Mä olen vinkunut asiasta tasan tässä toikissa, joka aihetta varten oli perustettu. Sen sijaan tupakoimattomat tuntuvat kitisevän joka puolella, myös tosi elämässä. Mikä ettei savuttomat kuppilat kelvannu? Minusta on vaan naurettavaa, kun asiakkaat ja koko henkilökunta ravaa ulkona röökillä siksi, että Jacques voi käydä baarissa kärsimättä savusta sen kaikki kaks kertaa vuodessa, kun herra baarikäyntejä harrastaa. Kumma ettei ne savuttomat kuppilat kelvannu tohon tarkoitukseen sitten. Mä ainakin osasin välttää savuttomia kahviloita ja baarien tupakoimattomia puolia. Ja Moelle tiedoksi, mulle ei tuota olla vaikeuksia olla polttamatta paikoissa, joissa se on kielletty, kiitos kysymästä. Onko itselläsi vaikeuksia olla vittuilematta joka asiasta?
Mua ärsyttää vaan just tämä, mitä tässäkin toikissa nähdään parhaillaan. Tupakoitsijat ovat B-luokan kansalaisia, joita kohtaan saa nykyisin käyttäytyä miten haluaa. Kuten vaikka vittuilla typerästi ja kehottaa kasvamaan aikuiseksi. Se on niille tyhmille tupakanpolttajille ihan oikein. Murhaajia ovat ja terroristeja ihan kaikki ja jok'ikinen.