Vappu 2014

markoj

Custom User
Ai murhaajapedofiili? Wow, ei kai siinä mitään.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
En tiedä oliko jossain jotain eilisiltana. Nyt tulee lunta. Voi tätä vappuriehan tuntua.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
En tiedä oliko jossain jotain eilisiltana. Nyt tulee lunta. Voi tätä vappuriehan tuntua.
Pitäiskö kaivaa yo-kotsa päähän jostain?

Tuli eilen naposteltua ruis-nachoja hanhenmaksapateen kera. Eipä tuo hääviä ole. Tavallinen maksamakkara on parempaa imho.

Illan kohokohta oli, kun löytiin nakit höyrystymään ja pottusalaattia kylkeen. (ei omaan, vaan nakkien).

WAPPURIEHAHAN SIITÄ ALKOI!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Visassain oli peräti 9 (!) ihmistä vaikka sekä minä itse että ravintoloitsija odotimme yleisöryntäystä. Tulomatkalla pyörähdin kaupungilla eikä siellä nyt oikeastaan missään ollut ketään. Mitvit?
Hähähäää, Alppu on Mansen Felipe Massa Silverstonen sadekelissä.:D:D:D

Örfil

Guest
Visassain oli peräti 9 (!) ihmistä vaikka sekä minä itse että ravintoloitsija odotimme yleisöryntäystä. Tulomatkalla pyörähdin kaupungilla eikä siellä nyt oikeastaan missään ollut ketään. Mitvit?
Sori, en jaksanut lähteä. Söin niin paljon nakkeja ja vaimon tekemää superhyvää perunasalaattia että peti kutsui tasan 21:30 ja heräsin vasta 10:00 aamulla.
Oli todella railakas Vappu, töttöröö.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Oikeesti racer oli satakunnankadun mielenosoituksessa huutamassa kiljutonkka kädessä.

Örfil

Guest
En ole tarpeeksi varakas, jotta voisin mennä piilokommunistiksi tekeytyneenä huutelemaan kapitalismin vastaisia lauseita, jotka ei tarkoita mitään konkreettista.
Aamulehden kuvista päätellen nämä mielenosoittajat koostuivat pääosin tyypeistä, jotka eivät ole koskaan töissä olleetkaan tai muita yhteiskuntavelvoitteita suorittaneet.

Sue_me

Well-known member
Täällä ne vanhat pierut vaan homoljee.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Join hiukan kuohu- ja kotiviiniä eilen ja äsken vaihdoin vappuavatarin flyboy-version tilalle.

DW

2009-2016
"ajoittaista lumisadetta"

Hyvät joulut täältäkin..

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Vappupäivä meni sitten 150km pyörälenkillä neljän naisen ja yhden miehen kanssa. Ei yhtään hassumpi vapunviettotapa. :)