Vain elämää 2015

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Siitä kyllä jännä jakso, että kaikki versiot olivat alkuperäistä parempia. Kela oli aivan mieletön, ehkä jopa kaikkien tuotantokausien paras veto, ja Vickykin onnistui. Jakso, jolta odotin vähiten, osoittautuikin hienoksi TV-viihteeksi.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mitä helvetin helvettiä?

Kuulin tänään tämän hehkutetun Vicky Rostin vedon radiosta.

Olisin vaihtanut kanavaa, jos olisi ollut minun mahdissani se valta.

Ihan kammottavaa paskaa. Nyt kuuntelen uudestaan ja ei aukene vieläkään.

Kukaan ei ole enää entisensä kuultuaan Vicky Rostin järkyttävän hienon version kappaleesta Jos mä oon oikee
Ei ole, ei. nyt vituttaa vielä enemmän kun ennen.

WebSlave

Trackman
Mitä helvetin helvettiä?

Kuulin tänään tämän hehkutetun Vicky Rostin vedon radiosta.

Olisin vaihtanut kanavaa, jos olisi ollut minun mahdissani se valta.

Ihan kammottavaa paskaa. Nyt kuuntelen uudestaan ja ei aukene vieläkään.
Kieltämättä versio toimii ehkä paremmin nähtynä kuin vain kuultuna ja vertaamalla Sannin alkuperäiseen. Jos ymmärtää Carolan tulkintojen päälle, niin sekin auttaa.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kieltämättä versio toimii ehkä paremmin nähtynä kuin vain kuultuna ja vertaamalla Sannin alkuperäiseen. Jos ymmärtää Carolan tulkintojen päälle, niin sekin auttaa.
Jälkimmäinen kuuntelukerta sisälsi myös audiovisuaalisen kokemuksen.

Voi hyvin olla, että nimenomaan en hoksi tämän hienoutta koska en ymmärrä Carolan tulkintojen päälle. Kuka lieneekän.

WebSlave

Trackman
Olipa jotenkin laiska versio Vilkkumaalta Janosta. Vocoder juu, mutta ei nyt ensikuulemalta kolahtanut lainkaan. Olisi vetänyt tämänkin seksillä, niin olisi ollut kiinnostavampaa.

WebSlave

Trackman
Onko tämä nyt sitten omista tunnelmista kiinni, kun ei nuo Maijasen versioinnit kolahda yhtään siihen malliin kuin aiemmat jaksot? Materiaali kuitenkin lupasi aika paljon. Nyt on jäljellä enää Sanni ja VilleGalle. Vaikea uskoa heidän pelastavan päivän.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Onko tämä nyt sitten omista tunnelmista kiinni, kun ei nuo Maijasen versioinnit kolahda yhtään siihen malliin kuin aiemmat jaksot? Materiaali kuitenkin lupasi aika paljon. Nyt on jäljellä enää Sanni ja VilleGalle. Vaikea uskoa heidän pelastavan päivän.
Miten sulla noin niinku muuten?? :rolleyes:

Upseeri Jerry Flodin

Kantahenkilökuntaa
Elämäni ensimmäistä kertaa tämän nyt katsoin tänään. Ihan voin sanoa nyt täydeksi skeidaksi. Olisinpa saatana tuonkin ajan käyttänyt vaikka naulan lyömiseen kämmenensä läpi.