Niin.. tuollainen mielikuva tuli tästä Jonin keksimästä uudesta sanasta..Ai murhaajapedofiili? Wow, ei kai siinä mitään.
Pitäiskö kaivaa yo-kotsa päähän jostain?En tiedä oliko jossain jotain eilisiltana. Nyt tulee lunta. Voi tätä vappuriehan tuntua.
Hähähäää, Alppu on Mansen Felipe Massa Silverstonen sadekelissä.Visassain oli peräti 9 (!) ihmistä vaikka sekä minä itse että ravintoloitsija odotimme yleisöryntäystä. Tulomatkalla pyörähdin kaupungilla eikä siellä nyt oikeastaan missään ollut ketään. Mitvit?
Sori, en jaksanut lähteä. Söin niin paljon nakkeja ja vaimon tekemää superhyvää perunasalaattia että peti kutsui tasan 21:30 ja heräsin vasta 10:00 aamulla.Visassain oli peräti 9 (!) ihmistä vaikka sekä minä itse että ravintoloitsija odotimme yleisöryntäystä. Tulomatkalla pyörähdin kaupungilla eikä siellä nyt oikeastaan missään ollut ketään. Mitvit?
En tiä, mutta mun entisen toimipisteen läheisyydessä oli serbialainen ravintola, jonko nimi oli Homolje. Hyvät ja edulliset safkat :frank:Kuka on jättäny vappueväänsä lojumaan mun postiini? :mad_old:
Joo uutta nuorisovanhen lisäksi. Nyt simaa taas. Ja vettä sataa.Niin.. tuollainen mielikuva tuli tästä Jonin keksimästä uudesta sanasta..
Rytmikästä poljentaa :tongue:Vappupäivä meni sitten 150km pyörälenkillä neljän naisen ja yhden miehen kanssa. Ei yhtään hassumpi vapunviettotapa.
Sitä ma en vain ymmärrä miks ton reissun valokuvaan Timo Jutila on tagattu sun nimellä?Vappupäivä meni sitten 150km pyörälenkillä neljän naisen ja yhden miehen kanssa. Ei yhtään hassumpi vapunviettotapa.
Kiitti! :frown:Sitä ma en vain ymmärrä miks ton reissun valokuvaan Timo Jutila on tagattu sun nimellä?