Mies vai nainen?Vapun juhliminen aloitettu valkovenäläisellä.
Vielä hassumpaa soon kuule lueskellä täältäkäsin muiden örvellususunnitelmista, en olis edes muistanu koko vappua ellen olis täältä lukenu.Kuulostaa hassulta, kun radiossa kerrotaan, miten opiskelijat ovat lakittelemassa 'Lönnruuttia' ja me täällä vaan töissä töhötetään. Jos lähtis kotiinpäin niin näkis sentään muiden juhlintaa.
Eli huomenna Golf tulille ja kohti Ivaloa--->
Ivaloon pääsen itse takaisin vasta kolmen viikon päästä, ehkä lumet jo sulaneet silloin.JayR sanoi:Töistä päästy, suunta kohti Ivaloa.
Hyvä fiilis nyt! :ahem::alppu::alppu:Hyi helvetti!:yuck: Oksennus taattu jos vedät tarpeeksi tuota kuraa.
Mies vai nainen?
Mies vai nainen?Kahvilinjalla. Vielä. Kohta voi poksahtaa.
Ja se liuk... eiku ei mitään. Hyvää Vappua!Mä ja kamu aloteltii täs jo muutamal.
Sipsipussi jäi piiloon tosta.
Kova bailu meininki?Mä ja kamu aloteltii täs jo muutamal.
Paheksutaanko ryhmässä, sillai limittäin kahdestaan niin, että sä olet noin kolmekymmentä senttiä edempänä ja vasemmalla minusta. Minä robin-maisesti takatuupparina pitämässä perää.Sairaala taitaa tänään kutsua erästä kuvien lähettäjää.
Mitä vitun ympäristöopinkirjoja sulla on näytön alla?! Ja miks?!! Vastaa ÄKKIÄ, kaverit tulee kohta!Mä ja kamu aloteltii täs jo muutamal.
Jonilla on 50 cm pidempi kaula ja 48 cm lyhyempi keskivartalo kuin keskiverto jamperesterilla.Mitä vitun ympäristöopinkirjoja sulla on näytön alla?! Ja miks?!! Vastaa ÄKKIÄ, kaverit tulee kohta!
:thumbup::ahem:Kova bailu meininki?
Ja misut edelleen Cinderellallallalla.
Huomenna sitten lepoa ja kylmää limonadia jos ne ei auta niin korjaus sarja avuksi.
Ei vaan amiksen ekan sähköopin kirjoja! :tongue: Siksi koska ei voi tota antiikkinäyttöä venyttaa ylemmäs vaan pitää sitten pohjasta nostella.Mitä vitun ympäristöopinkirjoja sulla on näytön alla?! Ja miks?!! Vastaa ÄKKIÄ, kaverit tulee kohta!
NO! ONKO SÄHKÖOPPI NYT HALLUSSA! PALJON LÄHTEE VOLTTEJA JA KUINKA OJOON MENEE TUKKA JA MIHIN ILMAN SUUNTAAN!Ei vaan amiksen ekan sähköopin kirjoja! :tongue: Siksi koska ei voi tota antiikkonäyttöä venyttaa ylemmäs vaan pitää sitten pohjasta nostella.