20:n sakissa n. 50 kertaa varvattunaNopeahuoli sanoi:Monesko Kimi oli ja paljo eroa kärkeen??????
Joo, tässä oli kuulemma käynny niin, että joku Build-lehden valokuvaaja oli nähny Biatoren ja Weberin juttelevan ja kundi oli sitten änkeny niiden kylkeen ja kysyny, että mites Ralfin neuvottelut sujuu ja Biatore oli piruuttaan jokena heittäny, että allekirjoitusta vailla valmis diili!Nopeahuoli sanoi:Näissä jutuissa oli aina kiva kysellä kuka on vastuussa uutisesta. Yhtenä päivänä juttu julkaistaan uutisena (ja sillä tehdään vitusti rahaa) ja seuraavana päivänä sille nauretaan, että "ei mitään perää".
Aika helppoa varmaan olla iltapaskalehtien talouspäällikkö
Siihen mä just tolla viimeisellä virkkeellä hieman viittasinNopeahuoli sanoi:....ja toisaalta, voihan niillä olla jo diilin alku jossain, mutta se perinteiseen tyyliin kielletään loppuun asti...
Nyt en ymmärrä??? :dunno:OoPee sanoi:
Olen muuten aikamoinen homppeli
En minäkään! :eek!: :eek!: :eek!: :eek!:Nopeahuoli sanoi:Soita mulle, niin voidaan sekstailla puhelimessa
Totta! Ja jotta saadaan tasoitettua tätä tilannetta hieman niin ehdotan että kautta lähdetään kauden 2002 loppupisteiden käännetyssä järjestyksessä. eli Michael Schumacher starttaa -144:stä pisteestä, Räikkönen -24:stä, tulokaskuskit nollilta jne.Matxi sanoi:Moon sitä mieltä että Melbournen kisa oli niin tylsä että pisteet olisi nollattava tyystin.