Viesti Puhikselta koskien viikonlopun tapahtumia

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
FO110Koolta niin asiapitoinen postaus, että on riski että jarnahauskanpito tyssää nyt tähän. Eikä tosipuheessa ole kahta sanaa, etteikö Puhis ole mokannut, mutta ihmisluontoa hieman tuntien tyypillä on vielä niin kovat defenssit päällä että tieto ei mene tietoisuuteen. Millään.

Nyt vaan on aivan väärä hetki vaatia Puhiksen päätä vadille. Riippumatta siitä, että karttijengillä olisi siihen moraalinen ja juridinen oikeus. Tunnekakun jakohan menee nyt niin, että osaa meistä naurattaa tää juttu, karttikeijoja vituttaa suunnattomasti, mutta Puhis ei nyt nuku eikä voi hyvin. On ihan saletti.

Puhis on vielä nuori, kokematon ja kehitysvaiheessa oleva jannu, joten on paras antaa tyypille nyt aikaa koota ittensä ja alkaa asioiden hoito vasta sen jälkeen.

Ei se tietenkään oikeudenmukaiselta kaikista tunnu, mutta tällasten, epäilyksettä epävakaiden psyykeiden tapauksessa on paras olla kärsivällinen ettei tule peruuttamattomia vahinkoja. Niitä ei kukaan halua tapahtuvan. Tai tunnolleen.

Eikä tämä ollu Puhiksen tekojen puolustus, mutta hieman yritin valottaa tätäkin puolta.
Tottakai elämä on oppia täynnä.. Jokainen vastaa tekemisistään.. Ja jokainen reagoi asioihin omalla tavallaan.. Jos nuori jannu hölmöilee, niin kyllä se hölmöilyn tulos tulee takaisin tavalla tai toisella..

Lopuksi semmonen että kun huumorintaju loppuu niin sillon loppuu kaikki. Humooria pitää aina olla, sano isävainaakin.
Olen samaa mieltä! :)

Captain Howdy

Well-known member
Että tosiaan en enää julkisesti kommentoi tätä asiaa sitten mitenkään.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Tästä piti ihan vaan vielä kysymäni:

Lukekaa vittu oikein. Mä sanoin hiekkalaatikkotason höpöhommaksi sitä, että lähdetään viranomaisia vaivaamaan moisella keissillä. En teidän kartingharrastustanne solvannut yhtään. Helvetti.
Öö oikeastiko uskot hiekkalaatikkovertauksen lukijan mielessä vertautuvan mieluummin poliisiasemalle menoon, kuin harrastukseen (jonka sentään voi leikkinäkin nähdä)?

Vaikkei mun mielipidettä ole asiaan pyydetty, niin annanpa sen kuitenkin. Homma kuntoon niinkuin miehet sen hoitaa. Tässä on yhteisön tuntema jäsen (ex-) nussinut, todennäköisesti heikkouttaan, yhteisöltä peanutseja. Siinä yhteiskunnassa, jota mä haluan ylläpidettävän, ei näihin käytetä senttiäkään verovaroja. Viranomaisten sotkeminen hiekkalaatikkotason höpöhommiin ei ole yhtään kenenkään etu. Oikeesti.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti

Öö oikeastiko uskot hiekkalaatikkovertauksen lukijan mielessä vertautuvan mieluummin poliisiasemalle menoon, kuin harrastukseen (jonka sentään voi leikkinäkin nähdä)?
Kyllä, jos lukija osaa sisäistää lukemansa. Näin olen sitä kirjoittaessani olettanut tai en ole ainakaan riskiä väärinymmärrykseen siinä hetkessä noteerannut. Olin nähtävästi huolimaton sanoissani ja aiheutin pahaa oloa. Ei välttämättä edes mitään uutta. Joka tapauksessa olen asian avannut niillekin, jotka sen väärin ymmärsivät.

Ehkä ei kuitenkaan kannata alkaa mun kirjoituksiani ihan hirveesti analysoida. Sillä sieltähän voi jostain rivien välistä löytyä vaikka mitä IHME MERKITYKSIÄ. Tai sitten ei. Edes riveiltä.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Vaikka tässä on omiakin rahoja pelissä, niin homma huvittaa siihen malliin, että ei todellakaan jaksa vituttaa yhtään. Itse asiassa aika halpa hinta näin hyvästä viihteestä!

