Tummennettu on Kainuun tuomarille pystyssäpysymisohje!Liikaa sanoja, ystävä hyvä. :wink:
Tummennettu on Kainuun tuomarille pystyssäpysymisohje!Liikaa sanoja, ystävä hyvä. :wink:
Tehdäänkö uusi sääntö, että tummennetut lauseet ovat yhdeksän sanan mittaisia ja loput ovat ihan skeidan puhetta?Tummennettu on Kainuun tuomarille pystyssäpysymisohje!
Ei tehdä uutta sääntöä. Sitä skeidaa voi puskea muualle. Vielä parempi välttää sen levittämistä joka puolelle.Tehdäänkö uusi sääntö, että tummennetut lauseet ovat yhdeksän sanan mittaisia ja loput ovat ihan skeidan puhetta?
Hmm, kuten sanoinkin, että tekstariin saa kirjoitettua enemmän sanoja kuin vain yhdeksän.
Komp. Mustakaan ei tarvi uutta sääntöä. Tää on just hyvä näin. :thumbup:Ei tehdä uutta sääntöä. Sitä skeidaa voi puskea muualle. Vielä parempi välttää sen levittämistä joka puolelle.
Käsittääkseni et saa. Voit kyllä kirjoitata viestiin yli 160 merkkiä, mutta siinä tapauksessa se sun viestis jakaantuu automaattisesti kahdeksi eri viestiksi ja myös veloitetaan sen mukaisesti. Lähettäjälle tämä on näkymätön toimenpide (paitsi laskun suhteen), mutta viestin vastaanottajaa saa kaksi viestiä.Minä saan mahtumaan yhteen tekstariin 160 merkkiä enemmän.
Ei ole todellakaan pakko.Selvä on, minun pitää keksiä joku ääliömäinen lause jostain balettitanssista... Nöyryyttävää!:frank:
Ei todellakaan ole pakko keksiä, muttei ole pakko ihan kirjaimellisesti noudattaa sääntöä, jos haluaa kommentoida. Siksi ajattelin boldattuina lauseena.Ei ole todellakaan pakko.
Haukuinko minä? Minulla se oli pikkulämmike?Joko tuomarin saa haukkua?:doubtful: