Kävitkö sä panemassa Jonin äitiä?Silloin -70 ja -80 luvulla piti paneskella ihan oikeita naisia. Kysy vaikka äidiltäs.
Lisätäkseni tähän niin saiks ihan kunnon blowjobeja muijilta et ne katto sua silmiin samalla kun lauksesit niiden suuhun ja sanoivat sulle "vittu sä maistut hyvälle" ? Jos noin oon niin sit oo kova äijä!ja sain pillua pyytämättä koska olin aika panomies kulmakunnilla. Nätillä naamalla kun saa aina :ahem:
En kiellä parisuhteen merkitystä, mutta nämä taitavat olla asioita, jotka vaikuttavat kumminkin päin. Ei mene hyvin muuten -> ei saa naista -> ei mene hyvin muuten... Siinä vasta noidankehä.Typerä viesti vaatii asiallisen vastauksen.
Ei kannata väheksyä sitä parisuhteen merkitystä oman elämän handlaamisessa. Ei yksinään ole kiva asua. Ja toisaalta mitä hemmettiä rahalla tekee, jos ei ole naista kenenkä kanssa mennä syömään, baariin tai matkustaa. Vaatteitakin tulee lähinnä ostettua vain siksi, että näyttäisi naisesta hyvältä, ja toisaalta tulee myös naisellekkin ostettua vaatteita. Samoin tulee syötyä parempaa ruokaa jne.
Tietysti se on vähän oma valinta juoko kännejä kotona vai tekeekö mitä. Jonin jutuista kuitenkin näkee läpi, että naista se eniten kaipaa.
Jotenkin tuntuu, että Jonin kannattaisi hankkia muitakin harrastuksia kuin luontoelokuvien katsominen.Lisätäkseni tähän niin saiks ihan kunnon blowjobeja muijilta et ne katto sua silmiin samalla kun lauksesit niiden suuhun ja sanoivat sulle "vittu sä maistut hyvälle" ? Jos noin oon niin sit oo kova äijä!
Noinhan se meni. Olenhan ollut jo kahdesti naimisissa.Lisätäkseni tähän niin saiks ihan kunnon blowjobeja muijilta et ne katto sua silmiin samalla kun lauksesit niiden suuhun ja sanoivat sulle "vittu sä maistut hyvälle" ? Jos noin oon niin sit oo kova äijä!
Samaa mietin tuota Montanan postausta lukiessani.En kiellä parisuhteen merkitystä, mutta nämä taitavat olla asioita, jotka vaikuttavat kumminkin päin. Ei mene hyvin muuten -> ei saa naista -> ei mene hyvin muuten... Siinä vasta noidankehä.
Ja olikos opastaja itse pomon hommissa jossakin?Niinku Timanfaykin opastanut mua niin asenteella päässää heti nopeasti kunnon pomon duunii eikä mitää lässynlässyn juttuja.. Hyvä!
Kyllä hänellä on nyt oma yritys jo Keravalla. Haluis mut sinne heti kasvojen hoitoon.Ja olikos opastaja itse pomon hommissa jossakin?
Pitää varoa, ettei paikalle eksy Helmenkalastaja.Tästä toikistahan kehkeytyy ihan helmi!
Varmasti haluaisi, rahaa pitää tehdä jostakin. Voin kertoa että yrittäjänä se raha ei kasva puussa, ja silloin on turha mennä sossuunkaan itkemään jos hommat ei luista.Kyllä hänellä on nyt oma yritys jo Keravalla. Haluis mut sinne heti kasvojen hoitoon.
Teininä ei paljoa murheet tai huolet hetkauta. Lähinnä vain kiinnostaa saako tyttöjä vai ei. Jos tuolloin kokee olevansa naisista epähaluttava niin on se niin kova kolaus itsetunnolle, että se seuraa vielä tulevaisuuteenkin asti ellei kelkkaa saa käännettyä ajoissa.En kiellä parisuhteen merkitystä, mutta nämä taitavat olla asioita, jotka vaikuttavat kumminkin päin. Ei mene hyvin muuten -> ei saa naista -> ei mene hyvin muuten... Siinä vasta noidankehä.
Olet toki oikeassa, mutta ei lapsellisuus yksinään ole este. Kokemuksen myötä oppii ja kyllä oma ymmärryskin pitäisi löytyä, että mitä saa sanoa ja mitä ei.FW08 sanoi:Samaa mietin tuota Montanan postausta lukiessani.
Nainen kuitenkin normaalisti tahtoo, että mies on aikuinen ja mies.