Vanhempiensa luona asuva aikuinen

• Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Työkkäri toimii jarruna ja puskurina sun ja haluamasi työpaikan välissä. Pistä Jonderi ne pose-kledjut pykälään ja kävele esittäytymään sinne minne haluat mennä duuniin. Funtsit ensin mitä haluat REALISTISESTI tehdä ja sitten rupeat toimimaan asian eteen.

Sitä toimitusjohtajan paikkaa ei välttämättä kyllä kannata ihan ekalla tapaamisella alkaa kyselemään.

Työkkäri on pelkkä jarru ja jos sieltä jotain ikinä tulee, se ei varmasti ole sitä mitä sä haluat oikeasti tehdä. Sun täytyy alkaa olemaan itse aktiivinen eikä odotella että muut tekee asiat sun puolesta.

Joni

Well-known member
Futsit ensin mitä haluat REALISTISESTI tehdä ja rupeat toimimaan asian eteen.
Ammatti/Urheiluhieroja(Joita jo 5v sitten kesällä sanoin monelle foorumistille ääneen että harkitsisin) on tietysti ollut aina mielessä koska olen jo monesta tahdosta kehuttu että olen todella hyvä käsistäni. Eri asia on tehdä 8 tuntia päivässä, vaikka olenkin ihan maratoonina tehnyt jopa jo 2 tunnin hierontasessioita.

SamiJ

Well-known member
Tsempit Jonille! Jos tommonen hierojan homma kiinnostaa ja koet että soveltuu sulle, niin sinne vaan rohkeesti alaa opiskelemaan ja vaatimattomaksi tähtäimeksi vaikkapa Vettelin henkilökohtaisen kuntovalmentajan paikka vuonna 2020. :thumbup:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Työkkärissä(+ Rekrytointi tapahtumissa) olen olut jo reilu 3v valmistumisen jälkeen useita kertoja.. Ellei tulis melkee sata käyntiä täyteen siellä jo käydessä. Viime viikolla kävin neurologilla(Ylilääkäri oikeen ja senmielestä kaikki fyysiset toimintoni silmät mukaan lukien näytti erittäin hyvältä) ja ylihuomenna käyn neuropsykologilla ja sitten ne miettii pidetäänkö vielä senjälkeen palaveri jonkun työkkärin henkilön kanssa vai tarvitaanko jopa vanhempi mukaan.. Minä sanoin ainakin etten tarvitsis vanhempia nyt tähän vaan hoidan tämän itse ja työkkärin kanssa tämän asian. Jos ei palaveria niin sitten vaan enää lausunnot kouraan ja vien ne työkkärin omalle lääkärille ja voin todistaa että olen oikeasti 100% kunnossa ja täysin työkykyinen henkilö. Vihdoin saadaan tämäkin neurologinen asia päätökseen. Viimeksi olin neurologissa tutkimuksissa 2009 muistaakseni.
Tässä viestissä alkaa nyt olemaan sitä toivottua otetta.

Hyvä, Joni!
Ammatti/Urheiluhieroja(Joita jo 5v sitten kesällä sanoin monelle foorumistille ääneen että harkitsisin) on tietysti ollut aina mielessä koska olen jo monesta tahdosta kehuttu että olen todella hyvä käsistäni. Eri asia on tehdä 8 tuntia päivässä, vaikka olenkin ihan maratoonina tehnyt jopa jo 2 tunnin hierontasessioita.
Tsempit Jonille! Jos tommonen hierojan homma kiinnostaa ja koet että soveltuu sulle, niin sinne vaan rohkeesti alaa opiskelemaan ja vaatimattomaksi tähtäimeksi vaikkapa Vettelin henkilökohtaisen kuntovalmentajan paikka vuonna 2020. :thumbup:
No nyt alkaa olla oikeanlainen ääni kellossa! Siitä se lähtee! Hyvä Joni!

Toki hieronta on raskasta hommaa, ja vaatii myös fyysistä kuntoa. Toisaalta treenaaminen sinänsä auttaa myös hierojaksi kouluttautumista, koska silloin huomaa ihan itse mitä lihaksissa tapahtuu ja millaisiin asioihin hieronta auttaa.

Tosin mietin kyllä, kannattaisiko pohtia myös muita vaihtoehtoja varalle? Eli jos hieroja-koulutuksen aikana huomaa ettei tämä olekaan se juttu, niin pystyisi suht helposti vielä vaihtamaan johonkin muuhun.

Tsemppiä kuitenkin!

oldez

Well-known member
Ei ole mitään helppoa duunia olla hieroja. Kouluja pitää käydä ja tutkinto pitää läpäistä. Käytännössä aina pitää perustaa oma firma. Pitää olla alkupääoma ja asiakkaat. Sitten jos haluaa olla oikeasti hyvä hieroja niin pitää perehtyä asiaan niin perkeleesti.

Mangelo

Well-known member
Ei ole mitään helppoa duunia olla hieroja. Kouluja pitää käydä ja tutkinto pitää läpäistä. Käytännössä aina pitää perustaa oma firma. Pitää olla alkupääoma ja asiakkaat. Sitten jos haluaa olla oikeasti hyvä hieroja niin pitää perehtyä asiaan niin perkeleesti.
Älä nyt, lusii sen hierojakoulun ja sitten vaan McLarenille duuniin.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Kerronko, kun kerran minä nuorena kävin työkkärissä?
Ei kannata unohtaa mainita, että se oli se talvi kun oli 4 metriä lunta ja 45 astetta lämpimimmilläänkin pakkasta.
Ja myös se, miksi kävit työkkärissä: Myymässä euroopan pisimmät säilytysjärjestelmät niitä kortiston kortteja varten!
Palkkasit samalla 19 apupoikaa kantamaan niitä hyllyjä ja 7 tyttöä lajittelemaan kortit sekä päästit neljä muuta työnhakijaa pälkähästä laittamalla niiltä sijoiltaan ruotsin lapin piiriedustajiksi.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Naputtelin tähän pitkän sepustuksen, muuta oikolukuvaiheessa näytti niin sekavalta höperehtimisensä että deletoin kaiken.

Näin ollen sanonkin vain, että haistakee viu kaikki! :mad:

SamiJ

Well-known member
tole ja pöhkis on siis melkein sukua toisilleen.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.