Vapaan F1-keskustelu 2004

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
PÖH. Se on täällä näköjään kello ysin paikkeilla aamulla, kun Kimi kesk... ustelun lopettaa ja starttaa.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Onkohan sen GP:n virallisesta valvojasta tietoa? :doubtful:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Mun mielestä se kyl oli nimenomaan Petterman kun johti, selkeesti muistan. JOTEN EIPÄS KIRJOITETA TUOLLAISTA PASKAA KUN EI MISTÄÄN MITÄÄN TIEDETÄ!!! :mad_old: :mad_old: :mad_old:

Ace17

Acenteella
Itsehän tiedän formuloista kaiken. En jaksa kirjoitella f1-osioon, koska se olisi vähän niin kuin semmonen "helmiä sioille" tilanne.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ron Dennis eilen (lähde IL):

- Kausi on vasta alussa. Me tiedämme, missä heikkoutemme ovat ja niiden korjaaminen aloitetaan pikaisesti, Dennis totesi.
Mun kysymys onkin:

Miks ette alottaneet niitten korjaamista jo ennen kautta kun homma sukkas jo silloin???

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Nopeahuoli sanoi:

Mun kysymys onkin:

Miks ette alottaneet niitten korjaamista jo ennen kautta kun homma sukkas jo silloin???
No kun ei ollut vielä kusi sukkas - nysse on!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:

Mun kysymys onkin:

Ehkä ne haluaa pitää meitä jännityksessä :eek!:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kertookohan tämä jotakin McLarenin sisäisestä informaationkulusta vaiko surkeasta paskanpuhumistadosta, kun käsittääkseni sen paremmin Räikkösellä kuin Coulthardillakaan ei vielä pari päivää sitten ollu omien sanojensa mukaan hajuakaan siitä, mikä mättää, mutta Dennis nyt sitten näkyy senkin jo tietävän :rolleyes:

Muutenkin on tosiaan vaikea kuvitella, että se vika olis paikallistettu nimenomaan juuri tässä kilpailussa, kun takana on kuitenkin tuhansia testikilometreja kisasimulointeineen kaikkineen? Minkäköhän takia ne ylipäätään sitten edes testaa? :confused:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.