PekPoy
oik. yo.
Panosta enemmän tarinoihisi ja mieti, miten ne voisi olla hauskoja. Ehkä parempi tod. näk voittaa.Mut se oli ihan huono.. ei siinä ollut edes järkeä.
Panosta enemmän tarinoihisi ja mieti, miten ne voisi olla hauskoja. Ehkä parempi tod. näk voittaa.Mut se oli ihan huono.. ei siinä ollut edes järkeä.
No jos sun mielestä Vettel, Ojanen ja Tappara on hauskoja joka kerta, niin kaipa se pitäis sitten panostaa lapsenomaiseen typeryyteen. Sori vaan.Panosta enemmän tarinoihisi ja mieti, miten ne voisi olla hauskoja. Ehkä parempi tod. näk voittaa.
Olkku sanoi:Seiskan kohu-uutinen Tampereelta: Mustamakkara maustettu jauhetuilla jääkiekoilla. Kriisiapuun jonotetaan.
Kuuleppas nyt mököttäjä. Oliko alberin viime jutussa Ojasta, Vetteliä ja Tapparaa.. No ei ollu. Eli ei hän siksi voittanut. Musta se vaan oli hauska. Mielipidekysymys!! Musta vaan toi Olkkun ei ollu hyvä. Kuten sanoin, oli monta hyvää, Alberin oli paras. Vaikka et ny oo voittanu vähä aikaan nii ei tarvi olla hölmö.No jos sun mielestä Vettel, Ojanen ja Tappara on hauskoja joka kerta, niin kaipa se pitäis sitten panostaa lapsenomaiseen typeryyteen. Sori vaan.
Edellisellä kerralla sun ollessa tuomarina, Olgalla oli kaikkien aikojen paras Venttis-vastaus ja se jäi ilman mitään huomiota.
Mä olen aina hölmö!Kuuleppas nyt mököttäjä. Oliko alberin viime jutussa Ojasta, Vetteliä ja Tapparaa.. No ei ollu. Eli ei hän siksi voittanut. Musta se vaan oli hauska. Mielipidekysymys!! Musta vaan toi Olkkun ei ollu hyvä. Kuten sanoin, oli monta hyvää, Alberin oli paras. Vaikka et ny oo voittanu vähä aikaan nii ei tarvi olla hölmö.
Et suinkaan.Mä olen aina hölmö!
Et sää aina ole. Nyt joo ehkä, mut et aina.Olenpa!
T. Vattenfall
:eek!:Olenpa!
T. Vattenfall
burb 1 + 0Virtuoosimainen parkkipirkko laputti kauppareissullaan sipulitiskiin hairahtuneen kumkvatin. Ottipa todistekuvankin.
Mosse. Sä ihan oikeasti otat tän forumin snadisti liian tosissaan.No jos sun mielestä Vettel, Ojanen ja Tappara on hauskoja joka kerta, niin kaipa se pitäis sitten panostaa lapsenomaiseen typeryyteen. Sori vaan.
Edellisellä kerralla sun ollessa tuomarina, Olgalla oli kaikkien aikojen paras Venttis-vastaus ja se jäi ilman mitään huomiota.
:mad_old:Mosse. Sä ihan oikeasti otat tän forumin snadisti liian tosissaan.
Editoidaan vielä, että ehkä tarkkaan ottaen tämä totisuus koskee ennen kaikkea Venttistä. Mutta hei, kukin tyylillään!