Viimeinen tupakkipäivä kapakoissa

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Törni sanoi:
Ja sitten vielä ilmainen lainopillinen neuvo: Haasta ihmeessä ne kidnappaajat oikeuteen, jotka ovat aikaisemmin pitäneet sinua väkipakolla savuisissa ravintoloissa. He ovat suoraan vastuussa altistumisestasi. Ja muista laittaa kunnon korvausvaade mukaan :alppu:
:D

Sun pitää haastaa ne lainasettajat jotka estää sua nykyisin polttamasta ravintolassa.

Sekä tietenkin taannehtivasti ne jotka kielsi saman ilon ruokakaupassa, elokuvateatterissa ja julkisissa tiloissa kuten postit ja pankit.

Jos kauheesti vituttaa tää laki, niin kirjoita nyt sitten vielä yleisönosastoon ja lopeta toi katkeroituminen täällä.:p
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
toleranssisiipi sanoi:
Miksi sä niin olet tehnyt?
Olisit vaan istunut siellä savuttomalla puolella. Siellähän oli kuulemma tilaakin ihan mukavasti.
Olen vissiin muutamaankin otteeseen kertonut miten kusipäiset, varsinkin akat, tulee savuttomien puolelle pössyttelemään. Ole siinä sitten 'raikkaassa' ilmassa.:yuck:
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Moe Szyslak sanoi:
:D

Sun pitää haastaa ne lainasettajat jotka estää sua nykyisin polttamasta ravintolassa.

Sekä tietenkin taannehtivasti ne jotka kielsi saman ilon ruokakaupassa, elokuvateatterissa ja julkisissa tiloissa kuten postit ja pankit.

Jos kauheesti vituttaa tää laki, niin kirjoita nyt sitten vielä yleisönosastoon ja lopeta toi katkeroituminen täällä.:p
Ja muista lisätä, että ne samat kaappaajat kaatoi väkipakolla kaljaa kurkusta alas ;)
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Täällä näköjään "sisäpiirin pojat" ihan poru kurkussa, kun muutamat hahmot hieman kyykyttävät Moeta.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Moe Szyslak sanoi:
Olen vissiin muutamaankin otteeseen kertonut miten kusipäiset, varsinkin akat, tulee savuttomien puolelle pössyttelemään. Ole siinä sitten 'raikkaassa' ilmassa.:yuck:
Olisit vetänyt ne oikeuteen, tai sitten käskenyt niitä kidanappaajiasi -jotka sinut kapakkaan aina pakottivat- heittämään akka pihalle :D
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Formulanomi sanoi:
Kovasti näyttää kuitenkin "suu paukkuvan"....:)
Jeh.. mies vaatii muita lopettamaan asiasta puhumisen tyystin, mutta itse kyllä louskuttaa leukojaan muidenkin puolesta.

Ristus teidän kanssa taas.. menenpä savukkeelle. ;)
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Ylen Sankia Priha sanoi:
Jeh.. mies vaatii muita lopettamaan asiasta puhumisen tyystin, mutta itse kyllä louskuttaa leukojaan muidenkin puolesta.
Joo, tosi vaikea käsittää, että joku voi olla noin pirun katkera siitä, että Suomessa on saanut ravintoloissa polttaa :D
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17750
Sijainti
East of Eden
Joo, ei sitten kannata matkustaa muutamiin Välimeren maihin. Siellä kun saa vieläkin tuprutella vapaasti jopa paikallisbusseissa baareista puhumattakaan.;)

Mua ei haittaa tupakoitsijat vaikka olen ollut polttamatta jo yli vuoden. En kyll mielelläni mene paikkoihin, joissa tupakointi on sallittua, mutta en valita, koska minulla on vapaus valita.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Juskanen sanoi:
Mä olen vinkunut asiasta tasan tässä toikissa, joka aihetta varten oli perustettu. Sen sijaan tupakoimattomat tuntuvat kitisevän joka puolella, myös tosi elämässä. Mikä ettei savuttomat kuppilat kelvannu? Minusta on vaan naurettavaa, kun asiakkaat ja koko henkilökunta ravaa ulkona röökillä siksi, että Jacques voi käydä baarissa kärsimättä savusta sen kaikki kaks kertaa vuodessa, kun herra baarikäyntejä harrastaa. Kumma ettei ne savuttomat kuppilat kelvannu tohon tarkoitukseen sitten. Mä ainakin osasin välttää savuttomia kahviloita ja baarien tupakoimattomia puolia. Ja Moelle tiedoksi, mulle ei tuota olla vaikeuksia olla polttamatta paikoissa, joissa se on kielletty, kiitos kysymästä. Onko itselläsi vaikeuksia olla vittuilematta joka asiasta?

