JPP
as Quo as possible
Aija Puurtisen tunnistat ehkä Honey B & The T-Bonesista ja Marjo Leinosen The Balls -yhtyeestä. Mirel Wagneriin kannattaa tutustua.Kaks tunnistettu!:ahem:
Aija Puurtisen tunnistat ehkä Honey B & The T-Bonesista ja Marjo Leinosen The Balls -yhtyeestä. Mirel Wagneriin kannattaa tutustua.Kaks tunnistettu!:ahem:
Captain HowdyIhan mielenkiinnosta: Pistäpä tähän oma Vain elämää- seitsikkosi, jotka esiintyvät diktaattorinomaisesti tuottamassasi ohjelmassa. Varmaan kotimaisissa kuitenkin pysyttäis. Ja elävissä.
Kyllä mä katsoisin - semminkin kun joukossa on henk.koht. tuttukin.Aika mielenkiintoinen tehtävä. Välttämättä kaikkien seitsemän ei tarttis olla mua kiinnostavia. Jos nyt laitan listaa tyypeistä ja katson montako kertyy ja sit tarpeen mukaan karsin, hmm, Kaarle Viikate, Pekko Käppi, Mirel Wagner, Kauko Röyhkä, Aija Puurtinen, Jukka Nousiainen ja Marjo Leinonen.
Karsin listalta Mika Rätön ja Herra Ylpön, jotka olis kyllä ihan mielenkiintoisia, mutta karsiutuivat kun koitin saada lisää naisia ja vanhempaa kaartia. Naiset meni aika bluesiksi, mutta sillä mennään. Periaatteessa Kaarle Viikatteen vois vaihtaa johonkin vanhemman polven iskemäheppuun, jonka vois valita joku muu kuin minä.
Ohjelman tuotanto sais pysyä entisenään, ettei mun tarttis diktaattorimaisesti pakottaa ihmisiä katsomaan sitä.
Minusta alkaa tuntua siltä, että jos kuka tahansa ihminen pyydetään luettelemaan vaikkapa viisi ihan ketä tahansa julkisuuden henkilöä, yksi niistä on väkisinkin Albertin tuttu. Ja Jone on kätellyt sitä.Kyllä mä katsoisin - semminkin kun joukossa on henk.koht. tuttukin.
Siteeraan tyttöäni...epävireessä.Huh huh, Vicky puhalsi Sannin biisiin aivan uudenlaisen hengen.
Jos alun matalasta osasta oli kyse, niin se kuuluu tuollaiseen puolipuhuvaan laulutyyliin. Epävireessä se Leonard Cohenkin on, jos niikseen tulee.Siteeraan tyttöäni...epävireessä.
Jeps. Esim. tämä Pekan sovitus on todella 'nätti'. Toi biisi toimii hyvin 'mies ja kitara-tyylillä'.Tämän jakson jälkeen Sannin omat tulkinnat omista biiseistään kuulostavat kyllä perin vaatimattomilta. Se ainakin on tullut selväksi, että osaa se tyttö biisejä tehdä. Mutta muut kyllä tulkitsevat niitä paremmin.
Siitä. Sanni on hyvä laulaja, lauluntekijä ja kasvaa molemmissa. Vähän honottava mutta annetaan aikaa. Harva tuon ikäinen on täydellinen.Jos alun matalasta osasta oli kyse, niin se kuuluu tuollaiseen puolipuhuvaan ...
Samaa mieltä. Ihan huomattavasti siedettävämmiltä nuo Sannin biisit kuulostivat muiden esittäminä.Tämän jakson jälkeen Sannin omat tulkinnat omista biiseistään kuulostavat kyllä perin vaatimattomilta. Se ainakin on tullut selväksi, että osaa se tyttö biisejä tehdä. Mutta muut kyllä tulkitsevat niitä paremmin.