Tasapaksu oli vähän harhaanohtava sanavalinta. Koska en kritisoinut, ettäkö biisit olisivat samanlaisia, vaan sitä että ovat kaikki aivan järkyttävän paskoja.Tasapaksua? Katsotaas: jonkinlaista "swingabillya", syntikkapowerballadi, 50's rokettirollia, räppiä kera vierailijoiden, tyttö kitaran ja efektilaitteen kanssa... Vilkkumaan esityksestä minulla näköjään ei olekaan arviota ja jäi uusinta äsken näkemättä. Mutta ei tuo nyt tasapaksulta kuulosta.
Noh, makuasioita.Tasapaksu oli vähän harhaanohtava sanavalinta. Koska en kritisoinut, ettäkö biisit olisivat samanlaisia, vaan sitä että ovat kaikki aivan järkyttävän paskoja.
Tämähän on forumin mielensäpahoittajatoikeista yksi lievimmistä!Ja kyllä, seuraan ohjelmaa mutta en jaksa mielensäpahoittajaketjuanne.
Ketäs tuolla tällä kaudella on Vilhon lisäksi poranneet? Vähiten on ollut tunteilua selkeästi ja siksi paras kausikin.:ahem:Tämä onkin sellainen asia joka ehkä eniten ärsyttää tässä formaatissa (sen väkinäisen itkemisen lisäksi),
Aika jännä tulkinta.Ja kyllä, seuraan ohjelmaa mutta en jaksa mielensäpahoittajaketjuanne.
No minähän se...Ketäs tuolla tällä kaudella on Vilhon lisäksi poranneet? Vähiten on ollut tunteilua selkeästi ja siksi paras kausikin.:ahem:
Oikeastaan ihan hyvä. Akustiset kitarat soi mukavasti taustalla ja vaikka ääniala on kapea, se on vahva siinä omassa kapeassa sektorissaan. Vähän menee nasaaliääneksi, mutta se on taas makuasia tykkääkö siitä vai ei.Aika jännä tulkinta.
Autourheilupuolen pois jättämistä (eihän siitä ole edes puhuttu mitään) itsekin olen ihmetellyt. Oletin laillasi, että Kelan päivänä se jotenkin tulisi esiin. Nyt siitä on näkynyt vain shamppanjan suihkutus mölkkykisan jälkeen.Kelan päivässä oli kaksi isoa pettymystä.
1) Kukaan ei versioinut unohdettua klassikkoa Karhunelämää
2) Anssin autourheilupuoli jäi huomiotta täysin. 40 kilometrin päässä Visulahdessa olisi ollut karting-rata, oletin ilman muuta, että Kela johdattaa joukot sinne.
Anssi Kela näkee että oli aiemmin vahingollinen ympäristölleen. Anssi Kela ei enää kannata moottoriurheilua missään muodossa.Autourheilupuolen pois jättämistä (eihän siitä ole edes puhuttu mitään) itsekin olen ihmetellyt. Oletin laillasi, että Kelan päivänä se jotenkin tulisi esiin. Nyt siitä on näkynyt vain shamppanjan suihkutus mölkkykisan jälkeen..
Ihan mielenkiinnosta: Pistäpä tähän oma Vain elämää- seitsikkosi, jotka esiintyvät diktaattorinomaisesti tuottamassasi ohjelmassa. Varmaan kotimaisissa kuitenkin pysyttäis. Ja elävissä.Vois olla ihan mielenkiintoinen ohjelma, jos siellä olis mukana joku semmonen artisti/laulaja, jonka matsku kiinnostais. Mutta ei isommin hotsita katsella kun artisti, joka ei kiinnosta, esittää omaa versiotaan mua kiinnostamattoman artistin tuotannosta. Toisaalta mun musiikkimaku on kyllä sen verran kummallisehkon tyyppinen, että jos mua kiinnostais, niin sarjalla olis varmaan huomattavasti nykyistä vähemmän kiinnostuneita katselijoita :doubtful:.
Tähän piti vielä kommentoida, että Alexandra Babitzinin tuominen laulamaan sitä samaa osuutta, minkä aikoinaan veti Kelan levyllä oli hieno oivallus.Muuten mainio jakso. Jaren mukaan tuominen olisi voinut olla päälleliimattua ja huomiohakuista mutta eipäs ollutkaan vaan symppista ja perusteltua.
Onko tämä mutua vai faktaa?Anssi Kela näkee että oli aiemmin vahingollinen ympäristölleen. Anssi Kela ei enää kannata moottoriurheilua missään muodossa.
Aika mielenkiintoinen tehtävä. Välttämättä kaikkien seitsemän ei tarttis olla mua kiinnostavia. Jos nyt laitan listaa tyypeistä ja katson montako kertyy ja sit tarpeen mukaan karsin, hmm, Kaarle Viikate, Pekko Käppi, Mirel Wagner, Kauko Röyhkä, Aija Puurtinen, Jukka Nousiainen ja Marjo Leinonen.Ihan mielenkiinnosta: Pistäpä tähän oma Vain elämää- seitsikkosi, jotka esiintyvät diktaattorinomaisesti tuottamassasi ohjelmassa. Varmaan kotimaisissa kuitenkin pysyttäis. Ja elävissä.
Kaks tunnistettu!:ahem:Aika mielenkiintoinen tehtävä. Välttämättä kaikkien seitsemän ei tarttis olla mua kiinnostavia. Jos nyt laitan listaa tyypeistä ja katson montako kertyy ja sit tarpeen mukaan karsin, hmm, Kaarle Viikate, Pekko Käppi, Mirel Wagner, Kauko Röyhkä, Aija Puurtinen, Jukka Nousiainen ja Marjo Leinonen.