Vappu 2014

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Nykyään oikeen pysty sipsejä edes syömään, kun niistä tulee huono olo.

Viinasta sen sijaan tulee hyvä olo.

Joni

Well-known member
Nykyään oikeen pysty sipsejä edes syömään, kun niistä tulee huono olo.

Viinasta sen sijaan tulee hyvä olo.
Niin jos niitä ahmii nopeaan mutta yllättävän toimiva ratkaisu kyytipojaksi alkolijuomien kanssa.

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Kaipa se on pakko pari olutta tänään ottaa. Jonkunhan sekin homma on tehtävä.

Ja Hesan stadi luonnollisesti paikkana yeah baby!

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Niin jos niitä ahmii nopeaan mutta yllättävän toimiva ratkaisu kyytipojaksi alkolijuomien kanssa.
Suolapähkinät tai popcorn parsempi.

Kuivaliha ois toki überiä, mutta ihan saatanallisen kallista.

Davros

Well-known member
Perhana tuo Skoda-Cuppihan ei vielä vappuna ala. Se kuuluu vappuun se.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Visassain oli peräti 9 (!) ihmistä vaikka sekä minä itse että ravintoloitsija odotimme yleisöryntäystä. Tulomatkalla pyörähdin kaupungilla eikä siellä nyt oikeastaan missään ollut ketään. Mitvit?

burb

.
Visassain oli peräti 9 (!) ihmistä vaikka sekä minä itse että ravintoloitsija odotimme yleisöryntäystä. Tulomatkalla pyörähdin kaupungilla eikä siellä nyt oikeastaan missään ollut ketään. Mitvit?
Vappu yllätti Alpun?

Sue_me

Well-known member
Melkein kiinnostaisi lähteä katsomaan onko Jämsässäkään elämää.

Mutta vain melkein.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

En tiedä onko tuolla kylillä, tai keskustassa mitään erityisempää toimintaa. Enkä aio käydä edes katsomassa, tai saati sitten osallistua mihinkään pippaloihin. Ihan normaalin viikonlopun perjantain tunnelmissa olen. Kohta nukkumaan ja siinähän se Vappu meni.

Jaa, sen verran poikkeuksellinen ohjema menneisiin Vappuihin verrattuna on se, että vasta hetki sitten avasin pullon kuohuviiniä. Törley Charmant Vörös. Siitäkin jää noin puolet huomiseksi. On niin kuplivaa, ettei saata suurissa määrissä juoda. Ja hyvä niin.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Satakunnankadun ja kuninkaankadun risteyksessä oli hipeillä joku mielenosoituksen tyypinen, vissiin ehkä kadunvaltaus menossa? Siellä oli hyvä meno. Poliiseja taisi olla enemmän kuin hippejä.

burb

.
Voi helkkarin perhana. Onnistuin vahingossa juomaan itseni kalsarikänniin.

Joni

Well-known member
Jospa vihdoin nukkumaa.. Alkaa nuorisovanhuskin väsyyyn.. Öitää! Oli mahti vappu... taino ihan jees!

Helmetti

pikkunen poni
Sivustoa nimeltään xhamster katselin eilen iltasella. Nukahdin jo kymmenen paikkeilla.
Ihmeen hiljasta oli, vaikka opiskelijoitakin samassa talossa asunee haalareista päätellen.

Eli melko vakiovappu, eipä noita naikkosia ole niinkun livenä muinakaan vappuina näkynyt. Paitti sillon kun akka oli mutta monituisia vuosia siitä on.
Kalliita ovat kapakit, ei raaskinut lähteä vaikka päätinkin lähteä.

Parina viime vappuna olen käynyt marssimassa ihan, aikani kuluksi. En ole olleskaan vasureita äänestellyt mutta samapa tuo marssiessa on, ei ne pois heitä. Tänä vappuna paleltaa sisälläkin joten jääkööt. En marssi siis.

Muikutkin maksoi kaupungilla seitsemän euroa joten en ostanut vaikka mieli teki. Järvestä saa kalaa ilmaiseksi, vaikkei muikkuja olekaan siellä ei. Vähäsen teki mieli ilmapalloakin mutten ostanut sitäkään. Ihmeen vähän oli väkeä ainakin alkuillasta kun kävin ihmettelemässä ihmisiä.