Vanhempiensa luona asuva aikuinen

• Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Joni

Well-known member
Asia harvinaisen selvä! Silti i will do it my way! :ahem:

Joni

Well-known member
ja sain pillua pyytämättä koska olin aika panomies kulmakunnilla. Nätillä naamalla kun saa aina :ahem:
Lisätäkseni tähän niin saiks ihan kunnon blowjobeja muijilta et ne katto sua silmiin samalla kun lauksesit niiden suuhun ja sanoivat sulle "vittu sä maistut hyvälle" ? Jos noin oon niin sit oo kova äijä!

Viimeksi muokattu:

Estate

Well-known member
Typerä viesti vaatii asiallisen vastauksen.

Ei kannata väheksyä sitä parisuhteen merkitystä oman elämän handlaamisessa. Ei yksinään ole kiva asua. Ja toisaalta mitä hemmettiä rahalla tekee, jos ei ole naista kenenkä kanssa mennä syömään, baariin tai matkustaa. Vaatteitakin tulee lähinnä ostettua vain siksi, että näyttäisi naisesta hyvältä, ja toisaalta tulee myös naisellekkin ostettua vaatteita. Samoin tulee syötyä parempaa ruokaa jne.

Tietysti se on vähän oma valinta juoko kännejä kotona vai tekeekö mitä. Jonin jutuista kuitenkin näkee läpi, että naista se eniten kaipaa.
En kiellä parisuhteen merkitystä, mutta nämä taitavat olla asioita, jotka vaikuttavat kumminkin päin. Ei mene hyvin muuten -> ei saa naista -> ei mene hyvin muuten... Siinä vasta noidankehä.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Lisätäkseni tähän niin saiks ihan kunnon blowjobeja muijilta et ne katto sua silmiin samalla kun lauksesit niiden suuhun ja sanoivat sulle "vittu sä maistut hyvälle" ? Jos noin oon niin sit oo kova äijä!
Jotenkin tuntuu, että Jonin kannattaisi hankkia muitakin harrastuksia kuin luontoelokuvien katsominen.

Estate

Well-known member
Aina joskus herää kyllä pieni ihmetys, että mikäs se ikäeroni olikaan Joniin - ja mihin suuntaan.

Örfil

Guest
Noinhan se meni. Olenhan ollut jo kahdesti naimisissa.
Pillua saa, kun on tekijämies :ahem: Se on niin helppoa, Joni, Joni tarviitko sä jotain ohjeita?

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
En kiellä parisuhteen merkitystä, mutta nämä taitavat olla asioita, jotka vaikuttavat kumminkin päin. Ei mene hyvin muuten -> ei saa naista -> ei mene hyvin muuten... Siinä vasta noidankehä.
Samaa mietin tuota Montanan postausta lukiessani.

Nainen kuitenkin normaalisti tahtoo, että mies on aikuinen ja mies.

FO110K

Banned
Niinku Timanfaykin opastanut mua niin asenteella päässää heti nopeasti kunnon pomon duunii eikä mitää lässynlässyn juttuja.. Hyvä!
Ja olikos opastaja itse pomon hommissa jossakin?

edit. Niin pääseepähän pomoksi perustamalla oman firman. Helppoa ja vain omasta päästä kiinni.
Silloin vain täytyisi tehdä _kaikki_ raha sisään itse, ei auta sossut eikä muutkaan instanssit.

Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Kyllä hänellä on nyt oma yritys jo Keravalla. Haluis mut sinne heti kasvojen hoitoon.
Varmasti haluaisi, rahaa pitää tehdä jostakin. Voin kertoa että yrittäjänä se raha ei kasva puussa, ja silloin on turha mennä sossuunkaan itkemään jos hommat ei luista.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Tulet Joni katumaan sitä, jos jäät odottelemaan perintöä/lottovoittoa sinne mukavuusalueelle ja luulet, että nuo aiemmat kommentit on pelkkää vittuilua. Usko pois.

FW08

Sijainti
Behind the rabbit
Tässä on vähän semmonen tilanne, että rehellistä mielipidettään asiasta on paha sanoa sanomatta aika pahasti.

Taidan jättää sanomatta. Omapahan on elämänsä.

Montana

Well-known member
Teininä ei paljoa murheet tai huolet hetkauta. Lähinnä vain kiinnostaa saako tyttöjä vai ei. Jos tuolloin kokee olevansa naisista epähaluttava niin on se niin kova kolaus itsetunnolle, että se seuraa vielä tulevaisuuteenkin asti ellei kelkkaa saa käännettyä ajoissa.

FW08 sanoi:
Samaa mietin tuota Montanan postausta lukiessani.

Nainen kuitenkin normaalisti tahtoo, että mies on aikuinen ja mies.
Olet toki oikeassa, mutta ei lapsellisuus yksinään ole este. Kokemuksen myötä oppii ja kyllä oma ymmärryskin pitäisi löytyä, että mitä saa sanoa ja mitä ei.

FW08

Sijainti
Behind the rabbit
Moni teininä epähaluttava poika on huomannut muuttuneensa vähintään ihan ok -vaihtoehdoksi henkisen aikuistumisen myötä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.