Luulin lähettäneeni eilen privaa muille asianosaisille tästä tapauksesta, mutta ilmeisesti se ei ole tullut perille asti. No, samapa tuo tässä vaiheessa.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
On nyt havaittavissa samantapaista julkisuudenhallinnan vaikeutta kuin puolueilla, julkkiksilla ja muilla vastaavilla tahoilla.

Mahtoiko toi meikäläisen viesti ikäänkuin aukaista tilanneselostusten tulvan? Merkityksettömien asioiden ketjussakin taisin asiaa miettiä. No, sanotaan tähän saumaan vaikka että: "Väärin kerrottu!"
Näin sivustaseuraajana voi todeta että "anuspuukkogate" ja "juotujen rahojen tapaus" on kyllä parasta mitä tällä foorumilla on tapahtunut vuosikausiin.

Äijät käy kuumana, solvauksia lentelee, herneenpalkoja kuluu ja rintamalinjoja kaivetaan ihan ristiin.
Vaikuttaisi jopa siltä, että tosiaan ihan uusiakin poteroita syntynyt ja ehkä vielä pari vanhaa täytetty. Ihan varma en kyllä tuosta ole.

Tuo riippunee viestin sisältöä enemmän viestin lukijan mielikuvista eri instanssien toiminnasta eri tilanteissa ja asiayhteyksissä.

Captain Howdy

Well-known member
Mä oon lukenu Mehen viestejä VÄÄRINPÄIN jo vuosia. Subliminal messages dudes! It's fun to smoke marihuana!

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Näin sivustaseuraajana voi todeta että "anuspuukkogate" ja "juotujen rahojen tapaus" on kyllä parasta mitä tällä foorumilla on tapahtunut vuosikausiin.

Äijät käy kuumana, solvauksia lentelee, herneenpalkoja kuluu ja rintamalinjoja kaivetaan ihan ristiin.
Tämä oli niin viihdyttävää, että piti kaivaa salmiakkipussi esille ja nauraa menemään niin kovaa, että pää irtosi!

Haluaisin lisäksi KOROSTAA, että olen samassa juoksuhaudassa Knowhown ja mehen kanssa. Menin sinne ainoastaan siksi, että saisin kokea vihaa ja bannin facebookista!

Ai niin, ja koen poteroveljeyden ainoana mahdollisuutenani saada ensimmäinen privaviestini tällä forumilla. Olkoonkin se vihaa pursuava ja pahansuopa, kunhan joku edes kirjoittaisi.

Viimeksi muokattu:

burb

.
Joku on paskonu mun poteroon joten mun osalta keskustelu päättyy tähän.

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Jos ei ole muitten suista jo tullut selväksi, niin:

Voi vittu tää on ahdistava toikki. Hyi saatana.
Hävettää ihan oikeasti. AHDISTAA nyt oikeasti.

DW

2009-2016
Itse en tämän jälkeen enää asiaa kommentoi, koska tämä on nyt forumin ulkopuolinen yksityisasia, jossa toisena osapuolena on henkilö, joka ei ole forumin jäsen.

Forumin kartingkisoissa on onneksi jatkossakin vain forumistit, mahdollisesti heidän lähipiiri ja kaverit. Kaikki muut voivat poistua sieltä, kun sattuu olemaan yksityistilaisuus, jopa maksettu sellainen. Eipä paljoa tarvi ylimääräisiä katella.

Ei muuta......Terkkuja

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Itse en tämän jälkeen enää asiaa kommentoi, koska tämä on nyt forumin ulkopuolinen yksityisasia, jossa toisena osapuolena on henkilö, joka ei ole forumin jäsen.

Forumin kartingkisoissa on onneksi jatkossakin vain forumistit, mahdollisesti heidän lähipiiri ja kaverit. Kaikki muut voivat poistua sieltä, kun sattuu olemaan yksityistilaisuus, jopa maksettu sellainen. Eipä paljoa tarvi ylimääräisiä katella.

Ei muuta......Terkkuja
Mitä jos on forumisti, vaan ei kaveri lain?

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Jos on sekä forumisti, että kaveri ja lisäksi kuuluu forumistin lähipiiriin, voi osallistua ykkös- ja kahdella kakkosnikillä. Suht epävarma tieto.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.