Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Historiallisen hyvä Tappara ei pelaa Espoossa kuten Blues. OJANEN!
No pakko se nyt on sanoa, että tämä oli kaikista hauskin, nauroin tälle ääneen. Ok, monelle muullekkin, mut tää oli hauskin. Mossen, ei ollut edes lähellä voittaa.Iso8:lle tuli blues: Ilves muutti Espooseen!
Historianopettaja Hepo-ojakin itkeskeli.
Olipa taas tuomari aika anusaukko!Kakkareikä sanoi:Mossen, ei ollut edes lähellä voittaa.
Kiitos tuosta nimityksestä, ensikerralla kun sä voitat keksin samanmoisen. Katsotaan sitten, tuntuuko kivalta.Olipa taas tuomari aika anusaukko!
Mistä noita sikiää?
Ala laputtaa idiootti! Huutaa virtuoosimainen kumkvatti. Miksi ihmeessä? KOSTOOOOOOOOOOOOOKS!Kiitos, kiitos, voittoni kuuluu koko joukkueelle NO VITUT KUULUU blaablaablaa.
Neljännen setin avaavat sanat: kumkvatti, laputtaa, virtuoosimainen
Niinkuin huomaat olen haukkunut kaikki tuomarit. Joten tuskin olen voittamassa ihan lähivuosina mitään.Kiitos tuosta nimityksestä, ensikerralla kun sä voitat keksin samanmoisen. Katsotaan sitten, tuntuuko kivalta.
Onpas virtuoosimainen lausahdus kumkvatilta! Tuomari voisi laputtaa tekeleestä MOOW:in.Virtuoosimainen parkkipirkko laputti kauppareissullaan sipulitiskiin hairahtuneen kumkvatin. Ottipa todistekuvankin.
Vatti, hattivatti ja kumkvatti seikkailee. Muumit tapaa heidät siellä.MAOLit virtuoosimaisessa laputuksessa, tehon yksiköt muuttuivat.
Vatti, hattivatti, kumkvatti.
Panosta enemmän tarinoihisi ja mieti, miten ne voisi olla hauskoja. Ehkä parempi tod. näk voittaa.Niinkuin huomaat olen haukkunut kaikki tuomarit. Joten tuskin olen voittamassa ihan lähivuosina mitään.
Tosikko!
Ihan Albertille tiedoksi, että tää saa luvan voittaa.Vatti, hattivatti ja kumkvatti seikkailee. Muumit tapaa heidät siellä.
Mut se oli ihan huono.. ei siinä ollut edes järkeä.Ihan Albertille tiedoksi, että tää saa luvan voittaa.