Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Thunderilla lähti näköjään homma vähän lapasesta.
Thunderilla lähti näköjään homma vähän lapasesta.
Teinkö minä jotain taas väärin? Vai oliko stoorini liian yliampuvaa?:doubtful:Thunderilla lähti näköjään homma vähän lapasesta.
Sääntöjen mukaan siinä saa olla vaan yhdeksän sanaa. Sulla meni vähän yli.Teinkö minä jotain taas väärin? Vai oliko stoorini liian yliampuvaa?:doubtful:
Ai yhdeksän? Minä saan mahtumaan yhteen tekstariin 160 merkkiä enemmän.Sääntöjen mukaan siinä saa olla vaan yhdeksän sanaa. Sulla meni vähän yli.
Missä välissä Pyryf on saanu pisteen?OIJOIJOIIHHH!!!
Aivan mahtava tuomari, ehkä kaikkien aikojen paras ja miehekkäin!
Uudet sanat:
Shanghai, dynastia, huikentelevainen
Pyryf (kuten muutkin joilla lukema 0+1) on voittanut yhden setin eli kerännyt kertaalleen seitsemän pistettä, minkä jälkeen pisteet on nollattu. Kuten tuon äskeisen tuomaroimasi kierroksen jälkeen.Missä välissä Pyryf on saanu pisteen?
Ai yhdeksän? Minä saan mahtumaan yhteen tekstariin 160 merkkiä enemmän.
Ei tämä sitten mitään hauskaa ole ja lähden nyt sitten pois.
Laitetaan sitten lauseet:
Huikentelevan rajoitettu, käsittämätön sääntödynastia, Shanghaijaan itseni pois, pitäkää tunkkinne!
EDIT: Menikö nyt oikein?
serveri 1 + 0The server is too busy at the moment. Please try again later.
Ellei jopa Broccoli!Burbbi oli parsa.
Kiitos!Minähän tietysti vitsailin äsken, älkää ottako niin tosissaan!
Iso8:n viesti nauratti eniten, kuten lähes aina, mutta Olgan viesti oli parhaiten rakennettu, joten voitto Kajjaaniin.
Olga 1 + 0
burb 1 + 0
Knoukka 0 + 1
Pyryf 0 + 1
Albert Oil 0 + 1
Balettitanssivainen talkkuna tanssi. Kelirikko tulee. Kalkkuna tulee apuun. APUAAAAA!Kiitos!
Uudet sanat ovat: kelirikko, balettitanssi, talkkuna
Liikaa sanoja, ystävä hyvä. :wink:Kelirikon aikaan kenkiin kannattaa laittaa talkkunaa, ettei mene balettitanssiksi.
Tämä olisi hyvä tuomarinkin huomioida!