Viesti Puhikselta koskien viikonlopun tapahtumia

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

öö ruz

Speed for ever
Kestää kymmenen vuotta rakentaa itselleen hyvä maine, mutta kymmenen minuuttia riittää pilaamaan sen.

Nyt lienee Puhiksella jälleenrakentamisen aika. Kuume tai ei - tällaista ei saa tapahtua.

Olen omalta osaltani tyytyväinen Puhiksen saamiin sanktioihin, ja on hyvä että kaveri ei ole tulevaisuudessa mukana KKWCS-järjestelyissä.

Toivotaan, että myös muut asianosaiset ottavat opikseen.
Helppo tulla samaan autoon Forssaan mentäessä:thumbup:

Archie

Well-known member
Ala unohda hevosenpaata sangyssa.
Täällä ei taida vielä olla ennakkotapausta, että millaista varoitusta tai bannia siitä saisi. Paheksuntaa ja tuomitsevia lausuntoja todennäköisesti riittäisi päivittelyn kera.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ei tule "tollasta jäähyä", jos pää pimenee yhtä pahasti vielä kerrankin, tulee ikibanni.
Periaatteessa voisi jatkossa antaa kaikille vastaavan kokeilijoille heti ensimmäisestä kerrasta sellaisen ikibannin, mutta asian ratkaisu ei onneksi ole mun ongelma.

Ja mitä tulee tuohon tänne välitettyyn Puhiksen viestiin, niin se kyllä tasan varmaan helpottaa aika hitosti hahmon paluuta tänne foorumille, jahka banni loppuu. Eli siis ikäänkuin peukkua täältäkin.

WebSlave

Trackman
Periaatteessa voisi jatkossa antaa kaikille vastaavan kokeilijoille heti ensimmäisestä kerrasta sellaisen ikibannin, mutta asian ratkaisu ei onneksi ole mun ongelma.
Harkinnan mukaan. Jos uusi hahmo aloittaa tuollaisella tyylillä, suora ikibanni on käytännössä väistämätön. Mutta jos vuosia foorumilla siististi vaikuttanut hahmo kerran sekoilee perjantaipöllyssä, niin jäähyä seuraa ja häpeää.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mitä luulette, selitetäänkö tapahtumain taustalla olleita tapahtumia koskaan meitille rahvaallen? Mä luulen ettei.
Malttia. Sun pitää odottaa sen veran, että modet saavat kaivettua puolimetrisen puukon persiistään.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.