Mua ärsyttää vaan just tämä, mitä tässäkin toikissa nähdään parhaillaan. Tupakoitsijat ovat B-luokan kansalaisia, joita kohtaan saa nykyisin käyttäytyä miten haluaa. Kuten vaikka vittuilla typerästi ja kehottaa kasvamaan aikuiseksi. Se on niille tyhmille tupakanpolttajille ihan oikein. Murhaajia ovat ja terroristeja ihan kaikki ja jok'ikinen.
No jos nyt vaikka luet tämän oman kommenttisi uudestaan, niin onko tuo ihmekään, jos kehotetaan kasvamaan aikuisiksi? Jäitä hattuun. :)
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
toleranssisiipi sanoi:
Mä lopetin tupakanpolton n. puolitoista vuotta sitten ja viimesimmästä raflakäynnistäkin on yli vuosi, mut silti mä en kykene tollaseen fasismiin ja kiihkoiluun terveellisten elämäntapojen puolesta. Ehkä mulla on sitten tarpeeks huolehtimista omissakin asioissa.
On tossa kyllä sinänsä pointtinsa, että maailmassa on ihan liikaa ihmisiä jo nyt ja koko ajan tulee lisää, että sinänsä ei haittaisi vaikka tulis vähän karsintaa. Ei muuta ku tupakkaa intiaan, kiinaan ja afrikkaan oikein massatuotannolla (heh,).
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Micael sanoi:
Joo, ei sitten kannata matkustaa muutamiin Välimeren maihin. Siellä kun saa vieläkin tuprutella vapaasti jopa paikallisbusseissa baareista puhumattakaan.;)
Eiköhän tuo EU:n sisällä muutu tähän suuntaan muuallakin kuin Italiassa.

Täytyy sanoa, että kun lomamatkalla Kreetalla oltiin ekaksi valittu pöytä, jossa ei näkynyt tupakoitsijoita ympärillä ja sitten, kun saadaan ruoka, ilmestyy jostain naapuripöytiin iso lössi tupruttelijoita, niin kyllä siinä ruokailu menee hyvin pitkälti pilalle. :jaska: Matka sinällään oli hieno ja kaikkea, mutta olisi suonut jonkinlaista erottelua asiakkaiden suhteen, mihin ketkäkin pistetään istumaan.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Formulanomi sanoi:
Täällä näköjään "sisäpiirin pojat" ihan poru kurkussa, kun muutamat hahmot hieman kyykyttävät Moeta.
Kerroppa millä tavalla joku nyt kyykyttää mua?

Lähinnä huvittaa toi poru, mitä joillakin on asiasta.

Vituttaahan se, mutta vituttaahan moni muukin uusi laki mikä tulee. Talvinopeudetkin vituttaa, mutta siitä huolimatta niitä joutuu ainakin osittain noudattamaan.:rolleyes:

Mutta tosiaan, jos näet täällä jonkin kohdan jossa joku mua kyykyttää niin kerro mullekin, että osaan mennä kyykkyyn.:D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Törni sanoi:
Olisit vetänyt ne oikeuteen, tai sitten käskenyt niitä kidanappaajiasi -jotka sinut kapakkaan aina pakottivat- heittämään akka pihalle :D
Tyydyin ihan itse lähtemään veke, kun bändi oli esiintynyt.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Törni sanoi:
Joo, tosi vaikea käsittää, että joku voi olla noin pirun katkera siitä, että Suomessa on saanut ravintoloissa polttaa :D
Mutta, AHHH, nyt on asiat toisin ja toiset on katkeria kun siellä EI SAA poltta, jos olette huomanneet.:tongue:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
Joo, ei sitten kannata matkustaa muutamiin Välimeren maihin. Siellä kun saa vieläkin tuprutella vapaasti jopa paikallisbusseissa baareista puhumattakaan.;)
Juu, tuo on yksi kriteeri miten lomakohde valitaan.:thumbup:
 
Ylös