Zervuska Haidis
Well-known member
Kuka putosi?
Ei ole, ei. nyt vituttaa vielä enemmän kun ennen.Kukaan ei ole enää entisensä kuultuaan Vicky Rostin järkyttävän hienon version kappaleesta Jos mä oon oikee
Kieltämättä versio toimii ehkä paremmin nähtynä kuin vain kuultuna ja vertaamalla Sannin alkuperäiseen. Jos ymmärtää Carolan tulkintojen päälle, niin sekin auttaa.Mitä helvetin helvettiä?
Kuulin tänään tämän hehkutetun Vicky Rostin vedon radiosta.
Olisin vaihtanut kanavaa, jos olisi ollut minun mahdissani se valta.
Ihan kammottavaa paskaa. Nyt kuuntelen uudestaan ja ei aukene vieläkään.
Jälkimmäinen kuuntelukerta sisälsi myös audiovisuaalisen kokemuksen.Kieltämättä versio toimii ehkä paremmin nähtynä kuin vain kuultuna ja vertaamalla Sannin alkuperäiseen. Jos ymmärtää Carolan tulkintojen päälle, niin sekin auttaa.
Tämä Carola.Jälkimmäinen kuuntelukerta sisälsi myös audiovisuaalisen kokemuksen.
Voi hyvin olla, että nimenomaan en hoksi tämän hienoutta koska en ymmärrä Carolan tulkintojen päälle. Kuka lieneekän.
Odotin tältä paljon, mutta ei tuo falsettiesitys nyt ensikuulemalta suuria tunteita herättänyt.
Millainen se kaverisi sitten oli?Minäkin painostin kaverin kuuntelemaan Anssin osuuden ja sitten se oli tuollainen.
Miten sulla noin niinku muuten??Onko tämä nyt sitten omista tunnelmista kiinni, kun ei nuo Maijasen versioinnit kolahda yhtään siihen malliin kuin aiemmat jaksot? Materiaali kuitenkin lupasi aika paljon. Nyt on jäljellä enää Sanni ja VilleGalle. Vaikea uskoa heidän pelastavan päivän.
Vielä ehtii.Elämäni ensimmäistä kertaa tämän nyt katsoin tänään. Ihan voin sanoa nyt täydeksi skeidaksi. Olisinpa saatana tuonkin ajan käyttänyt vaikka naulan lyömiseen kämmenensä läpi.