria taidettiin yhteen kitarasooloon hakea (soundillisesti, ei niinkään soolon kuljetuksen osalta).

Kun Kelalla nyt kuitenkin on oma laulusoundinsa, niin suomeksi laulava Kela (etupäässä brittiläisten) kasaritaustojen päällä kuulostaa ensikuulemalta hieman oudolta. Kai siihen tottuu parilla kuuntelemisella. Sanoitukset eivät ensikuulemalta vielä iskeneet, kun puuttui ne tarinat, joita Nummelalla oli. Mutta kyllähän tuo muuten tälläiselle kasaridiggarille toimi. Se oikeastaan yllätti, että musiikki oli niinkin softia, vaikka pidän Kelaa - aiemmasta tuotannostaan huolimatta - aika rokkina kaverina. Ehkä minun olisi syytä vähän tarkistaa mielikuvaani.

WebSlave

Trackman
Tämän jakson jälkeen Sannin omat tulkinnat omista biiseistään kuulostavat kyllä perin vaatimattomilta. Se ainakin on tullut selväksi, että osaa se tyttö biisejä tehdä. Mutta muut kyllä tulkitsevat niitä paremmin.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Tämän jakson jälkeen Sannin omat tulkinnat omista biiseistään kuulostavat kyllä perin vaatimattomilta. Se ainakin on tullut selväksi, että osaa se tyttö biisejä tehdä. Mutta muut kyllä tulkitsevat niitä paremmin.
Jeps. Esim. tämä Pekan sovitus on todella 'nätti'. Toi biisi toimii hyvin 'mies ja kitara-tyylillä'.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Pave Maijanen, vai oliko tää Dave Lindholm?

Toivottavasti kissansa jää auton alle.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Nyt on paha. Nyt on todella paha. Originaalikin vaikuttaa niin myötiskamalta, että en ole varma, uskaltaako Anan vetoa edes katsoa.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Samaa mieltä. Ihan huomattavasti siedettävämmiltä nuo Sannin biisit kuulostivat muiden esittäminä.

Maija oli taas mahtava, ja Vickyltäkin kuultiin tähän mennessä paras veto.